Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 18:25 #159961 Skrevet tirsdag kl. 18:25 SVK skrev (16 minutter siden): Jeg pleide å se serien da den gikk på jule-/påskemorgen barne TV. Enig i at det er en fin og fantastisk serie! Vi har en del dvd-er hjemme som var onkelen våre sine fra da han levde, og han hadde den gamle BBC Narniaserien på DVD, så vi har sett alle episodene. Og vi Digger den serien. 1 1
SVK Skrevet tirsdag kl. 20:05 #159963 Skrevet tirsdag kl. 20:05 Cid skrev (1 time siden): Bare 2005 versjonen jeg er kjent med. Jeg liker den versjonen også! Cid skrev (1 time siden): Måtte google og ja den så jeg på ungdomsskolen, husker at Mr Bean var med Jeg måtte google nå jeg også og Rowan Atkinson er faktisk kledd nesten som Mr Bean i den filmen. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har en del dvd-er hjemme som var onkelen våre sine fra da han levde, og han hadde den gamle BBC Narniaserien på DVD, så vi har sett alle episodene. Og vi Digger den serien. Bra dere fikk sett den! 1
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 23:13 #159966 Skrevet tirsdag kl. 23:13 SVK skrev (3 timer siden): Jeg liker den versjonen også! Jeg måtte google nå jeg også og Rowan Atkinson er faktisk kledd nesten som Mr Bean i den filmen. Bra dere fikk sett den! Det synes vi også.
Cid Skrevet onsdag kl. 00:35 #159968 Skrevet onsdag kl. 00:35 Onsdagens frier for Hoppe, kanskje dette er den rette for henne? 🥰 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 01:22 #159969 Skrevet onsdag kl. 01:22 SVK skrev (7 timer siden): Åååååå, min altomfattende venn Aslan. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi har den gamle Narniaserien på DVD. Vi synes at det er en fin og fantastisk serie.🦁🦁👑👑🥰🥰 Tror jeg har den på VHS...men har ingen spiller, så da har jeg det vel egentlig ikke tilgjengelig. Cid skrev (7 timer siden): Hvor er hun fra? Ligner på Narnia men samtidig ikke. Gamleserien...som du bør få sett en gang. SVK skrev (6 timer siden): Kjenner jeg Hoppetaujenta rett så.... ...altså kjenner du henne ikke rett i det hele tatt! Cid skrev (6 timer siden): Bare 2005 versjonen jeg er kjent med. Joo, men ikke verst den heller. Jeg liker veldig godt å leve meg inn i gode historier. Virkelighetsflukt er fin medisin. Cid skrev (5 timer siden): Nå er hun hos en kjeksterapeut. Kjeks. Veldig god oppfinnelse det der. Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Hoppe har sminket seg Jeg er ingen sminkedame, men gjør så godt jeg kan. Ble fargerikt jaffal. Cid skrev (42 minutter siden): Hoppe og @Phoenix Heart Huff! Like før den hvite bare må gråte litt tror jeg. Cid skrev (40 minutter siden): Onsdagens frier for Hoppe, kanskje dette er den rette for henne? 🥰 Absolutt ikke ! Hadde litt trøbbel med å komme meg inn her nå nettopp. "Error 503 Backend fetch failed" 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:26 #159970 Skrevet onsdag kl. 01:26 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åååååå, min altomfattende venn Aslan. Tror jeg har den på VHS...men har ingen spiller, så da har jeg det vel egentlig ikke tilgjengelig. Gamleserien...som du bør få sett en gang. ...altså kjenner du henne ikke rett i det hele tatt! Joo, men ikke verst den heller. Jeg liker veldig godt å leve meg inn i gode historier. Virkelighetsflukt er fin medisin. Kjeks. Veldig god oppfinnelse det der. Jeg er ingen sminkedame, men gjør så godt jeg kan. Ble fargerikt jaffal. Huff! Like før den hvite bare må gråte litt tror jeg. Absolutt ikke ! Hadde litt trøbbel med å komme meg inn her nå nettopp. "Error 503 Backend fetch failed" Blir han forvist ved porten? 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:32 #159972 Skrevet onsdag kl. 01:32 Nå har hun bestilt en gucciveske på nett, kosta bare 500.000kr. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 01:32 #159973 Skrevet onsdag kl. 01:32 Cid skrev (5 minutter siden): Blir han forvist ved porten? Så absolutt. Gå hjem til sin kone kan han. Cid skrev (4 minutter siden): Å himmel! DET kaller jeg morgengave...takk! 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:34 #159974 Skrevet onsdag kl. 01:34 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Så absolutt. Gå hjem til sin kone kan han. Å himmel! DET kaller jeg morgengave...takk! Liker ikke du han pinocchio Støre? 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:35 #159975 Skrevet onsdag kl. 01:35 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Så absolutt. Gå hjem til sin kone kan han. Å himmel! DET kaller jeg morgengave...takk! Sover Lønneberget godt vel vitende om at hjemmelagde kjeks venter dem om morgenen? 1 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:35 #159976 Skrevet onsdag kl. 01:35 Cid skrev (3 minutter siden): Nå har hun bestilt en gucciveske på nett, kosta bare 500.000kr. Så klart på Antons kredittkort. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 01:39 #159977 Skrevet onsdag kl. 01:39 Cid skrev (5 minutter siden): Nå har hun bestilt en gucciveske på nett, kosta bare 500.000kr. Vent nå litt: dette var ren løgn og jeg beklager for å bringe slikt til tråden. Jeg er en løgner...jeg også. Jeg skal daske meg selv på stumpen og ta straffen. ...og så kommer dyrene som skal gjøre det litt grundigere! 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 01:41 #159978 Skrevet onsdag kl. 01:41 Cid skrev (5 minutter siden): Liker ikke du han pinocchio Støre? Ikke i privaten, nei. Cid skrev (4 minutter siden): Sover Lønneberget godt vel vitende om at hjemmelagde kjeks venter dem om morgenen? Ja...og de smiler i søvne og gleder seg. Cid skrev (4 minutter siden): Så klart IKKE på Antons kredittkort. Som han ikke har, så da er den saken oppklart. 1
Cid Skrevet onsdag kl. 01:52 #159979 Skrevet onsdag kl. 01:52 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ikke i privaten, nei. Ja...og de smiler i søvne og gleder seg. Som han ikke har, så da er den saken oppklart. Er ene dyret i ferd med å våkne opp nå? 2
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 01:53 #159980 Skrevet onsdag kl. 01:53 Ja...og jeg er i ferd med å legge meg igjen. Dyrene har en stafettpinne når det gjelder "en viss person" som må holdes øye med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå