Cid Skrevet 13. oktober #159522 Skrevet 13. oktober Anton Sr. har gjort slektsforskning nylig og fant ut at hans biologiske far var Henry Rinnan. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159523 Skrevet 13. oktober (endret) Cid skrev (11 timer siden): Og den ukentlige 6 sifrede pengestøtten fra Hoppe 🙋🏼♀️💰 LØGN og nesene til dere begge blir kjempelange som PINNÅKKIO! Cid skrev (18 minutter siden): Hva vil du ha da? Is selvsagt. Det er lenge til jeg får ha det. SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe har blitt forelsket i denne mannen: Ikke i det hele tatt, men når han nå er her så stjeler Cid jakka hans og gir den til meg. Han blir dypt sjokkert og løper ved synet av min avatar. Cid skrev (7 minutter siden): Dette er Anton. Humm.... Nå sier du noe her, for han kjenner jeg igjen.Pleide aldri p ha skjegg før, men jeg likte han i sin tid. Var en serie med kriminalgreier. Husker ikke lengre og det er dumt. Cid skrev (6 minutter siden): Her er han sammen med Hoppe. Hjelperinnen hans i serien. Et godt par som jobbet bra sammen etter hvert. Cid skrev (5 minutter siden): Anton Sr. har gjort slektsforskning nylig og fant ut at hans biologiske far over hode ikke har vært Henry Rinnan. Nei, ALDRI! Endret 13. oktober av Hoppetaujenta 1
SVK Skrevet 13. oktober #159524 Skrevet 13. oktober Cid skrev (11 timer siden): Og den ukentlige 6 sifrede pengestøtten fra Hoppe 🙋🏼♀️💰 Jeg må som vanlig sende de pengene tilbake til Anton. Jeg har ikke hjerte å hjelpe Hoppe med å øke kredittkortgjelden til Anton. 1
Cid Skrevet 13. oktober #159525 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): LØGN og nesene til dere begge blir kjempelange som PINNÅKKIO! Is selvsagt. Det er lenge til jeg får ha det. Ikke i det hele tatt, men når han nå er her så stjeler Cid jakka hans og gir den til meg. Han blir dypt sjokkert og løper ved synet av min avatar. Humm.... Nå sier du noe her, for han kjenner jeg igjen.Pleide aldri p ha skjegg før, men jeg likte han i sin tid. Var en serie med kriminalgreier. Husker ikke lengre og det er dumt. Hjelperinnen hans i serien. Et godt par som jobbet bra sammen etter hvert. Nei, ALDRI! Kommer demonene til Lønneberget nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159528 Skrevet 13. oktober SVK skrev (10 minutter siden): Jeg må som vanlig sende de pengene tilbake til Anton. Jeg har ikke hjerte å hjelpe Hoppe med å øke kredittkortgjelden til Anton. Hva er det for noe tøys du snakker om nå. HÆ? Cid skrev (5 minutter siden): Kommer demonene til Lønneberget nå? Du sjekker tydeligvis aldri bak deg du... Cid skrev (5 minutter siden): Denne serien du tenkte på Hoppe? Oh, yes! DEN er det. Trivelig på engelsk landsbygd. Må prøve å finne den en gang. Har den sikkert til salgs på serieboks der ute, men jeg har ikke spiller, så da nytter det vel ikke. Cid skrev (2 minutter siden): Ser at det har kommet en ny versjon med. I alle dager. Det har jeg ikke fått med meg. Hmm...har ikke den Brit-tingen. 1
Cid Skrevet 13. oktober #159529 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hva er det for noe tøys du snakker om nå. HÆ? Du sjekker tydeligvis aldri bak deg du... Oh, yes! DEN er det. Trivelig på engelsk landsbygd. Må prøve å finne den en gang. Har den sikkert til salgs på serieboks der ute, men jeg har ikke spiller, så da nytter det vel ikke. I alle dager. Det har jeg ikke fått med meg. Hmm...har ikke den Brit-tingen. 🛖🚪🔑🏃🏻 2
Cid Skrevet 13. oktober #159530 Skrevet 13. oktober Hoppe og Anton planlegger å bestige Mount Everest uten surstoff. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159531 Skrevet 13. oktober (endret) SVK skrev (57 minutter siden): Jeg må som vanlig sende de pengene tilbake til Anton. Jeg har ikke hjerte å hjelpe Hoppe med å øke kredittkortgjelden til Anton. Du har hjerte til det du har lyst til å ha hjerte til skal jeg si deg! *knurr* Cid skrev (51 minutter siden): Kommer damene til Lønneberget nå? Demondamene? Er du på jakt etter passelige kvinnfolk å bli sammen med. Cid skrev (30 minutter siden): Ingen av dem, ikke Hoppe og ikke Anton planlegger å bestige Mount Everest uten surstoff. Ikke med surstoff heller, for dit er det ingen vits i å prøve å komme seg. Ikke med helikopter en gang. Endret 13. oktober av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 13. oktober #159532 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du har hjerte til det du har lyst til å ha hjerte til skal jeg si deg! *knurr* Demondamene? Er du på jakt etter passelige kvinnfolk å bli sammen med. Ikke med surstoff heller, for dit er det ingen vits i å prøve å komme seg. Ikke med helikopter en gang. Frank prøvde jo seg på det, favoritt løken din lol. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159533 Skrevet 13. oktober Den løken kan du plante DYPT nede i jorda, spa masse jord, grus og digre kampestein over og...glemme hele løken! 🙊 1
Cid Skrevet 13. oktober #159534 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Den løken kan du plante DYPT nede i jorda, spa masse jord, grus og digre kampestein over og...glemme hele løken! 🙊 Er dyrene urolige? 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159535 Skrevet 13. oktober De løper frem og tilbake i innhegningen ja og DER hoppet de første utbryterne med horn over gjerdet og føyk ut i skogen på leit....og de brøler om de får los på deg. Jeg ville ha gjemt meg i dypet om jeg var deg nå... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #159536 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk, nå er den sett og dette her visste jeg heller ikke. Mye artig der ute på nettet. Har noen billige liggende, men tegner lite. Rettelse; ingenting for tiden. Mangler inspirasjon. Yess! Presanger til C&C i farta! Det står at den er langtidsholdbar, men denne har visst gått litt ut på dato. Det gjør de faktisk og det er første gang jeg har lagt merke til. Er det virkelig sant??? Da skal dere få det i all evighet heretter. Husk det, Herr Cid. ...for jeg vil ikke ha det. Ellers takk. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #159537 Skrevet 13. oktober Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 13. oktober #159538 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De løper frem og tilbake i innhegningen ja og DER hoppet de første utbryterne med horn over gjerdet og føyk ut i skogen på leit....og de brøler om de får los på deg. Jeg ville ha gjemt meg i dypet om jeg var deg nå... 🏡🏃🏻 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159539 Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara skrev (47 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Hadebra til C&C. Sov godt etter hvert. 1
Cid Skrevet 13. oktober #159540 Skrevet 13. oktober Ordet har nettopp startet praksisplassen sin på Le og Rør, jeg skal være dens veileder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå