Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159841 Skrevet 19. oktober SVK skrev (1 time siden): Hoppe er på danskebåten: Vi Digger den sangen der.
Cid Skrevet 19. oktober #159843 Skrevet 19. oktober Nå ser hun på Zach King sine optiske illusjoner. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159844 Skrevet 19. oktober Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159846 Skrevet 19. oktober Cid skrev (20 minutter siden): Nå lager Anton popcorn med mobilene sine. Vi forstår at Anton skal arrangere kinokveld, siden han popper popcorn.🎦🎦🍿🍿😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159848 Skrevet 19. oktober (endret) SVK skrev (3 minutter siden): Ordet er på romferd: Ja vi hører Ordet rope: Herfra Til Evigheten og Enda Lengre.😉😉 Endret 19. oktober av Ciaran og Ciara
SVK Skrevet 19. oktober #159849 Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja vi hører Ordet rope: Herfra Til Evigheten og Enda Lengre.😉😉 Jepp! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober #159850 Skrevet 19. oktober Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton kledd av seg foran Hoppe. Nei, fyyy, dette ville han eller jeg aldri ha drevet på med! Cid skrev (46 minutter siden): Snart side 8000. Fint at du holder et øye med dem. Cid skrev (39 minutter siden): Nå ser hun på Zach King sine optiske illusjoner. Veldig stilige greier! Ciaran og Ciara skrev (38 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig med det. Jarlsberg, kokt skinke, italiensk salat i kveld. Godt! Cid skrev (29 minutter siden): Nå lager Anton popcorn med mobilene sine. Huff....jeg har ofte tenkt på hva slags elendighet hodene våre kommer utfor med mobiler over alt. Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi forstår at Anton skal arrangere kinokveld, siden han popper popcorn.🎦🎦🍿🍿😉😉 Nei, han er hjemme hos seg selv og har ikke tv. SVK skrev (4 minutter siden): Ordet er på romferd: SVK har fikset den til deg, siden du er lilla som han var da han forsøkte å gjemme seg i et dyr. 1 1
Cid Skrevet 19. oktober #159851 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, fyyy, dette ville han eller jeg aldri ha drevet på med! Fint at du holder et øye med dem. Veldig stilige greier! Ferdig med det. Jarlsberg, kokt skinke, italiensk salat i kveld. Godt! Huff....jeg har ofte tenkt på hva slags elendighet hodene våre kommer utfor med mobiler over alt. Nei, han er hjemme hos seg selv og har ikke tv. SVK har fikset den til deg, siden du er lilla som han var da han forsøkte å gjemme seg i et dyr. Hvorfor ligger dere naken i senga da nå? 🧐 1
Cid Skrevet 19. oktober #159852 Skrevet 19. oktober SVK skrev (10 minutter siden): Ordet er på romferd: Men det glemte hjelm så ordet imploderte. 1
SVK Skrevet 19. oktober #159854 Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi Digger den sangen der. Jeg husker da Anton sang denne: 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159855 Skrevet 19. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Jeg husker da Anton sang denne: Vi Digger denne sangen også. SVK skrev (30 minutter siden): Jepp!
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159856 Skrevet 19. oktober Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Nei, fyyy, dette ville han eller jeg aldri ha drevet på med! Fint at du holder et øye med dem. Veldig stilige greier! Ferdig med det. Jarlsberg, kokt skinke, italiensk salat i kveld. Godt! Huff....jeg har ofte tenkt på hva slags elendighet hodene våre kommer utfor med mobiler over alt. Nei, han er hjemme hos seg selv og har ikke tv. SVK har fikset den til deg, siden du er lilla som han var da han forsøkte å gjemme seg i et dyr.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159857 Skrevet 19. oktober Cid skrev (25 minutter siden): Anton og Hoppe.
SVK Skrevet 19. oktober #159858 Skrevet 19. oktober Cid skrev (1 time siden): Nå ser hun på Zach King sine optiske illusjoner. Han er fantastisk dyktig! 3
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #159859 Skrevet 19. oktober Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå