Cid Skrevet 10. juni #153501 Skrevet 10. juni Nå har hun sovnet på sofaen i frierhuset. 🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🛋️😴👱🏻♀️
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni #153503 Skrevet 10. juni Hun har ingen av delene og det er SANT! Heldigvis. 1
Cid Skrevet 10. juni #153504 Skrevet 10. juni Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Hun har ingen av delene og det er SANT! Heldigvis. Så dere gråt ikke?
Cid Skrevet 11. juni #153506 Skrevet 11. juni Hoppe og Anton lider fortsatt av klasehodepine, de får opp til 50 anfall om dagen.
Cid Skrevet 11. juni #153507 Skrevet 11. juni Nå flyr hun og Anton, plutselig så bestemmer ordet seg for å åpne nødutgangen. Anton løper bort for å stoppe det, men døren ble åpnet og Anton faller ut og blir sugd inn i flymotoren.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #153508 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hun har ingen av delene og det er SANT! Heldigvis.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #153509 Skrevet 11. juni Cid skrev (6 timer siden): Så dere gråt ikke? Nei. Cid skrev (5 timer siden): Dette er Antons badekåpe og dusjhette som gjester får låne. Å fydda...jeg mener så heldige gjestene er! Cid skrev (5 timer siden): Hoppe og Anton lider fortsatt av gavemildhet og de gir bort opp til 50 boller med rosiner om dagen. Det stemmer på en prikk. Cid skrev (5 timer siden): Nå flyr hun og Anton, plutselig så bestemmer ordet seg for å åpne nødutgangen. Anton løper bort for å stoppe det, men døren ble åpnet og Anton faller ut og blir sugd inn i flymotoren. Slemt, Cid. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Takk. 1
Cid Skrevet 11. juni #153510 Skrevet 11. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei. Å fydda...jeg mener så heldige gjestene er! Det stemmer på en prikk. Slemt, Cid. Takk. Er der noen boller uten rosiner til meg? Ble du og Anton forferdet når dere våknet opp til det jeg skrev? Endret 11. juni av Cid 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #153512 Skrevet 11. juni Ja, en stor en uten rosin, fordi du egentlig mener å være snill. Noen ganger. Klart at vi ble triste. Det gjør vondt at du skriver sånn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #153513 Skrevet 11. juni Cid skrev (1 minutt siden): Si det med meg folkens! Snille uskyldige Cid Løgn! Løgn! Løgn! 🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 1
Cid Skrevet 11. juni #153514 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, en stor en uten rosin, fordi du egentlig mener å være snill. Noen ganger. Klart at vi ble triste. Det gjør vondt at du skriver sånn. Det var egentlig ordet som skrev på mobilen min i natt mens jeg lå og sov. 👱🏼♂️📱💬🛌🧔🏻♂️
Cid Skrevet 11. juni #153516 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Løgn! Løgn! Løgn! 🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑 Neida folkens, jeg Cid er den mest hederlige fyren på Lønneberget
Cid Skrevet 11. juni #153517 Skrevet 11. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, Ordet kan ikke stave. Kan den brekke stave(n) da lol?
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #153518 Skrevet 11. juni Fyyy, for en prat! Nå skal vi spise frokost, for vi trenger krefter til å klare timesvis med heftig tull fra deg. *jada, vi bare tuller om noen skulle tro noe annet*
SVK Skrevet 11. juni #153519 Skrevet 11. juni Cid skrev (8 timer siden): Dette er Anton. Anton gjorde både leksene sine og Hoppe sine lekser. Så han ble en vis mann.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #153520 Skrevet 11. juni SVK skrev (47 minutter siden): Anton gjorde både leksene sine og Hoppe sine lekser. Så han ble en vis mann. Det første er nok ikke helt rett, men klok er han ja, det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå