Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159401 Skrevet 12. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Jeg fant et, sammen med Woffe. Hihi...han er flink til å kle seg om og bli andre enn han er, men åssen har han klart å få krympet Woffen min? Cid skrev (3 minutter siden): 🔐🔑🚪🛖 Det gjør du lurt i. 1
Cid Skrevet 12. oktober #159402 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hihi...han er flink til å kle seg om og bli andre enn han er, men åssen har han klart å få krympet Woffen min? Det gjør du lurt i. Han havna i vaskemaskinen. Eller jeg tar det vekk, etter å ha lest dette noen folk er fæle! https://amp.scmp.com/news/hong-kong/article/1586160/outcry-over-dog-washing-machine 1
SVK Skrevet 12. oktober #159404 Skrevet 12. oktober Cid skrev (16 minutter siden): Jeg fant et, sammen med Woffe. Hoppe: 1
Cid Skrevet 12. oktober #159405 Skrevet 12. oktober SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe: Han spiste henne ut av huset, nå er det hun som må jobbe i gruvene lol. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159406 Skrevet 12. oktober Død hund i vaskemaskin tok mitt humør fra meg i dag. 😢 1
SVK Skrevet 12. oktober #159407 Skrevet 12. oktober Cid skrev (43 minutter siden): Han havna i vaskemaskinen. Eller jeg tar det vekk, etter å ha lest dette noen folk er fæle! https://amp.scmp.com/news/hong-kong/article/1586160/outcry-over-dog-washing-machine Forderdelig. ♥️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159408 Skrevet 12. oktober Ja...kunne noen la ham gjennomgå det samme i en stor vaskemaskin... 👿 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159409 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja...jeg ble så glad for å kunne logge på i dag at du aaaaner ikke! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): En ekstra stor og beroligende klem til sjefsbekymreren her inne, min gode venn i all evighet @Cid. Du er en skikkelig venn i nøden og jeg tviler ikke på at du/dere har vært på leting etter meg i alle disse timene. Herved skal der leveres den aller beste bamsedrikken som er å oppdrive og du får så mye du vil. Du liker en av dem best, men jeg husker det ikke ...du velger og gir bort de andre. 😋😋 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Åhhh...endelig hjemme igjen. Jeg har kommet meg inn i forumborgen min via vestre port som var ubevåket, etter å ha vært ute i matrix`en med kajakk og padlet fort som bare det (!), kravlet meg gjennom vill natur, over fjelltopper og hoppet i fallskjerm for å komme meg bort fra en gjeng ville kiltkledde, langraggede, beskjeggede friere som har vært etter meg lenge med hevede never og høye gutturalbrøl og uten snev av klær ellers...og ikke kunne jeg vite at de bare var ute for å lete etter meg og assistere meg håndfast hjem igjen...jeg trodde de mente alvor og ville "gifte seg med meg" i skogen på neandertalervis, røft og uten å spørre om lov først...så jeg LØP! ...men her er jeg, nyvasket, ren og pen...og jeg takker alle mine venner for å ha vært bekymret for mitt ve og vel. Det stemmer at jeg aldri har vært her via mobil. Den er for gammel til det og mine fingre kan ikke knotte beskjeder der. Alt er for smått til å se dessuten, så det var godt å gjenfinne min pc slik jeg pleier. Hele historien over her er 100% nokså sann eller noe sånn. Tilgangen ble kuttet av slem bug og jeg har måttet legge mang en gammeldags kabal på bordet og forsøke å ikke påkalle aliens for å gi "dem" det de fortjener for å la meg lide uten dere. . .men nå er jeg her og godt er det. Ahh. Takk til Sola mi også. Ha en flott søndag alle sammen. Snart skal jeg ha sivilisert frokost. Vi er så glade for å ha deg tilbake her, vi har savnet deg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159410 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 time siden): Ole Brumm er fortsatt homo btw.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159411 Skrevet 12. oktober Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159412 Skrevet 12. oktober Godt å være både ønsket og savnet, så nå starter jeg med å savne dere også fordi dere skal være borte litt. Snakkes! 2
Cid Skrevet 12. oktober #159413 Skrevet 12. oktober Nå har jeg, Anton, @SVK og @Lur Venn begynt som mannlige strippere. 3
Hydrium Skrevet 12. oktober #159415 Skrevet 12. oktober Nå hadde vi nettopp et lite LOTR øyeblikk her @Cid og @Hoppetaujenta ❤️ Godt å se at alt er bra med deg Hoppe 🥰 2
Cid Skrevet 12. oktober #159416 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (3 minutter siden): Nå hadde vi nettopp et lite LOTR øyeblikk her @Cid og @Hoppetaujenta ❤️ Godt å se at alt er bra med deg Hoppe 🥰 Hoppe den blå. 1
Hydrium Skrevet 12. oktober #159417 Skrevet 12. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe den blå. Har du sett ringenes herre filmene? 😃
Phoenix Heart Skrevet 12. oktober #159418 Skrevet 12. oktober Nå begynner jeg å lure på om jeg er synsk...det var jo PC til Hoppe som tulla, som jeg forutså 1
Cid Skrevet 12. oktober #159420 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (1 time siden): Har du sett ringenes herre filmene? 😃 Ja fine filmer men liker best Harry Potter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå