Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni #153241 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Takk. Nå har jeg "forfattet" en bestilling som kommer til min dør i dag. Må jo det, siden det er pinseaften i morgen. Vi ønsker deg en fin og god pinse Hoppe.🕊️🕊️👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153242 Skrevet 6. juni Mange takk. Jeg tror den blir bra. Blir det noe godsaker på dere da? Jeg skal teste disse her: 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni #153243 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mange takk. Jeg tror den blir bra. Blir det noe godsaker på dere da? Jeg skal teste disse her:
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153244 Skrevet 6. juni Nå kom kaffesuget og jeg må lage frokost. Kroppen har talt. 1
Cid Skrevet 6. juni #153245 Skrevet 6. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hun gjorde det. Hun våknet for en times tid siden og nei, må vente litt til med frokosten. Nå heter det nattmat om en skal spise noe. Kort og greit...ja. ...men ellers var det mye fryktelig å lese her inne. Var det med takviften trist å lese? Endret 6. juni av Cid 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153246 Skrevet 6. juni Alle sånne triste ting som en ikke vil oppleve i virkeligheten er trist å lese om syns jeg. 1
Cid Skrevet 6. juni #153247 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Alle sånne triste ting som en ikke vil oppleve i virkeligheten er trist å lese om syns jeg. Er bare tøys så alt er bra 1
Cid Skrevet 6. juni #153248 Skrevet 6. juni Cid skrev (17 timer siden): Hvorfor gjør du det foran Kody da? Lurer fortsatt på dette.
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153250 Skrevet 6. juni Cid skrev (52 minutter siden): Lurer fortsatt på dette. Jeg er ikke i nærheten av han der, så du trenger ikke å lurer noe mer. Ser i nåtid på serien fremdeles og han er fremdeles helt ubrukelig. SVK skrev (4 minutter siden): Da Ordet møtte Gaston: Hihi...DEN likte jeg og det var nok meg som barn det der.
Cid Skrevet 6. juni #153251 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg er ikke i nærheten av han der, så du trenger ikke å lurer noe mer. Ser i nåtid på serien fremdeles og han er fremdeles helt ubrukelig. Hihi...DEN likte jeg og det var nok meg som barn det der. Så dere sa at noe trist skjedde i siste episode, var det da når sønnen døde?
Cid Skrevet 6. juni #153252 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke i nærheten av han der, så du trenger ikke å lurer noe mer. Ser i nåtid på serien fremdeles og han er fremdeles helt ubrukelig. Hihi...DEN likte jeg og det var nok meg som barn det der. Og så giftet dere dere som voksen
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153254 Skrevet 6. juni Cid skrev (4 minutter siden): Så dere sa at noe trist skjedde i siste episode, var det da når sønnen døde? Ja, det var veldig trist og en skikkelig gråteepisode. Det fortsetter litt med snakk om han som er død og hvordan folk har det nå. Cid skrev (4 minutter siden): Og så giftet dere dere som voksen Aldri! Cid skrev (4 minutter siden): Gastonmat 🤪 Du mener sikkert dette her. 1
Cid Skrevet 6. juni #153255 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det var veldig trist og en skikkelig gråteepisode. Det fortsetter litt med snakk om han som er død og hvordan folk har det nå. Aldri! Du mener sikkert dette her. Må være grusomt å oppleve hadde det blitt likedan for deg og Anton om jeg eller ordet døde sånn? 1
Cid Skrevet 6. juni #153256 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det var veldig trist og en skikkelig gråteepisode. Det fortsetter litt med snakk om han som er død og hvordan folk har det nå. Aldri! Du mener sikkert dette her. Litt men dette inneholder 3% av Gaston sin farsmelk.
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153257 Skrevet 6. juni Cid skrev (1 minutt siden): Må være grusomt å oppleve hadde det blitt likedan for deg og Anton om jeg eller ordet døde sånn? Ja. 😢 Cid skrev (1 minutt siden): Litt men dette inneholder 3% av Gaston sin farsmelk. Æsj!.
Cid Skrevet 6. juni #153258 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Ja. 😢 Æsj!. Hadde det vært sørgestund på Lønneberget da? Brøler Anton på meg som om jeg skulle vært Emil nå?
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni #153259 Skrevet 6. juni Cid skrev (8 minutter siden): Hadde det vært sørgestund på Lønneberget da? Brøler Anton på meg som om jeg skulle vært Emil nå? Ja, mangedagers sørging over alt. / Ja, han er hes av all brølingen i det siste. Hoster og harker gjør han og da byr jeg på kaffeskvett og skiver, for vi må ha lønsj litt tidlig i dag kjenner jeg.
Cid Skrevet 6. juni #153260 Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, mangedagers sørging over alt. / Ja, han er hes av all brølingen i det siste. Hoster og harker gjør han og da byr jeg på kaffeskvett og skiver, for vi må ha lønsj litt tidlig i dag kjenner jeg. 🛖🚪🔑🏃🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå