Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154401 Skrevet 4. juli Cid skrev (2 minutter siden): Liker ikke du serien? (Ikke spoil noe, er tidlig i serien) Liker ikke du Liv Ullman? Hva mener du? Ble litt som forventet og da gjespet jeg mye, men...kanskje den kommer seg etter hvert og jeg må se den bare fordi jeg kan? Liv Ullmann har sin egen stil og er ikke så tilgjengelig alltid. Teaterskuespiller. Visste ikke at han hadde familie i amerika? Vet du noe som jeg ikke vet her? 2
Cid Skrevet 4. juli #154402 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ble litt som forventet og da gjespet jeg mye, men...kanskje den kommer seg etter hvert og jeg må se den bare fordi jeg kan? Liv Ullmann har sin egen stil og er ikke så tilgjengelig alltid. Teaterskuespiller. Visste ikke at han hadde familie i amerika? Vet du noe som jeg ikke vet her? Han har også en tremenning som du kanskje kjenner til. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #154403 Skrevet 4. juli Cid skrev (6 timer siden): Og besøker meg i fengsel? Ja vi kommer og hjelper deg utav fengselet.
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154404 Skrevet 4. juli Cid skrev (2 minutter siden): Han har også en tremenning som du kanskje kjenner til. HAN kjenner jeg IKKE til. TVI! Ser veldig sulten ut på kvinnfolk, det er alt jeg sier. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja vi kommer og hjelper deg utav fengselet. Å? 1 1
Cid Skrevet 4. juli #154405 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): HAN kjenner jeg IKKE til. TVI! Ser veldig sulten ut på kvinnfolk, det er alt jeg sier. Å? Er dyrene aggressive? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #154406 Skrevet 4. juli Cid skrev (35 minutter siden): Er dyrene aggressive? Cid skrev (35 minutter siden): Er dyrene aggressive? Ja vi hjelper Cid utav fengselet for vi synes at han er en kul fyr som vi digger. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154407 Skrevet 4. juli Cid skrev (1 time siden): Er dyrene aggressive? Ja, men de har liten sjanse når C&C har tatt saken. De er noen lure etterforskende utbrytere. De har tatt saken. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #154408 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, men de har liten sjanse når C&C har tatt saken. De er noen lure etterforskende utbrytere. De har tatt saken. Vi er flinke til å inngå kompromisser med ville dyr vi vet du.😉😉 1
Cid Skrevet 4. juli #154409 Skrevet 4. juli Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ja vi hjelper Cid utav fengselet for vi synes at han er en kul fyr som vi digger. Dyrene løper etter men ender opp med å bli påkjørt av en lastebil som eksploderer og tar med seg alle dyrene i fallet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #154410 Skrevet 4. juli Cid skrev (57 minutter siden): Dyrene løper etter men ender opp med å bli påkjørt av en lastebil som eksploderer og tar med seg alle dyrene i fallet. Oisann, vi forstår at det har foregått en skikkelig Action-Triller her i Lønneberget nå.😉😉
Cid Skrevet 4. juli #154411 Skrevet 4. juli Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Oisann, vi forstår at det har foregått en skikkelig Action-Triller her i Lønneberget nå.😉😉 Blir festmiddag på Lønneberget i morgen da 🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154413 Skrevet 4. juli Hoppe er trist ved tanken på dyr som er døde. Is hjelper ikke. 1
Cid Skrevet 4. juli #154414 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hoppe er trist ved tanken på dyr som er døde. Is hjelper ikke. Er du vegetarianer? 1
Cid Skrevet 4. juli #154415 Skrevet 4. juli Cid skrev (30 minutter siden): Blir festmiddag på Lønneberget i morgen da 🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩🥩 Alle jubler 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154416 Skrevet 4. juli Hoppes venner skal ikke spises. Ordet gråte og hulker...umulig å stoppe det. 1
Cid Skrevet 4. juli #154417 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hoppes venner skal ikke spises. Ordet gråte og hulker...umulig å stoppe det. Man kan ikke drive en gård uten slakt 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #154418 Skrevet 4. juli (endret) Det er ikke en gård. Endret 4. juli av Hoppetaujenta 1
Phoenix Heart Skrevet 4. juli #154419 Skrevet 4. juli Nå synger Hoppe for full hals Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' What will we do with a drunken sailor? What will we do with a drunken sailor? What will we do with a drunken sailor? Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' Shave his belly with a rusty razor Shave his belly with a rusty razor Shave his belly with a rusty razor Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' We'll put him in a long boat 'til he's sober Put him in a long boat 'til he's sober Put him in a long boat 'til he's sober Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' (whoo!) Stick him in the scupper with a hosepipe on him Stick him in the scupper with a hosepipe on him Stick him in the scupper with a hosepipe on him Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' Put him in the bed with the captain's daughter Put him in the bed with the captain's daughter Put him in the bed with the captain's daughter Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' That's what we do with a drunken sailor That's what we do with a drunken sailor That's what we do with a drunken sailor Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' Way hay and up she rises Way hay and up she rises Way hay and up she rises Early in the mornin' Good night, safe home (thank you) Thank you Good night and good luck, thank you 1
Cid Skrevet 4. juli #154420 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Get er ikke en gård. Nei men det er 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå