Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg er nok overbekymret men jeg har hatt en ordentlig urolig følelse de siste dagene om at noe har hendt Hoppe :( kg er en stor del av hverdagen min (det på godt) og Hoppe er en stor grunn til det. Så jeg er reelt bekymret for at vi ikke kommer til å se henne igjen og at all moroa vi har hatt de siste årene er over :sukk:

Vi savner henne også, hun er favoritten vår her inne. Vi håper at alt er bra med henne.:nikke::nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Cid skrev (19 minutter siden):

Jeg er nok overbekymret men jeg har hatt en ordentlig urolig følelse de siste dagene om at noe har hendt Hoppe :( kg er en stor del av hverdagen min (det på godt) og Hoppe er en stor grunn til det. Så jeg er reelt bekymret for at vi ikke kommer til å se henne igjen og at all moroa vi har hatt de siste årene er over :sukk:

:klem:

Jeg håper det går bra med Hoppe og jeg  ville savnet henne utrolig mye jeg også.  Men jeg mener å huske at Hoppe har vært borte i noen dager tidligere pga ødelagt telefon/pc/internett. Så vi får håpe på at det er noe sånt som er grunnen.

Endret av SVK
  • Hjerte 3
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg håper det går bra med Hoppe og jeg  ville savnet henne utrolig mye jeg også.  Men jeg mener å huske at Hoppe har vært borte i noen dager tidligere pga ødelagt telefon/pce/internett. Så vi får håpe på at det er noe sånt som er grunnen.

Vi håper også at det er det som er grunnen.:nikke::nikke:

Skrevet

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

:klem:

Jeg håper det går bra med Hoppe og jeg  ville savnet henne utrolig mye jeg også.  Men jeg mener å huske at Hoppe har vært borte i noen dager tidligere pga ødelagt telefon/pc/internett. Så vi får håpe på at det er noe sånt som er grunnen.

Tviler på at både mobil og pc ble ødelagt da, og om det er internett så har man jo mobildata. 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Tviler på at både mobil og pc ble ødelagt da, og om det er internett så har man jo mobildata. 

Skjønner, men ikke alle har både internett på kabel og mobil. Noen har kun en av delene.  Ikke alle har heller mulighet til å besøke Kvinneguiden både på PC og mobiltelefon. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Skjønner, men ikke alle har både internett på kabel og mobil. Noen har kun en av delene.  Ikke alle har heller mulighet til å besøke Kvinneguiden både på PC og mobiltelefon. 

Håper du har rett. 

• Hjerte 2
Skrevet

Viktig å ikke tenke på kjipe senarioer eller la det ta overhånd. Vi vet ikke noe, når man er bekymret tenker man på vonde ting og så blir det sannhet for hjernen og kroppen din. Det er vanskelig, men mest sansynligså er det bare bagateller, influensa osv.

Vi savner henne. Men det er alt som er sant her og nå. 

clipart group hug 18 free Cliparts | Download images on Clipground 2025

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (3 minutter siden):

Viktig å ikke tenke på kjipe senarioer eller la det ta overhånd. Vi vet ikke noe, når man er bekymret tenker man på vonde ting og så blir det sannhet for hjernen og kroppen din. Det er vanskelig, men mest sansynligså er det bare bagateller, influensa osv.

Men hun bruker å si fra på forhånd, kan ikke noe for å bli overbekymret for ting 😕

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Men hun bruker å si fra på forhånd, kan ikke noe for å bli overbekymret for ting 😕

Nei jeg skjønner det. Og det er ikke noe galt i det, men ikke ta bekymringer på forskudd :klem3: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Nå har jeg, mannen hennes Anton og frierne bestemt oss for å dra på tur for å lete etter Hoppe. Ingen vet hvor lang tid det vil ta men vi vil ikke komme tilbake før hun er funnet, vi håper at det blir en kort tur.

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Nå har jeg, mannen hennes Anton og frierne bestemt oss for å dra på tur for å lete etter Hoppe. Ingen vet hvor lang tid det vil ta men vi vil ikke komme tilbake før hun er funnet, vi håper at det blir en kort tur.

Vi håper også at det blir en kort tur, for vi savner henne her.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Jeg håper det blir en kort tur jeg også. For jeg vil ha dere alle tilbake. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvor har hoppeloppen min blitt av? Håper alt er vel og at du er snart tilbake :klem: 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Åhhh...endelig hjemme igjen. Jeg har kommet meg inn i forumborgen min via vestre port som var ubevåket, etter å ha vært ute i matrix`en med kajakk og padlet fort som bare det (!), kravlet meg gjennom vill natur, over fjelltopper og hoppet i fallskjerm for å komme meg bort fra en gjeng ville kiltkledde, langraggede, beskjeggede friere som har vært etter meg lenge med hevede never og høye gutturalbrøl og uten snev av klær ellers...og ikke kunne jeg vite at de bare var ute for å lete etter meg og assistere meg håndfast hjem igjen...jeg trodde de mente alvor og ville "gifte seg med meg" i skogen på neandertalervis, røft og uten å spørre om lov først...så jeg LØP! 

...men her er jeg, nyvasket, ren og pen...og jeg takker alle mine venner for å ha vært bekymret for mitt ve og vel. :rose: 
:gruppeklem:Det stemmer at jeg aldri har vært her via mobil. Den er for gammel til det og mine fingre kan ikke knotte beskjeder der. Alt er for smått til å se dessuten, så det var godt å gjenfinne min pc slik jeg pleier. Hele historien over her er 100% nokså sann eller noe sånn. Tilgangen ble kuttet av slem bug og jeg har måttet legge mang en gammeldags kabal på bordet og forsøke å ikke påkalle aliens for å gi "dem" det de fortjener for å la meg lide uten dere. . .men nå er jeg her og godt er det.

Ahh. :kaffekopp: :) :kaffeprat: Takk til Sola mi også. Ha en flott søndag alle sammen. Snart skal jeg ha sivilisert frokost. :spise: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

En ekstra stor og beroligende klem til sjefsbekymreren her inne, min gode venn i all evighet @Cid. :klem2: 
Du er en skikkelig venn i nøden og jeg tviler ikke på at du/dere har vært på leting etter meg i alle disse timene. 
Herved skal der leveres den aller beste bamsedrikken som er å oppdrive og du får så mye du vil.
images-1998165-12-1456236210935.jpg Du liker en av dem best, men jeg husker det ikke
...du velger og gir bort de andre. :nikke: 

• Hjerte 3
Skrevet

:D Ja...jeg ble så glad for å kunne logge på i dag at du aaaaner ikke! :mynona:

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...