Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Åhhh...endelig hjemme igjen. Jeg har kommet meg inn i forumborgen min via vestre port som var ubevåket, etter å ha vært ute i matrix`en med kajakk og padlet fort som bare det (!), kravlet meg gjennom vill natur, over fjelltopper og hoppet i fallskjerm for å komme meg bort fra en gjeng ville kiltkledde, langraggede, beskjeggede friere som har vært etter meg lenge med hevede never og høye gutturalbrøl og uten snev av klær ellers...og ikke kunne jeg vite at de bare var ute for å lete etter meg og assistere meg håndfast hjem igjen...jeg trodde de mente alvor og ville "gifte seg med meg" i skogen på neandertalervis, røft og uten å spørre om lov først...så jeg LØP! 

...men her er jeg, nyvasket, ren og pen...og jeg takker alle mine venner for å ha vært bekymret for mitt ve og vel. :rose: 
:gruppeklem:Det stemmer at jeg aldri har vært her via mobil. Den er for gammel til det og mine fingre kan ikke knotte beskjeder der. Alt er for smått til å se dessuten, så det var godt å gjenfinne min pc slik jeg pleier. Hele historien over her er 100% nokså sann eller noe sånn. Tilgangen ble kuttet av slem bug og jeg har måttet legge mang en gammeldags kabal på bordet og forsøke å ikke påkalle aliens for å gi "dem" det de fortjener for å la meg lide uten dere. . .men nå er jeg her og godt er det.

Ahh. :kaffekopp: :) :kaffeprat: Takk til Sola mi også. Ha en flott søndag alle sammen. Snart skal jeg ha sivilisert frokost. :spise: 

Så bra du er tilbake og at det kun var PCen som var problemet. Bra du fikk fikset bugen på PCen og at du slapp å kjøpe ny. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Så bra du er tilbake og at det kun var PCen som var problemet. Bra du fikk fikset bugen på PCen og at du slapp å kjøpe ny. 

Ja, jeg er superfornøyd i skrivende stund. Aldri godt å vite hva resultatet kan bli når det først blir krøll og det kan bli dyrt. Av er faring vet jeg det...men nå er alt bare stor glede, for her er dere og SOM jeg har savnet våre små passiarer og tull og tøys. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er superfornøyd i skrivende stund. Aldri godt å vite hva resultatet kan bli når det først blir krøll og det kan bli dyrt. Av er faring vet jeg det...men nå er alt bare stor glede, for her er dere og SOM jeg har savnet våre små passiarer og tull og tøys. :nikke: 

Ja, kan fort bli dyrt. Selv om kun en del av laptopen er ødelagt kan det i en del tilfeller bli like dyrt som å kjøpe helt ny laptop.  Så bra du slapp det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja. :D Da anser jeg det som at dette var julegaven i år og er fornøyd. :hoppe: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

En ekstra stor og beroligende klem til sjefsbekymreren her inne, min gode venn i all evighet @Cid. :klem2: 
Du er en skikkelig venn i nøden og jeg tviler ikke på at du/dere har vært på leting etter meg i alle disse timene. 
Herved skal der leveres den aller beste bamsedrikken som er å oppdrive og du får så mye du vil.
images-1998165-12-1456236210935.jpg Du liker en av dem best, men jeg husker det ikke
...du velger og gir bort de andre. :nikke: 

Nå ble jeg veldig lettet 😌 Jeg og mannen din Anton har vært urolige /:

Her er velkommen tilbake lørdags snop til deg :klem2:

5f71c65a0da73d58bb119b0a_P%C3%A6re%20Lig
nidar-favoritter-troika.png

pringles-original-77928-2.jpg

• Hjerte 1
Skrevet

Nå slapper hun av i frierhuset sammen med frierne etter å nettopp ha kommet hjem, hun ender opp med å få et ekstra øye for en av frierne og de begynner å kysse :kline:

Skrevet

Nå tester hun leker sammen med DaveHax.

Skrevet
Cid skrev (29 minutter siden):

Nå ble jeg veldig lettet 😌 Jeg og bestevennen din Anton har vært urolige. 

Her er velkommen tilbake lørdags snop til deg :klem2:

5f71c65a0da73d58bb119b0a_P%C3%A6re%20Lig
nidar-favoritter-troika.png

pringles-original-77928-2.jpg

Noe så snillt, Cid! :rodmer: Jeg har ingen sånne ting i hus, så dette er svaret på mine drømmer her og nå. TAKK! :klem2:

Cid skrev (24 minutter siden):

Nå slapper hun av i frierhuset sammen med frierne etter å nettopp ha kommet hjem, hun ender opp
med å få en ekstra lommetørklepakke for en av frierne for han begynner å nyse veldig.

Ja, for jeg har klappet og kost med Woffe  :jolie:  ...og mannen er allergisk. Så veldig synd det var da. :fnise: 
Jeg er ikke allergisk, men nyser i all høflighet så vi har en slags rar samtale gående...

Cid skrev (6 minutter siden):

Nå tester hun leker sammen med DaveHax.

Ååååå, så herlig! :mynona: Jeg velger dem alle sammen, en etter en, for sånne ting er veldig morsomme i min verden. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Noe så snillt, Cid! :rodmer: Jeg har ingen sånne ting i hus, så dette er svaret på mine drømmer her og nå. TAKK! :klem2:

Ja, for jeg har klappet og kost med Woffe  :jolie:  ...og mannen er allergisk. Så veldig synd det var da. :fnise: 
Jeg er ikke allergisk, men nyser i all høflighet så vi har en slags rar samtale gående...

Ååååå, så herlig! :mynona: Jeg velger dem alle sammen, en etter en, for sånne ting er veldig morsomme i min verden. :nikke: 

Smiler Anton og Ordet nå?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Smiler Anton og Ordet nå?

Smiler ja?!? De gliser fra øre til øre og er glade for at jeg dukket opp igjen og for at folk er så snille
og at Cid faktisk egentlig er en liten englebasse når han vil. Klem fra dem begge til deg! :klem3::klem: HURRA FOR CID!
                                                                                                                                                                               :klappe: :klappe: :klappe: 

• Hjerte 1
Skrevet

:sjokkblå: Ååååå...takk skal du ha og den er i full størrelse, så jeg tar den rett ut av skjermen og koser meg max! :hoppe: 
(Egentlig er skjermen min nå smekkfull av Hoppesleikesikkel, men det er det bare meg som vet :lur: ) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

:sjokkblå: Ååååå...takk skal du ha og den er i full størrelse, så jeg tar den rett ut av skjermen og koser meg max! :hoppe: 
(Egentlig er skjermen min nå smekkfull av Hoppesleikesikkel, men det er det bare meg som vet :lur: ) 

Kan vel ha noe med at han her er på besøk?

mad.gif

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

Kos deg Hoppe! Jeg spiser denne:

0001044_krokanrull-71g_550.png

Den er også en av mine favoritter...hehe...den også liksom. :fnise: Kos deg! 

Cid skrev (2 minutter siden):

Kan vel ha noe med at han her er på besøk?

mad.gif

NEI!!!!!, FY! :kjefte: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden):

Den er også en av mine favoritter...hehe...den også liksom. :fnise: Kos deg! 

NEI!!!!!, FY! :kjefte: 

Er Anton og Woffe på vei ned til bua mi nå?

• Liker 1
Skrevet

Anton er så vanlig så sulten at det ikke er mulig å få tatt bilde av ansiktet hans. 

2f69fcdb7533d1117711352d4974ca1e.jpg

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Er Anton og Woffe på vei ned til bua mi nå?

DET kan du være helt sikker på og de har med seg illeluktende skunker klare til å skyte på deg! :fy: 

SVK skrev (Akkurat nå):

Anton er så vanlig så sulten at det ikke er mulig å få tatt bilde av ansiktet hans. 

Dette kan vi ikke kommentere...grunnet...taushetsplikt. :jolie: 

Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg fant et, sammen med Woffe.

1412789243450_Image_galleryImage_No_Merc

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

DET kan du være helt sikker på og de har med seg illeluktende skunker klare til å skyte på deg! :fy: 

Dette kan vi ikke kommentere...grunnet...taushetsplikt. :jolie: 

🔐🔑🚪🛖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...