Cid Skrevet torsdag kl 02:05 #153883 Skrevet torsdag kl 02:05 Cid skrev (På 17.6.2025 den 21.48): Han var så trøtt når han kjørte hjem fra jobb at han havnet i en ulykke. Dette hendte.
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 02:16 #153884 Skrevet torsdag kl 02:16 Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1
Cid Skrevet torsdag kl 02:51 #153885 Skrevet torsdag kl 02:51 Gratulerer Anton 👏 https://www.tv2.no/underholdning/venter-sitt-attende-barn/17840430/ 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:01 #153886 Skrevet torsdag kl 03:01 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 06:57 #153887 Skrevet torsdag kl 06:57 Mye var ren og skjær bom her i dag. Til og med C&C`s frokostantagelse, for her sitter jeg og spiser is fra boks og har en håndfull Kims ved siden av. For en herlig start på dagen. Har ikke spist ordentlig mat ennå. Må kjøpes først. Altså; den bilen var jo snasen, men...jeg kan jo ikke snike meg stille og usett rundt i sånt noe, så jeg må takke nei. Vannseng? Nei tusen takk, for det er en fæl oppfinnelse. Jeg liker å ligge stille når jeg skal sove. Anton har ikke barn han heller. Vi er enige sånn. C&C = Må sette i gang med å vaske sengetøy og få alt ut på snorene. Tror det blir tørk i dag. 1
Cid Skrevet torsdag kl 07:00 #153888 Skrevet torsdag kl 07:00 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mye var ren og skjær bom her i dag. Til og med C&C`s frokostantagelse, for her sitter jeg og spiser is fra boks og har en håndfull Kims ved siden av. For en herlig start på dagen. Har ikke spist ordentlig mat ennå. Må kjøpes først. Altså; den bilen var jo snasen, men...jeg kan jo ikke snike meg stille og usett rundt i sånt noe, så jeg må takke nei. Vannseng? Nei tusen takk, for det er en fæl oppfinnelse. Jeg liker å ligge stille når jeg skal sove. Anton har ikke barn han heller. Vi er enige sånn. C&C = Må sette i gang med å vaske sengetøy og få alt ut på snorene. Tror det blir tørk i dag. Hva syntes du om bildet av Anton Sr? Endret torsdag kl 07:00 av Cid
Cid Skrevet torsdag kl 07:01 #153889 Skrevet torsdag kl 07:01 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mye var ren og skjær bom her i dag. Til og med C&C`s frokostantagelse, for her sitter jeg og spiser is fra boks og har en håndfull Kims ved siden av. For en herlig start på dagen. Har ikke spist ordentlig mat ennå. Må kjøpes først. Altså; den bilen var jo snasen, men...jeg kan jo ikke snike meg stille og usett rundt i sånt noe, så jeg må takke nei. Vannseng? Nei tusen takk, for det er en fæl oppfinnelse. Jeg liker å ligge stille når jeg skal sove. Anton har ikke barn han heller. Vi er enige sånn. C&C = Må sette i gang med å vaske sengetøy og få alt ut på snorene. Tror det blir tørk i dag. Han har jo ordet som han er far til..,
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 07:32 #153890 Skrevet torsdag kl 07:32 Cid skrev (31 minutter siden): Hva syntes du om bildet av Anton Sr? Veldig sommerlig og søtt. Cid skrev (30 minutter siden): Han har jo ordet som han er far til.., Ordet er adoptert.
Cid Skrevet torsdag kl 07:42 #153891 Skrevet torsdag kl 07:42 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Veldig sommerlig og søtt. Ordet er adoptert. Fra ordboka?
Cid Skrevet torsdag kl 07:44 #153892 Skrevet torsdag kl 07:44 (endret) Nå er herr og fru Anton og Hoppe ute i hagen og vanner blomster og soler seg. 👨🏼👱🏻♀️💦💐🌸🌷☀️🪑🏡 Endret torsdag kl 07:44 av Cid
Cid Skrevet torsdag kl 07:50 #153893 Skrevet torsdag kl 07:50 Vannsenga hennes punkterte i natt btw lol, det tålte visst ikke Hoppe og Anton 😜
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 08:58 #153895 Skrevet torsdag kl 08:58 Cid skrev (1 time siden): Fra ordboka? Adopsjon er hemmelig. Cid skrev (1 time siden): Nå er herr og fru Anton ute i hagen og vanner blomster og soler sei og torsk. 👨🏼👱🏻♀️💦💐🌸🌷☀️🪑🏡 Akkurat ja. Tull fra ende til annen. Cid skrev (1 time siden): Vannsenga hennes punkterte i natt btw lol, det tålte visst ikke Hoppe og Anton 😜 Surrebukk! Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton bedt ordet ute på date. Skjerp deg!
Cid Skrevet torsdag kl 11:00 #153896 Skrevet torsdag kl 11:00 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Adopsjon er hemmelig. Akkurat ja. Tull fra ende til annen. Surrebukk! Skjerp deg! Hvorfor?
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:23 #153897 Skrevet torsdag kl 14:23 Ordet er et barn og ANton driver ikke på med dating! Uansett!!!.
Cid Skrevet torsdag kl 14:31 #153898 Skrevet torsdag kl 14:31 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ordet er et barn og ANton driver ikke på med dating! Uansett!!!. Mente store ordet som ikke er i slekt med Anton så klart
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:33 #153899 Skrevet torsdag kl 14:33 Det finnes ikke. Det er et jukse-Ord som noen har funnet opp. ( ) Ordet er mitt det.
Cid Skrevet torsdag kl 14:37 #153900 Skrevet torsdag kl 14:37 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det finnes ikke. Det er et jukse-Ord som noen har funnet opp. ( ) Ordet er mitt det. Det finnes millioner av ord du 😜 hvordan ellers klarer du å skrive innlegg hvis bare ett ord finnes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå