Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hydrium skrev (1 time siden):

Vi spiser på Trejo's Tacos 😎

40 Funny Taco Memes To Fill Your Shell With Laughter (June 13, 2024)

:strix::strix:

Cid skrev (1 time siden):

bama-crispisalat-taco-08013.jpg

:spise::spise:

Dr. Ops skrev (1 time siden):

Er det mer taco igjen? :spise:

:strix::strix::spise::spise:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoppe og Anton, de var nylig på fotoshoot sammen.

64087587.webp?imageId=64087587&x=0.00&y=

• Nyttig 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Noe med pultost.

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Noe med pultost.

Vi tenker at det stemmer, hvis det er du som serverer henne frokosten da.😉😉

Skrevet

Nå har hun våknet av at Anton kysser på henne, Hoppe snur seg og begynner å tungekysse med han :kline:

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (17 timer siden):

Mens Anton er 200% uperfekt og soner nå en livstidsdom i Guantanamo Bay.

Han ble brutalt overfalt i cellen sin i går kveld.

• Nyttig 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Skrevet

Neida, hun har vært våken litt en stund nå og ser at det hersker en hyggelig stemning her inne, med litt feil og noe er veldig feil, men fint at dere spiser og koser dere mens jeg er borte. :nikke:  Cid; tror jeg har sett alle dine linker, men du er rask...så kan ha misset en? Jeg danser ikke, eller bedriver hverken lett eller tung-e-kyssing...som Cid er veldig opptatt av selv... :lur: 

Skal nok ha frokost om en stund, men først blir det en skrubb i dusjen. Det er lørdag. Avslapping står for tur
og det skal jeg ta meget alvorlig. Har hatt to møll etter meg her ved pc`n...nå er der bare èn. :jolie: La meg være i fred, Møll!
Har fårikål i kjøleskapet, så da blir det middagen i dag. I love It!  :hjerter_rundt:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Neida, hun har vært våken litt en stund nå og ser at det hersker en hyggelig stemning her inne, med litt feil og noe er veldig feil, men fint at dere spiser og koser dere mens jeg er borte. :nikke:  Cid; tror jeg har sett alle dine linker, men du er rask...så kan ha misset en? Jeg danser ikke, eller bedriver hverken lett eller tung-e-kyssing...som Cid er veldig opptatt av selv... :lur: 

Skal nok ha frokost om en stund, men først blir det en skrubb i dusjen. Det er lørdag. Avslapping står for tur
og det skal jeg ta meget alvorlig. Har hatt to møll etter meg her ved pc`n...nå er der bare èn. :jolie: La meg være i fred, Møll!
Har fårikål i kjøleskapet, så da blir det middagen i dag. I love It!  :hjerter_rundt:

Den linken til videoen om hun jenta.

• Liker 1
Skrevet

Ehh...hun jenta? :klo: Bedre om du sender linken en gang til, for det blir mye leting her. :klo:  Det NRK-klippet? 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ehh...hun jenta? :klo: Bedre om du sender linken en gang til, for det blir mye leting her. :klo:  Det NRK-klippet? 

Cid skrev (19 timer siden):

Fant en film med Hoppe når hun var lita 😃

https://tv.nrk.no/program/FBUA00001980

Denne, synes den var så fin :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (6 minutter siden):

Anton synger:

Den spilles mens Hoppe og Anton prøver å kjøre fra polititet etter å ha ranet en butikk, de ender opp med å frontkollidere med en lastebil.

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Denne, synes den var så fin :rodmer:

Jeg skal se den litt senere. Den varer en halv time. Nesten bare kjente navn i den jo. :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg skal se den litt senere. Den varer en halv time. Nesten bare kjente navn i den jo. :) 

Og Henriette Steenstrup som en liten jente 😄 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå handler hun inn lørdagsgodt.

2K8PS5zGcVBHPJ7z4eJ-aQz3TzjVXCDsF2WyCCGY

ntb-siz4vhsuqfi.jpg?chk=4B6A6E

1835537.webp?imageId=1835537&x=0.00&y=0.

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

:spise::spise:

SVK skrev (3 timer siden):

Anton synger:

:strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

For er herlig bilde! :mynona: Flere ting jeg kunne ha tenkt meg der, men jeg skal være en sånn
standhaftig...tinnsoldat, som står og hopper på ett ben. :jolie: / P.s. nå er den sett ferdig, Cid. Veldig søt snutt
og godt med en bra løsning. Oftebro og Ottersen også. 💕  Gode skuespillere som har gitt og gitt et helt liv 
og Henriette og Oftebro spilte jo sammen i "Pørni" også. Jeg blir litt rørt her. Tiden går. 😢

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰

Vi snakkes, snuppeluppene mine. :farvel: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...