Cid Skrevet 2 timer siden #160501 Skrevet 2 timer siden Cid skrev (13 timer siden): Herpes på ordet og senebetennelse på Anton. Dette er sant.
Cid Skrevet 2 timer siden #160502 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hvordan vet SVK noe om det. Har han blitt utsatt for det eller? hæ? Hæ? HÆ? Hun gjør da ei! Ikke tillegg meg ting jeg aldri har sagt. ...men jeg liker også de i videoen. Masse fine hits i sin tid. Tror nok det er over nå. De er for gamle. Man er aldri for gammel til å synge 1
SVK Skrevet 2 timer siden #160503 Skrevet 2 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Man er aldri for gammel til å synge Tror Hoppe mente at for gamle til å lage nye hits. Det er veldig få som lager nye hits når de er gamle. 1
SVK Skrevet 2 timer siden #160504 Skrevet 2 timer siden I følge Hoppe kommer hun aldri til å bli for gammel for nye brylluper.
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #160505 Skrevet 2 timer siden (endret) Cid skrev (1 time siden): Dette er ikke sant. ...som vanlig. Cid skrev (1 time siden): Man er aldri for gammel til å synge Det stemmer 100%. Så lenge en har stemme, så går det bra...selv om stemmen ikke er som før. SVK skrev (59 minutter siden): Tror Hoppe mente at for gamle til å lage nye hits. Det er veldig få som lager nye hits når de er gamle. Det stemmer. SVK skrev (56 minutter siden): I følge Hoppe kommer hun aldri til å bli for gammel for nye iskremsmaker. DET står jeg ved. Endret 1 time siden av Hoppetaujenta
SVK Skrevet 2 timer siden #160506 Skrevet 2 timer siden (endret) Cid skrev (24 minutter siden): Man er aldri for gammel til å synge Men jeg er enig i at man aldri er for gammel til å synge. Man ser flere av de gamle artistene fortsatt synge fantastisk til deres siste dag på jorden. Så er det også en del artister som klarer å ødelegge stemmen. Alkohol, røyk, narkotika kan skade sangstemmen om man synger mens man er påvirket og mange rockestjerner gjorde jo nettopp det. Man kan også skade stemmen om man ikke bruker riktig sangteknikk når man synger så mye som profesjonelle musikere gjør. Dette gjelder som sagt de som synger profesjonelt med all kraft på scenen hver dag. Det sliter på stemmebåndet. Endret 2 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160507 Skrevet 1 time siden ...og de vanskeligste sangene som de klarte glimrende i unge år har noen vanskelige passasjer som det blir vanskeligere å synge ettersom alderen kommer. Når de presser seg for å klare dette kan en høre veldig godt at "den der klarte vedkommende ikke". De burde innse dette og legge om og synge annerledes.
SVK Skrevet 1 time siden #160508 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...og de vanskeligste sangene som de klarte glimrende i unge år har noen vanskelige passasjer som det blir vanskeligere å synge ettersom alderen kommer. Når de presser seg for å klare dette kan en høre veldig godt at "den der klarte vedkommende ikke". De burde innse dette og legge om og synge annerledes. Enig i at det er de vanskelige passasjene man hører det på. De klarerer å synge mye, men ikke de vanskeligste delene. Er også enig i at de burde innse dette og synge annerledes. Men og dette blir kun spekulasjon fra meg. Jeg tror at det er vanskelig å godta at man ikke klarer det man lett klarte tidligere og jeg tror at de har mange "yes men" rundt seg som kun forteller artisten det artisten ønsker å høre. Det å lære noe nytt er ikke alltid gøy heller. Man får drøssevis av kommentarer om hva man gjør feil. For man må vite hva man gjør feil for å lære av seg gamle vaner og lære å gjøre det på riktig måte. Synes selv det er lite gøy og sikkert enda vanskeligere om man er vant med å kun få ros for stemmen man har. Nå kan ikke jeg noe sangteknikker så jeg skal ikke si noe for sikkert. Men det er i hvert fall det jeg tenker. Nå vet jeg heller ikke hvordan dette med å lære ny sangteknikk er. Men det er minst to muligheter. Den ene er at om man var en fantastisk sanger så vil man lett lære seg ny teknikk fordi man kan så mye fra før. Den andre muligheten er at om man var en fantastisk sanger med feil teknikk så sitter den dårlige tekknikken så hardt i ryggmargen(eller stemmebåndet) at det er vanskeligere å lære ny teknikk enn om man aldri hadde vært en fantastisk sanger. Det er et uttrykk som heter at man ikke kan lære en gammel hun nye trisk. Selvsagt ikke umulig, men det kan være vanskelig å avlære noen uvaner de har hatt hele livet og som de i tillegg har fått enormt mye ros for tidligere. Igjen, jeg kan ikke noe om sangteknikk eller profesjonelle sanger. Så dette er kun spekulasjon fra meg. Men det er nok noen grunner til at en del sliter med å legge om sangteknikken når den gamle ikke lenger fungerer noe bra.
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160509 Skrevet 1 time siden Ja. Enig. Tror nok de har mange som sier det de alltid har fått høre og de liker å høre det livet ut, men har de ingen skikkelige venner som sier sannheten når den må sies? Det er jo kun til artistens beste å legge om, legge låta ned noen hakk, så de høyeste passasjene faktisk kan klares. Jeg var på konsert med "Deep Purple" og vokalisten sleit maksimalt med å komme opp i høyden - han bare peip og så ut som ansiktet skulle sprenges. Ikke bra, stakkars.
SVK Skrevet 37 minutter siden #160510 Skrevet 37 minutter siden Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Ja. Enig. Tror nok de har mange som sier det de alltid har fått høre og de liker å høre det livet ut, men har de ingen skikkelige venner som sier sannheten når den må sies? Det er jo kun til artistens beste å legge om, legge låta ned noen hakk, så de høyeste passasjene faktisk kan klares. Jeg var på konsert med "Deep Purple" og vokalisten sleit maksimalt med å komme opp i høyden - han bare peip og så ut som ansiktet skulle sprenges. Ikke bra, stakkars. Jeg er faktisk ikke sikker på om de har skikkelige venner. Vet at det er mange kjendiser og rikinger som sier at når de mistet pengene/berømmelsen så mistet de alle vennene sine i samme slengen. Det var da de skjønte at de ikke var venner likevel. 1
SVK Skrevet 33 minutter siden #160511 Skrevet 33 minutter siden SVK skrev (1 minutt siden): Jeg er faktisk ikke sikker på om de har skikkelige venner. Vet at det er mange kjendiser og rikinger som sier at når de mistet pengene/berømmelsen så mistet de alle vennene sine i samme slengen. Det var da de skjønte at de ikke var venner likevel. Den andre siden av historien er nok at disse rike og berømte personene ikke har vært noe flinke til å ta vare på vennene de hadde fra før de ble berømte. De har kun prioritert de nye vennene de fikk etter de ble rike og berømte. Er selvsagt enkelte som tar vare på gamle venner og ser verdien i vennskap som er bygget på annet enn penger og perømmelse. 1
Hoppetaujenta Skrevet 32 minutter siden #160512 Skrevet 32 minutter siden Ja, jeg kan se for meg det. Må bli mentalt psyk av slikt om en ikke allerede har litt grums liggende. Jeg hadde blitt en slik underlig en som holdt meg for meg selv i privaten, så mye som mulig. Levert alt som skulle leveres i jobben, men vært sparsommelig med opplysninger om det innerste. Hadde jeg hatt egen familie, så hadde ikke gribbene fått bilder av oss eller unger. Nope.
SVK Skrevet 19 minutter siden #160513 Skrevet 19 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kan se for meg det. Må bli mentalt psyk av slikt om en ikke allerede har litt grums liggende. Jeg hadde blitt en slik underlig en som holdt meg for meg selv i privaten, så mye som mulig. Levert alt som skulle leveres i jobben, men vært sparsommelig med opplysninger om det innerste. Hadde jeg hatt egen familie, så hadde ikke gribbene fått bilder av oss eller unger. Nope. Tror jeg hadde gjort det samme. Men det er sikkert lett å la seg lure av smiskerne, de som forteller en det en ønsker å høre i stedet for det en trenger å høre. Så jeg skjønner de som lar seg lure. Ikke sikkert jeg hadde klart å motstå det selv. Tror ikke man vet sånt før man er i situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå