Cid Skrevet 12. juni #153601 Skrevet 12. juni Cid skrev (6 timer siden): Dette er sant btw. For alltid sant.
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #153602 Skrevet 12. juni Cid skrev (4 minutter siden): Mente det digitale kjæledyret. Jeg visste det, men måtte bare tøyse litt når jeg hadde sjansen. Cid skrev (4 minutter siden): For alltid sant. At du blotter deg i trådene ja...DET vet vi.
Cid Skrevet 12. juni #153603 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg visste det, men måtte bare tøyse litt når jeg hadde sjansen. At du blotter deg i trådene ja...DET vet vi. Syntes du den var søt?
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #153604 Skrevet 12. juni Cid skrev (4 minutter siden): Syntes du den var søt? Ja, det var den og minner meg om en slik farsott som alle skulle ha for mange år siden. Begynte på "tama...." et eller annet. Fikk den ikke rett stell, så døde den.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #153605 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ikke stå sånn helt naken og spør meg om sånt, Cid! Fyyy! Gjorde det ja. Merkelig at dere så ofte gjetter rett om det? Neitakk, det ser ikke ut som noe jeg ville ha spist. Youtube, ja. 1
Cid Skrevet 12. juni #153606 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja, det var den og minner meg om en slik farsott som alle skulle ha for mange år siden. Begynte på "tama...." et eller annet. Fikk den ikke rett stell, så døde den. Tamagotchi. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #153608 Skrevet 12. juni Jah, det var det. Hadde aldri sånn, men veldig mange andre hadde det.
Cid Skrevet 12. juni #153611 Skrevet 12. juni SVK skrev (2 minutter siden): @Cid Si hallo til Antons nye venn: Anton falt av dragen og landet nedi en vulkan.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #153612 Skrevet 12. juni Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ikke tannpuss ennå. Snart. Vi var visst litt raske der.😉😉 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #153613 Skrevet 12. juni SVK skrev (17 minutter siden): @Cid Si hallo til Antons nye venn:
SVK Skrevet 12. juni #153615 Skrevet 12. juni Cid skrev (1 time siden): Anton falt av dragen og landet nedi en vulkan. Dragen ville aldri latt Anton falle ned i en vulkan. Så du ser nok syner. Kanskje det er all svovelen rundt deg som får deg til å se syner?
Cid Skrevet 12. juni #153617 Skrevet 12. juni SVK skrev (1 minutt siden): Dragen ville aldri latt Anton falle ned i en vulkan. Så du ser nok syner. Kanskje det er all svovelen rundt deg som får deg til å se syner? Hvordan?
SVK Skrevet 12. juni #153618 Skrevet 12. juni Cid skrev (2 minutter siden): Hvordan? Kanskje det er du som er nede i vulkanen?
Cid Skrevet 12. juni #153619 Skrevet 12. juni SVK skrev (5 minutter siden): Kanskje det er du som er nede i vulkanen? Er jeg Askeladden nå?
SVK Skrevet 12. juni #153620 Skrevet 12. juni Cid skrev (1 minutt siden): Er jeg Askeladden nå? Mia Gundersen er prinsessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå