Cid Skrevet 8 timer siden #154101 Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (3 minutter siden): Neeeei, fy! Stakkars småååå Var visst Scott og Rolv som ble påkjørt, hun begynner å se dårlig 🧔🏻♂️🧔🏼🚜 2
jukkapalme Skrevet 8 timer siden #154102 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Var visst Scott og Rolv som ble påkjørt, hun begynner å se dårlig 🧔🏻♂️🧔🏼🚜 De fortjente det sikkert 😂 Men hvordan reagerer Juni nå? 1
Cid Skrevet 8 timer siden #154103 Skrevet 8 timer siden jukkapalme skrev (6 minutter siden): De fortjente det sikkert 😂 Men hvordan reagerer Juni nå? Hun blir holdt fanget av @Phoenix Heart 1 1
Cid Skrevet 8 timer siden #154104 Skrevet 8 timer siden Anton har dukket opp i spillet mitt 😅 Han er turist fra Lønneberget egentlig, hans frue Hoppe venter på han hjemme 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #154105 Skrevet 7 timer siden jukkapalme skrev (1 time siden): Neeeei, fy! Stakkars småååå Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, der sier du noe. Takk for opplysningen. Snart. Tøysekongen i sverige. Jeg må ha mere mat. Brød. Ikke potetmos, for det blir jeg ikke mett av. Haha...den jeg har er veldig mange år nå, så jeg vurderer å kjøpe meg en tipp-topp-best-i-test i løpet av høsten. Neida, for det er midt sommer og jeg er veldig snill nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #154106 Skrevet 7 timer siden Cid skrev (30 minutter siden): Anton har dukket opp i spillet mitt 😅 Han er turist fra Lønneberget egentlig, hans frue Hoppe venter på han hjemme 😉😉
Cid Skrevet 5 timer siden #154107 Skrevet 5 timer siden Hennes gode venn Kevin kommer på besøk i morgen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #154109 Skrevet 3 timer siden Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Hoppetaujenta Skrevet 28 minutter siden #154110 Skrevet 28 minutter siden SVK skrev (8 timer siden): Vet du hvilken tannbørste du ønsker å kjøpe? Ehh...en best i test...sort og som har et smilefjes npr en har pusset lenge nok? Begynte på O... Reklame på tv. jukkapalme skrev (8 timer siden): Nå kjører hun traktor på jordet Har alltid hatt lyst til det, for jeg liker "doninger". Cid skrev (8 timer siden): Og ser to ekorn som hun gir mat og redder ut av historien helt friske og i orden. 🐿️🐿️🚜 Skjerpings, Cid! jukkapalme skrev (8 timer siden): Neeeei, fy! Stakkars småååå Typisk når Cid lager manuset. Cid skrev (8 timer siden): Var visst Scott og Rolv som ble påkjørt, hun begynner å se dårlig 🧔🏻♂️🧔🏼🚜 Cid skrev (5 timer siden): Hennes gode venn Kevin kommer på besøk i morgen Ja, jeg liker han som skuespiller altså, men det blir litt vanskelig privat. Cid skrev (5 timer siden): Hun her kommer også. Hvem er dette? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Greit. God dag til dere.
Cid Skrevet akkurat nå #154111 Skrevet akkurat nå Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Ehh...en best i test...sort og som har et smilefjes npr en har pusset lenge nok? Begynte på O... Reklame på tv. Har alltid hatt lyst til det, for jeg liker "doninger". Skjerpings, Cid! Typisk når Cid lager manuset. Ja, jeg liker han som skuespiller altså, men det blir litt vanskelig privat. Hvem er dette? Greit. God dag til dere. Ikke sett Hotel Cæsar antar jeg? Fra real housewives, de seriene du øker så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå