Cid Skrevet 14. oktober #159581 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Jeg må flire av dere artigklumpene i natten. Se på den fornøyde "Mikke" som lar seg bekysse over alt. Han klager så visst ikke, men Anton er ikke ei mus. Ta dere sammen. Nei men han liker mus. 1
Cid Skrevet 14. oktober #159582 Skrevet 14. oktober Cid skrev (37 minutter siden): Anton er en sertifisert lånehai. Dette er sant. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober #159583 Skrevet 14. oktober Cid skrev (32 minutter siden): Nei men han liker mus. Tullball! Cid skrev (32 minutter siden): Dette er sant. Enda mere TULLBALL! 1
Cid Skrevet 14. oktober #159585 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Tullball! Enda mere TULLBALL! Kommer sjefs demonen Desmond til å besøke meg i natt? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #159586 Skrevet 14. oktober Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober #159587 Skrevet 14. oktober Cid skrev (3 timer siden): Kommer sjefs demonen Desmond til å besøke meg i natt? Desmond og hans bror og onkel. Ja. Åssen visste du det? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Selvsagt og i dag blir det rekebaguett og majo, tror jeg. 1
Cid Skrevet 14. oktober #159588 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Desmond og hans bror og onkel. Ja. Åssen visste du det? Selvsagt og i dag blir det rekebaguett og majo, tror jeg. 🛖🚪🔑 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober #159591 Skrevet 14. oktober Cid skrev (43 minutter siden): Anton er en fungerende alkoholiker. Nå rister han på hodet og sier at NÅ får det være nok på de løgnene fra deg! Jeg har fantasistrikket høstens genser til meg selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #159592 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå rister han på hodet og sier at NÅ får det være nok på de løgnene fra deg! Jeg har fantasistrikket høstens genser til meg selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #159593 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Desmond og hans bror og onkel. Ja. Åssen visste du det? Selvsagt og i dag blir det rekebaguett og majo, tror jeg.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #159594 Skrevet 14. oktober Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 14. oktober #159596 Skrevet 14. oktober SVK skrev (37 minutter siden): Ordet er en nepo baby! Jepp.
Cid Skrevet 14. oktober #159598 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Det vet vi ikke hva er. Alt du har er fordi du er nevøen til onkel skrue. 1
SVK Skrevet 14. oktober #159599 Skrevet 14. oktober Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Det vet vi ikke hva er. Nepo baby, short for nepotism baby, is a term referring to someone whose career is similar or related to the career in which a parent succeeded. The implication is that because the parent already had connections to one or more specific industries, the child was able to use those connections to build a career in them. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober #159600 Skrevet 14. oktober Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå