Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #159741 Skrevet 17. oktober Hydrium skrev (1 time siden): Vi spiser på Trejo's Tacos 😎 Cid skrev (1 time siden): Dr. Ops skrev (1 time siden): Er det mer taco igjen? 1
Cid Skrevet 18. oktober #159742 Skrevet 18. oktober Hoppe og Anton, de var nylig på fotoshoot sammen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159743 Skrevet 18. oktober Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
Cid Skrevet 18. oktober #159744 Skrevet 18. oktober Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Noe med pultost. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159745 Skrevet 18. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Noe med pultost. Vi tenker at det stemmer, hvis det er du som serverer henne frokosten da.😉😉
Cid Skrevet 18. oktober #159746 Skrevet 18. oktober Nå har hun våknet av at Anton kysser på henne, Hoppe snur seg og begynner å tungekysse med han 1
Cid Skrevet 18. oktober #159747 Skrevet 18. oktober Cid skrev (17 timer siden): Mens Anton er 200% uperfekt og soner nå en livstidsdom i Guantanamo Bay. Han ble brutalt overfalt i cellen sin i går kveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159749 Skrevet 18. oktober Neida, hun har vært våken litt en stund nå og ser at det hersker en hyggelig stemning her inne, med litt feil og noe er veldig feil, men fint at dere spiser og koser dere mens jeg er borte. Cid; tror jeg har sett alle dine linker, men du er rask...så kan ha misset en? Jeg danser ikke, eller bedriver hverken lett eller tung-e-kyssing...som Cid er veldig opptatt av selv... Skal nok ha frokost om en stund, men først blir det en skrubb i dusjen. Det er lørdag. Avslapping står for tur og det skal jeg ta meget alvorlig. Har hatt to møll etter meg her ved pc`n...nå er der bare èn. La meg være i fred, Møll! Har fårikål i kjøleskapet, så da blir det middagen i dag. I love It! 1
Cid Skrevet 18. oktober #159750 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Neida, hun har vært våken litt en stund nå og ser at det hersker en hyggelig stemning her inne, med litt feil og noe er veldig feil, men fint at dere spiser og koser dere mens jeg er borte. Cid; tror jeg har sett alle dine linker, men du er rask...så kan ha misset en? Jeg danser ikke, eller bedriver hverken lett eller tung-e-kyssing...som Cid er veldig opptatt av selv... Skal nok ha frokost om en stund, men først blir det en skrubb i dusjen. Det er lørdag. Avslapping står for tur og det skal jeg ta meget alvorlig. Har hatt to møll etter meg her ved pc`n...nå er der bare èn. La meg være i fred, Møll! Har fårikål i kjøleskapet, så da blir det middagen i dag. I love It! Den linken til videoen om hun jenta. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159751 Skrevet 18. oktober Ehh...hun jenta? Bedre om du sender linken en gang til, for det blir mye leting her. Det NRK-klippet? 1
Cid Skrevet 18. oktober #159753 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ehh...hun jenta? Bedre om du sender linken en gang til, for det blir mye leting her. Det NRK-klippet? Cid skrev (19 timer siden): Fant en film med Hoppe når hun var lita 😃 https://tv.nrk.no/program/FBUA00001980 Denne, synes den var så fin 1
Cid Skrevet 18. oktober #159754 Skrevet 18. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Anton synger: Den spilles mens Hoppe og Anton prøver å kjøre fra polititet etter å ha ranet en butikk, de ender opp med å frontkollidere med en lastebil. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159755 Skrevet 18. oktober Cid skrev (3 timer siden): Denne, synes den var så fin Jeg skal se den litt senere. Den varer en halv time. Nesten bare kjente navn i den jo. 1
Cid Skrevet 18. oktober #159756 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg skal se den litt senere. Den varer en halv time. Nesten bare kjente navn i den jo. Og Henriette Steenstrup som en liten jente 😄 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159758 Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Nå handler hun inn lørdagsgodt. SVK skrev (3 timer siden): Anton synger: Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Neida, hun har vært våken litt en stund nå og ser at det hersker en hyggelig stemning her inne, med litt feil og noe er veldig feil, men fint at dere spiser og koser dere mens jeg er borte. Cid; tror jeg har sett alle dine linker, men du er rask...så kan ha misset en? Jeg danser ikke, eller bedriver hverken lett eller tung-e-kyssing...som Cid er veldig opptatt av selv... Skal nok ha frokost om en stund, men først blir det en skrubb i dusjen. Det er lørdag. Avslapping står for tur og det skal jeg ta meget alvorlig. Har hatt to møll etter meg her ved pc`n...nå er der bare èn. La meg være i fred, Møll! Har fårikål i kjøleskapet, så da blir det middagen i dag. I love It!
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159759 Skrevet 18. oktober Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159760 Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 time siden): Nå handler hun inn lørdagsgodt. For er herlig bilde! Flere ting jeg kunne ha tenkt meg der, men jeg skal være en sånn standhaftig...tinnsoldat, som står og hopper på ett ben. / P.s. nå er den sett ferdig, Cid. Veldig søt snutt og godt med en bra løsning. Oftebro og Ottersen også. 💕 Gode skuespillere som har gitt og gitt et helt liv og Henriette og Oftebro spilte jo sammen i "Pørni" også. Jeg blir litt rørt her. Tiden går. 😢 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Vi snakkes, snuppeluppene mine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå