Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #160101 Skrevet 7 timer siden Cid skrev (39 minutter siden): Mente når jeg skrev det for noen dager siden, om du liker bedre innlegg med god mat og slikt? Mat og hyggeligheter er aller best. / Bildet der er feil. 1
Cid Skrevet 6 timer siden #160102 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Mat og hyggeligheter er aller best. / Bildet der er feil. Så Anton rødt når jeg posta det med bussen? 1
Cid Skrevet 5 timer siden #160104 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Ja. Han ble svært skuffet. Hvorfor? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #160105 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Vi gir opp... Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jatakk til mat og godnatt til C&C. Cid skrev (5 timer siden): Nå spiser hun brownies med is. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #160106 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Hvorfor? Han liker heller ikke voldelige historier. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #160107 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han liker heller ikke voldelige historier.
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #160108 Skrevet 5 timer siden Vi er snille og fredelige begge to og vil alle vel. Kveldmat for eksempel. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #160109 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Han liker heller ikke voldelige historier. Han lo jo seg i hjel når jeg viste han det 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #160110 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Vi er snille og fredelige begge to og vil alle vel. Kveldmat for eksempel.
Cid Skrevet 4 timer siden #160112 Skrevet 4 timer siden Mens Anton driter blod etter mega sterk middag 👨🏼🚽🧻🩸 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #160113 Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Cid Skrevet 3 timer siden #160114 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (33 minutter siden): Mens Anton driter blod etter mega sterk middag 👨🏼🚽🧻🩸 Er forresten ikke så alvorlig som det høres ut, hendte meg ofte før
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #160115 Skrevet 2 timer siden Nå er det noen som spammer på utenlandsk her inne på forumet.
Cid Skrevet 2 timer siden #160116 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Nå er det noen som spammer på utenlandsk her inne på forumet. Hvor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå