Hydrium Skrevet 12. oktober #159441 Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja vi foreslår at du skriver det på ønskelisten du skal gi til julenissen.😉😉 Nei jeg vet at det er foreldrene mine som er nissen, og da får jeg bråk igjen 🙊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159442 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (1 minutt siden): Nei jeg vet at det er foreldrene mine som er nissen, og da får jeg bråk igjen 🙊 Huff, da foreslår vi at du sier at du vil ha en ny nisse i år.😉😉 1
Hydrium Skrevet 12. oktober #159443 Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Huff, da foreslår vi at du sier at du vil ha en ny nisse i år.😉😉 1 1
Cid Skrevet 12. oktober #159444 Skrevet 12. oktober SVK skrev (1 time siden): Dette er Anton: Det er det! SVK skrev (2 timer siden): Om du ikke har en slik alder så bare si hvor gammel du er. Du var med, men jeg vil ikke si at du passet på Ordet. Du var for opptatt med å kjenne på musklene til Gaston: Der har vi Hoppe ja Hydrium skrev (14 minutter siden): Hahahaha! 😂 Det var vittig. Får ønske meg en sugar daddy til jul altså. Hva med å bare gi faren din sukker?:p 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159445 Skrevet 12. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Det er det! Der har vi Hoppe ja Hva med å bare gi faren din sukker?:p
Hydrium Skrevet 12. oktober #159447 Skrevet 12. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Det er det! Der har vi Hoppe ja Hva med å bare gi faren din sukker?:p 😨 pleier du å gi faren din...sukker? Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal svare her 😅 Faren min gir meg ikke lommepenger lengere. Hadde håpet at Liam Neeson ville overta. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159448 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (9 minutter siden): 😨 pleier du å gi faren din...sukker? Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal svare her 😅 Faren min gir meg ikke lommepenger lengere. Hadde håpet at Liam Neeson ville overta. 1
Cid Skrevet 12. oktober #159449 Skrevet 12. oktober Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Disse? Jeg j\kaller de for kakemenn Ja uff, hater smaken 😝 1 1
Hydrium Skrevet 12. oktober #159450 Skrevet 12. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Ja uff, hater smaken 😝 Jeg pleier å spise dem med smør og brunost, spiser julekake med smør og brunost også 😊 2
Cid Skrevet 12. oktober #159451 Skrevet 12. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Ja uff, hater smaken 😝 Hvordan i all verden havnet innlegget her 🤨
Cid Skrevet 12. oktober #159452 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å spise dem med smør og brunost, spiser julekake med smør og brunost også 😊 🏃🏻
Hydrium Skrevet 12. oktober #159453 Skrevet 12. oktober Cid skrev (3 minutter siden): 🏃🏻 Hæ??? Dette er gourmet! Kom tilbake! 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159454 Skrevet 12. oktober SVK skrev (2 timer siden): Jeg får la tvilen komme Hoppe til gode denne gangen. Tusen takk. Kanskje noe nytt du kan fortsette med fremover og inn i det nye året? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig med det for lengst. Brunostskiver og kaffekopp. En dl melk, for det var det hun hadde i kveld, men i morgen kommer atter en handlingsmulighetsdag og da blir det sus i serken. NEI, DET KOMMER INGEN FRIERE DA HELLER! (Cid!) SVK skrev (2 timer siden): Dette er Anton: Nei, det hadde jeg helt klart merket! Han er nok god med baller tror jeg... Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at dette er en Kul tøyse-Anton.😎😎 Ja, der kan dere ha rett. SVK skrev (1 time siden): Som Anton sier: Jeg måtte være kul for å bli gift med Hoppe. Derfor er han ikke gift med noen, for så utstudert kul er han ikke. Bare naturlig. En skogens mann som lever fornuftig. SVK skrev (1 time siden): Kjenner jeg Hoppe rett så kysser hun Antons kredittkort og legger det under puta før hun legger seg for en tidlig snork. Altså kjenner du ikke Hoppe i det hele tatt. Tenk å påstå noe sånt ennå¨, etter all denne tiden. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Haha, vi er spente på hennes kommentar til dette.😉😉 Jeg har da som vanlig en helt nøytral kommentar hele året. Nå er straks kveldsmaten nedover i magen og Hoppen skal legge seg etter Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Jeg hører stereolatter og vet godt hvem det er. ...for de ler på vestlandsk. Lett å høRRRRRRRe da. Hydrium skrev (1 time siden): Hahahaha! 😂 Det var vittig. Får ønske meg en sugar daddy til jul altså. En klissete sukkerpappa? Høres ikke morsomt ut. Hydrium skrev (40 minutter siden): 😨 pleier du å gi faren din...sukker? Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal svare her 😅 Faren min gir meg ikke lommepenger lengere. Hadde håpet at Liam Neeson ville overta. Har ikke han smasket på hun strandkikkingsberta da? Hun som før var MED og nå er hun helt uten sminke og skal fortelle verden at det er kult nå som hun sier det? Liam med nesen har sikkert hendene fulle han. Cid skrev (1 minutt siden): Ja uff, hater smaken 😝 Hihi...smaken av absolutt ingenting til mange kroner? Cid skrev (1 minutt siden): Hvordan i all verden havnet innlegget her 🤨 Spøkelser på forumet! 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159455 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (Akkurat nå): Hæ??? Dette er gourmet! Kom tilbake! Han klarer nok å banne i hele setninger der også, som han pleier. 1
Cid Skrevet 12. oktober #159456 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (5 minutter siden): Hæ??? Dette er gourmet! Kom tilbake! 🛖🚪🔑 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Han klarer nok å banne i hele setninger der også, som han pleier. Bare på hells kitchen. 1
Hydrium Skrevet 12. oktober #159457 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Tusen takk. Kanskje noe nytt du kan fortsette med fremover og inn i det nye året? Ferdig med det for lengst. Brunostskiver og kaffekopp. En dl melk, for det var det hun hadde i kveld, men i morgen kommer atter en handlingsmulighetsdag og da blir det sus i serken. NEI, DET KOMMER INGEN FRIERE DA HELLER! (Cid!) Nei, det hadde jeg helt klart merket! Han er nok god med baller tror jeg... Ja, der kan dere ha rett. Derfor er han ikke gift med noen, for så utstudert kul er han ikke. Bare naturlig. En skogens mann som lever fornuftig. Altså kjenner du ikke Hoppe i det hele tatt. Tenk å påstå noe sånt ennå¨, etter all denne tiden. Jeg har da som vanlig en helt nøytral kommentar hele året. Nå er straks kveldsmaten nedover i magen og Hoppen skal legge seg etter Jeg hører stereolatter og vet godt hvem det er. ...for de ler på vestlandsk. Lett å høRRRRRRRe da. En klissete sukkerpappa? Høres ikke morsomt ut. Har ikke han smasket på hun strandkikkingsberta da? Hun som før var MED og nå er hun helt uten sminke og skal fortelle verden at det er kult nå som hun sier det? Liam med nesen har sikkert hendene fulle han. Hihi...smaken av absolutt ingenting til mange kroner? Spøkelser på forumet! Åååå, det var sant. Kan ikke konkurrere med Pamela 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159459 Skrevet 12. oktober (endret) Cid skrev (4 minutter siden): 🛖🚪🔑 Bare på "hells kitchen". "Helvetes kylling"...sier Ordet fornøyd, for han har lært englesk av onklene som lot ham ri på elefant. Hydrium skrev (1 minutt siden): Åååå, det var sant. Kan ikke konkurrere med Pamela Litt vanskelig når hun henger rundt på ham stort sett hele tiden og du er her. Sorry. Endret 12. oktober av Hoppetaujenta 2
Hydrium Skrevet 12. oktober #159460 Skrevet 12. oktober Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🚪🔑 Bare på hells kitchen. Hæ? Har du sett at han ikke har bannet? Jeg håper de spiller på hells kitchen, fordi det blir veldig mye han er slem der 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå