Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #153803 Skrevet 15. juni Nå skal jeg i seng alene og...pusse tenner etc. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #153804 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nå skal jeg i seng alene og...pusse tenner etc. Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe.
Cid Skrevet 15. juni #153805 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Nå skal jeg i seng alene og...pusse tenner etc. Fint bilde av deg og Anton.
Cid Skrevet 15. juni #153806 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): TRUMP!!! Cid skrev (6 timer siden): Pule meg? Jeg nekter! 🛖🚪🔑🏃🏻
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #153807 Skrevet 16. juni Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
SVK Skrevet 16. juni #153809 Skrevet 16. juni Nå har Hoppe truet postmannen med å sende inn klage til sjefen hans om han ikke vrikker på rumpa når han leverer post til henne.
SVK Skrevet 16. juni #153810 Skrevet 16. juni SVK skrev (22 minutter siden): Nå har Hoppe truet postmannen med å sende inn klage til sjefen hans om han ikke vrikker på rumpa når han leverer post til henne. Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Uheldigvis for meg så oppdaget Ordet hva jeg sa til postmannen og fortalte meg at postmannens jobb er å levere post og ikke riste på rumpa for meg! Ordet er et smart ord.
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #153811 Skrevet 16. juni Det lukter journalistisk søppel lang vei her.
SVK Skrevet 16. juni #153812 Skrevet 16. juni Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Det minner meg på at jeg må fornye abonnementet mitt på hedersavisen Lønnebladet.
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #153813 Skrevet 16. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det lukter journalistisk søppel lang vei her. ...og enkelte misbruker min klare stemme til å tale SIN lugubre SAK!
SVK Skrevet 16. juni #153814 Skrevet 16. juni Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): ...og enkelte misbruker min klare stemme til å tale SIN lugubre SAK! Alt er lov i journalistikk.
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #153815 Skrevet 16. juni SVK skrev (3 minutter siden): Alt er lov i journalistikk. "Vær varsom-plakaten" gjelder også i Lønnebladet + en del andre regler som en kan få kjempebot for å bryte regelmessig og med et digert GLIS! DET ÆKKE LOV!
SVK Skrevet 16. juni #153816 Skrevet 16. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): "Vær varsom-plakaten" gjelder også i Lønnebladet + en del andre regler som en kan få kjempebot for å bryte regelmessig og med et digert GLIS! DET ÆKKE LOV! Pga dårlig kommuneøkonomi så er det jeg som behandler alle klager på brudd på Vær-varsom-plakaten. Endret 16. juni av SVK
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #153817 Skrevet 16. juni SVK skrev (5 minutter siden): Pga dårlig kommuneøkonomi så er det jeg som behandler alle klager på Vær-varsom-plakaten. Siden det er meg som er selve moderskipet i denne tråden, er det også meg som ansetter eller sparker løslig ansatte. Husk det!
Cid Skrevet 16. juni #153818 Skrevet 16. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Snart. Hvilket av innleggene mine svarte du på nå?
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #153819 Skrevet 16. juni Cid skrev (9 timer siden): Fint bilde av deg og din platoniske venn Anton. Har du tatt bilde? Merket ikke noe jeg. Cid skrev (9 timer siden): Jeg nekter ikke - jeg liker det!!! 🛖🚪🔑🏃🏻 Jeg vet. Cid skrev (3 minutter siden): Hvilket av innleggene mine svarte du på nå? Tror jeg bare svarte på C&C`s innlegg om frokost.
Cid Skrevet 16. juni #153820 Skrevet 16. juni Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har du tatt bilde? Merket ikke noe jeg. Jeg vet. Tror jeg bare svarte på C&C`s innlegg om frokost. Tok bilde når dere var dritings på lørdag. Vil ikke få aids 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå