Cid Skrevet 12. oktober #159421 Skrevet 12. oktober Phoenix Heart skrev (28 minutter siden): Nå begynner jeg å lure på om jeg er synsk...det var jo PC til Hoppe som tulla, som jeg forutså Kan tjene mye gryn på det
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159422 Skrevet 12. oktober Cid skrev (2 timer siden): Nå har jeg, Anton, @SVK og @Lur Venn begynt som mannlige strippere. Lenge siden jeg har sett den nå, men den er morsom. . .og noe for herrene her inne kanskje? Cid skrev (1 time siden): Bon appetitt Hoppe. Ehh...jeg deler med deg selvsagt og jeg tar pepperkakene og den grønne under, så tar du resten. Du har ikke noe i mot det nei? FINT! Hydrium skrev (1 time siden): Nå hadde vi nettopp et lite LOTR øyeblikk her @Cid og @Hoppetaujenta ❤️ Godt å se at alt er bra med deg Hoppe 🥰 Takk skal du ha. Sammenligningen setter jeg veldig pris på. ❤️ Cid skrev (1 time siden): Hoppe den blå. Det var en fin tittel. Hydrium skrev (1 time siden): Har du sett ringenes herre filmene? 😃 Det har jeg i alle fall og vil snart igjen før jul. Bruke god tid. Phoenix Heart skrev (36 minutter siden): Nå begynner jeg å lure på om jeg er synsk...det var jo PC til Hoppe som tulla, som jeg forutså Du har noe der...og bør utvikle det. Phoenix Heart skrev (25 minutter siden): Nå skal Hoppe trene Jeg jogger gjennom der på en effektiv halvtime...morgen, middag og kveld. Cid skrev (8 minutter siden): Ja fine filmer men liker best Harry Potter Jeg liker alle de fine filmene best. Hver og en av dem. Cid skrev (7 minutter siden): Kan tjene mye gryn på det Tror folk foretrekker vanlige penger.
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159425 Skrevet 12. oktober SVK skrev (39 minutter siden): Hoppes flamme under russetiden hennes: I alle dager. Har jeg en slik alder nå? SVK skrev (15 minutter siden): Ordet har vært med vennene sine: Må nok få med at det alltid var en voksen som kunne hjelpe den lille vennen min. 1
SVK Skrevet 12. oktober #159426 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I alle dager. Har jeg en slik alder nå? Om du ikke har en slik alder så bare si hvor gammel du er. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Må nok få med at det alltid var en voksen som kunne hjelpe den lille vennen min. Du var med, men jeg vil ikke si at du passet på Ordet. Du var for opptatt med å kjenne på musklene til Gaston: 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159427 Skrevet 12. oktober SVK skrev (23 minutter siden): Om du ikke har en slik alder så bare si hvor gammel du er. Du var med, men jeg vil ikke si at du passet på Ordet. Du var for opptatt med å kjenne på musklene til Gaston: Det der er en syk dame som har brukket benet og hun holder seg fast i sykehuspersonale som prøver å gjøre dagene lettere og morsommere for pasientene. Jeg er bare litt eldre enn deg har jeg jo sagt hele tiden. Du var kanskje ikke her den gangen du, men slik er det altså. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159428 Skrevet 12. oktober Cid skrev (3 timer siden): Bon appetitt Hoppe. Phoenix Heart skrev (1 time siden): Nå skal Hoppe trene Cid skrev (3 timer siden): Nå har jeg, Anton, @SVK og @Lur Venn begynt som mannlige strippere. Hydrium skrev (3 timer siden): Nå hadde vi nettopp et lite LOTR øyeblikk her @Cid og @Hoppetaujenta ❤️ Godt å se at alt er bra med deg Hoppe 🥰 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Godt å være både ønsket og savnet, så nå starter jeg med å savne dere også fordi dere skal være borte litt. Snakkes!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159429 Skrevet 12. oktober SVK skrev (51 minutter siden): Ordet har vært med vennene sine: 1
SVK Skrevet 12. oktober #159431 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det der er en syk dame som har brukket benet og hun holder seg fast i sykehuspersonale som prøver å gjøre dagene lettere og morsommere for pasientene. Jeg er bare litt eldre enn deg har jeg jo sagt hele tiden. Du var kanskje ikke her den gangen du, men slik er det altså. Jeg får la tvilen komme Hoppe til gode denne gangen. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159432 Skrevet 12. oktober Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159434 Skrevet 12. oktober SVK skrev (21 minutter siden): Dette er Anton: Vi synes at dette er en Kul Anton.😎😎
SVK Skrevet 12. oktober #159435 Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi synes at dette er en Kul Anton.😎😎 Som Anton sier: Jeg måtte være kul for å bli gift med Hoppe. 1
SVK Skrevet 12. oktober #159436 Skrevet 12. oktober Kjenner jeg Hoppe rett så kysser hun Antons kredittkort og legger det under puta før hun legger seg for en tidlig snork. 💳 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159437 Skrevet 12. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Som Anton sier: Jeg måtte være kul for å bli gift med Hoppe. Haha, vi er spente på hennes kommentar til dette.😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159438 Skrevet 12. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Kjenner jeg Hoppe rett så kysser hun Antons kredittkort og legger det under puta før hun legger seg for en tidlig snork. 💳
Hydrium Skrevet 12. oktober #159439 Skrevet 12. oktober SVK skrev (22 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så kysser hun Antons kredittkort og legger det under puta før hun legger seg for en tidlig snork. 💳 Hahahaha! 😂 Det var vittig. Får ønske meg en sugar daddy til jul altså. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159440 Skrevet 12. oktober (endret) Hydrium skrev (2 minutter siden): Hahahaha! 😂 Det var vittig. Får ønske meg en sugar daddy til jul altså. Ja vi foreslår at du skriver det på ønskelisten du skal gi til julenissen.😉😉 Endret 12. oktober av Ciaran og Ciara 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå