Cid Skrevet torsdag kl 14:37 #153901 Skrevet torsdag kl 14:37 Nå har hun besøk av herlige uskyldige meg
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:45 #153902 Skrevet torsdag kl 14:45 Cid skrev (7 minutter siden): Det finnes millioner av ord du 😜 hvordan ellers klarer du å skrive innlegg hvis bare ett ord finnes? Det finnes bare ETT Ord i denne tråden MIN. Cid skrev (7 minutter siden): Nå har hun besøk av herlige uskyldige meg Det er det visst bare du som kaller deg!
Cid Skrevet torsdag kl 14:48 #153903 Skrevet torsdag kl 14:48 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det finnes bare ETT Ord i denne tråden MIN. Det er det visst bare du som kaller deg! Hva med det Anton rotet med da?
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:41 #153904 Skrevet torsdag kl 16:41 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Mye var ren og skjær bom her i dag. Til og med C&C`s frokostantagelse, for her sitter jeg og spiser is fra boks og har en håndfull Kims ved siden av. For en herlig start på dagen. Har ikke spist ordentlig mat ennå. Må kjøpes først. Altså; den bilen var jo snasen, men...jeg kan jo ikke snike meg stille og usett rundt i sånt noe, så jeg må takke nei. Vannseng? Nei tusen takk, for det er en fæl oppfinnelse. Jeg liker å ligge stille når jeg skal sove. Anton har ikke barn han heller. Vi er enige sånn. C&C = Må sette i gang med å vaske sengetøy og få alt ut på snorene. Tror det blir tørk i dag.
Cid Skrevet torsdag kl 17:06 #153905 Skrevet torsdag kl 17:06 Anton fikk også for mye utbetalt fra NAV i dag, men før han rakk å reagere eller finne ut at det var en feil så hadde Hoppe brukt alle pengene på Gucci vesker så nå er Anton 150.000 i gjeld 🤪 👱🏻♀️💰👛👛👛👛👛🙍🏼♂️🧾🧾🧾🧾🧾
Cid Skrevet torsdag kl 17:14 #153906 Skrevet torsdag kl 17:14 Cid skrev (5 minutter siden): Anton fikk også for mye utbetalt fra NAV i dag, men før han rakk å reagere eller finne ut at det var en feil så hadde Hoppe brukt alle pengene på Gucci vesker så nå er Anton 150.000 i gjeld 🤪 👱🏻♀️💰👛👛👛👛👛🙍🏼♂️🧾🧾🧾🧾🧾 Mens hun er på vei hjem med det mest utspekulerte bredeste smilet sitt så kommer det plutselig en mann med gevær bort til henne, Hoppe skriker om å ikke skyte henne men han tar og skyter henne 2 ganger i magen. 👱🏻♀️👛😁😱🔫🥷🏻
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:21 #153907 Skrevet torsdag kl 17:21 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Cid Skrevet torsdag kl 17:23 #153908 Skrevet torsdag kl 17:23 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. First price kneip med surstrømming og et glass utgått melk.
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:26 #153909 Skrevet torsdag kl 17:26 Cid skrev (2 minutter siden): First price kneip med surstrømming og et glass utgått melk. Vi forstår, det er jo oppskriften på magebombe det.😉😉
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 17:38 #153910 Skrevet torsdag kl 17:38 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Hva med det Anton rotet med da? Han roter ikke. Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Cid skrev (31 minutter siden): Anton fikk også for mye utbetalt fra NAV i dag, men før han rakk å reagere eller finne ut at det var en feil så hadde Hoppe brukt alle pengene på Gucci vesker så nå er Anton 150.000 i gjeld 🤪 👱🏻♀️💰👛👛👛👛👛🙍🏼♂️🧾🧾🧾🧾🧾 Hoppe liker ikke sånne vesker, så der ble det bom igjen. Og igjen og igjen!!! Cid skrev (23 minutter siden): Mens hun er på vei hjem med det mest utspekulerte bredeste smilet sitt så kommer det plutselig en mann med gevær bort til henne, Hoppe skriker om å ikke skyte henne men han tar og skyter henne 2 ganger i magen. 👱🏻♀️👛😁😱🔫🥷🏻 Nei, dette her er LØGN. Hoppe ble ikke skutt og har det helt fint. Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun har bare spist to skiver i dag med ordentlig mat og spiser iskrem til kvelds. Royal Sjokolade. Cid skrev (15 minutter siden): First price kneip med surstrømming og et glass utgått melk. Du vil meg nok ikke vel nei. Nok et bevis som nissen legger merke til... Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Vi forstår, det er jo oppskriften på magebombe det.😉😉 Helt fryktelig. Endret torsdag kl 17:39 av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet torsdag kl 17:44 #153911 Skrevet torsdag kl 17:44 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han roter ikke. Hoppe liker ikke sånne vesker, så der ble det bom igjen. Og igjen og igjen!!! Nei, dette her er LØGN. Hoppe ble ikke skutt og har det helt fint. Hun har bare spist to skiver i dag med ordentlig mat og spiser iskrem til kvelds. Royal Sjokolade. Du vil meg nok ikke vel nei. Nok et bevis som nissen legger merke til... Helt fryktelig. Det var vanngevær altså så du ble bare våt 👱🏻♀️💦🔫 Er du og nissen deprimerte nå?
Cid Skrevet torsdag kl 17:45 #153912 Skrevet torsdag kl 17:45 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Vi forstår, det er jo oppskriften på magebombe det.😉😉 Sånt Hoppetussen våres liker 😋 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:51 #153914 Skrevet torsdag kl 17:51 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Han roter ikke. Hoppe liker ikke sånne vesker, så der ble det bom igjen. Og igjen og igjen!!! Nei, dette her er LØGN. Hoppe ble ikke skutt og har det helt fint. Hun har bare spist to skiver i dag med ordentlig mat og spiser iskrem til kvelds. Royal Sjokolade. Du vil meg nok ikke vel nei. Nok et bevis som nissen legger merke til... Helt fryktelig.
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:52 #153915 Skrevet torsdag kl 17:52 Cid skrev (4 minutter siden): bon appetitt hoppe. Cid skrev (7 minutter siden): Sånt Hoppetussen våres liker 😋
Cid Skrevet torsdag kl 17:56 #153916 Skrevet torsdag kl 17:56 Cid skrev (8 minutter siden): bon appetitt hoppe. Uff blir uvel av dette selv 🤢 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:04 #153917 Skrevet torsdag kl 18:04 Cid skrev (7 minutter siden): Uff blir uvel av dette selv 🤢 Det samme blir vi.🤢🤢
Cid Skrevet torsdag kl 18:11 #153918 Skrevet torsdag kl 18:11 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det samme blir vi.🤢🤢 Anton med, han og Hoppe spyr hverandre i fjeset lol. 🤮 🤮
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:21 #153919 Skrevet torsdag kl 18:21 Cid skrev (9 minutter siden): Anton med, han og Hoppe spyr hverandre i fjeset lol. 🤮 🤮 vi tenker at det er vel Ordet som må passe på Hoppe og Anton da.😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 09:20 #153920 Skrevet fredag kl 09:20 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå