Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #159641 Skrevet 15. oktober Phoenix Heart skrev (6 timer siden): Hoppe da hun var en rebelsk tenåring
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #159642 Skrevet 15. oktober Neitakk til absolutt alle menn i friertanker. Jeg går nå og legger meg - fullstendig alene. Natta! 1
Cid Skrevet 15. oktober #159643 Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Neitakk til absolutt alle menn i friertanker. Jeg går nå og legger meg - fullstendig alene. Natta! Så du? 1
Cid Skrevet 15. oktober #159644 Skrevet 15. oktober Nå kommer Anton ridende på en hvit hest for å plukke opp Hoppe 👱🏻♀️🎠👨🏼 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #159645 Skrevet 15. oktober Cid skrev (47 minutter siden): Så du? Hva da? Cid skrev (18 minutter siden): Nå kommer Anton ridende på en hvit hest for å plukke opp Hoppe 👱🏻♀️🎠👨🏼 En hest og ei Hoppe? Neitakk. 1
Cid Skrevet 15. oktober #159646 Skrevet 15. oktober Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Hva da? En hest og ei Hoppe? Neitakk. Cid skrev (5 timer siden): Nå gjør ordet lekser mens Hoppe drikker og Anton røyker Dette. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober #159649 Skrevet 15. oktober Cid skrev (1 time siden): Dette. Stemmer ikke! Cid skrev (42 minutter siden): Nå har hun sagt 6-7. Nei, det stemmer heller ikke, for jeg skal opp tidligere. Natta. Igjen. / C&C, jeg sover forhåpentlig snart. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. oktober #159654 Skrevet 16. oktober Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #159655 Skrevet 16. oktober Frokosten kommer den. / En av mennene er en god skuespiller, men resten kommer ikke hit. 1
Boetica Skrevet 16. oktober #159656 Skrevet 16. oktober Nå har Hoppe bestemt seg for å gjøre kupp på slottet, hun skal forvise Harald ig Sonja til portnerboligen, og selv flytte inn med sin kjære Anton. Alle dyrene får endelig eget rom. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober #159657 Skrevet 16. oktober HAR DU TITTET eller SAUMFART MIN DAG OG NATTBOK NÅ ELLER?!? 1 1
Cid Skrevet 16. oktober #159658 Skrevet 16. oktober Boetica skrev (1 time siden): Nå har Hoppe bestemt seg for å gjøre kupp på slottet, hun skal forvise Harald ig Sonja til portnerboligen, og selv flytte inn med sin kjære Anton. Alle dyrene får endelig eget rom. Rom = slakterom? 1
Cid Skrevet 16. oktober #159659 Skrevet 16. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Frokosten kommer den. / En av mennene er en god skuespiller, men resten kommer ikke hit. Hvem er den gode? 1
Cid Skrevet 16. oktober #159660 Skrevet 16. oktober Cid skrev (6 timer siden): Hoppe skal på date med han her senere i dag. Hun gleder seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå