Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #153761 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Åååå, tusen takk...håper det slår til. *Hoppen tusler mot tv-stolen*
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #153762 Skrevet 14. juni Tidlig nattmat er servert. Kos dere. Mere på kjøkkenet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #153763 Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Tidlig nattmat er servert. Kos dere. Mere på kjøkkenet. Vi sier nam nam. 1
Cid Skrevet 15. juni #153764 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Tidlig nattmat er servert. Kos dere. Mere på kjøkkenet. Ser ut som insekter
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #153766 Skrevet 15. juni Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet 15. juni #153767 Skrevet 15. juni Hoppe sitt største ønske er å bli en gammel dame, mens noen gruer seg til å bli eldre så gleder hun seg! Hun har sagt at hun skulle ønske at hun var 95 år gammel 👵🏻
Cid Skrevet 15. juni #153768 Skrevet 15. juni Hennes ønske blir i natt oppfylt, når hun våkner så vil hun være 95 år gammel.
Cid Skrevet 15. juni #153770 Skrevet 15. juni Som gammel dame for øvrig så møter hun en jevnaldrende kjekk mann, de starter et forhold sammen 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #153772 Skrevet 15. juni Cid skrev (2 timer siden): Ser ut som insekter Neida, det er masse god løk, Cid. Cid skrev (2 timer siden): Nå får hun laget en usynlig vask. Altså, jeg ville ikke hatt en slik en, for jeg er ikke snobbete...men jeg liker å se på lure fagfolk som får til lure ting. Det er godt gjort nemlig. Hvis vi må klø oss i hodet og lure på hvordan ting blir gjort, da er det gøy. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja, i dag også skal hun det. Cid skrev (1 time siden): Hoppe sitt største ønske er å bli en gammel dame, mens noen gruer seg til å bli eldre så gleder hun seg! Hun har sagt at hun skulle ønske at hun var 95 år gammel 👵🏻 Ikke var 95 nå, men om helsa holder, så hadde det vært en høy og god alder. Måtte nok hatt sterkere briller da, så jeg kan se dere....men da er jo dere tilsvarende MYE ELDRE og det er ikke sikkert at dere er her da. Vi får sette pris på dagen i dag. Cid skrev (1 time siden): Cids ønske blir i natt oppfylt, når hun våkner så vil hun være 95 år gammel. Nei, takk...det ville nok ikke være mitt ønske. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ser at det tulles og tøyses her nå.😉😉 Helt typisk når det mangler søvn hos noen. Cid skrev (25 minutter siden): Som gammel dame for øvrig så møter hun en jevnaldrende kjekk mann, de starter et forhold sammen Denne karen har en egen restaurant som lager kjempegod mat og DET er vårt vennskapelige forhold. Vi spiser sammen av og til. Cid skrev (25 minutter siden): Går vi tur i regnet? Ok da. Det hender en gang i mellom det også. 1
Cid Skrevet 15. juni #153773 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Neida, det er masse god løk, Cid. Altså, jeg ville ikke hatt en slik en, for jeg er ikke snobbete...men jeg liker å se på lure fagfolk som får til lure ting. Det er godt gjort nemlig. Hvis vi må klø oss i hodet og lure på hvordan ting blir gjort, da er det gøy. Ja, i dag også skal hun det. Ikke var 95 nå, men om helsa holder, så hadde det vært en høy og god alder. Måtte nok hatt sterkere briller da, så jeg kan se dere....men da er jo dere tilsvarende MYE ELDRE og det er ikke sikkert at dere er her da. Vi får sette pris på dagen i dag. Nei, takk...det ville nok ikke være mitt ønske. Helt typisk når det mangler søvn hos noen. Denne karen har en egen restaurant som lager kjempegod mat og DET er vårt vennskapelige forhold. Vi spiser sammen av og til. Går vi tur i regnet? Ok da. Det hender en gang i mellom det også. Har han faktisk det? Kom over han tilfeldig når jeg søkte på en film, han heter Tom Atkins.
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #153775 Skrevet 15. juni Cid skrev (13 minutter siden): Har han faktisk det? Kom over han tilfeldig når jeg søkte på en film, han heter Tom Atkins. Jeg bare fant det på, for det var det jeg ønsket meg; en kokk som hadde en liten restaurant hvor jeg kunne bli fast gjest og ha fast bord. Aner ikke hvem han er. Cid skrev (13 minutter siden): God morgen Anton og Hoppe Hoppe her. Aner ikke hvor Anton er. Sikkert ute på morgentur i skogen. Alene.
Cid Skrevet 15. juni #153776 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg bare fant det på, for det var det jeg ønsket meg; en kokk som hadde en liten restaurant hvor jeg kunne bli fast gjest og ha fast bord. Aner ikke hvem han er. Hoppe her. Aner ikke hvor Anton er. Sikkert ute på morgentur i skogen. Alene. Våkna han opp før deg?
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #153777 Skrevet 15. juni Det vet jeg ikke, for vi har ikke snakket i dag. Vi bor hver for oss SKJØNNER DU?!?
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #153778 Skrevet 15. juni Hvorfor er det så lenge til lønsj i dag, Hoppe? - Lille Ordet er litt furtent og veldig sultent, sier det.
Cid Skrevet 15. juni #153779 Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke, for vi har ikke snakket i dag. Vi bor hver for oss SKJØNNER DU?!? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå