Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stor slange har dukket opp på Lønneberget, den ender opp med å sluke Hoppe hel.

👱🏻‍♀️🐍

• Hjerte 1
Skrevet

2 nye menn ankommer Lønneberget i kveld, er noen av de Hoppe sin neste kjærlighet? 💕

NUP_195814_00013-Headshot-804x1024.jpg

craigferguson1500.jpg

• Nyttig 1
Skrevet

Han her dukker opp med.

ray-romano-somewhere-in-queens.jpg

Og til slutt han her.

Kevin-James-SiriusXM-Studio-Visit-GettyI

• Nyttig 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (7 timer siden):

Dette er Anton:

500px-Louis_Theroux_crop.jpg

For andre så er han kanskje mest kjent for dokumentaren han lagde om Hoppes frierhus. 

Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

For andre så er han kanskje mest kjent for dokumentaren han lagde om Hoppes frierhus. 

Og hans smakstest av Antons farsmelk på direkten 👨🏼🥛🧔🏻‍♂️

Skrevet (endret)
Cid skrev (4 timer siden):

En stor slange har dukket opp på Lønneberget, den ender opp med å sluke Hoppe hel.

👱🏻‍♀️🐍

Nå snakker Hoppe ormtunge så hun blir neppe spist av en slange. Men godt mulig hun ber slangen om å spise deg. Jeg snakker ikke ormtunge så jeg vet ikke hva Hoppe forteller slangen. Alt jeg hører og ser er at Hoppe lager mange hisse-lyder og peker på deg. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Skrevet (endret)
SVK skrev (16 minutter siden):

Nå snakker Hoppe ormtunge så hun blir neppe spist av en slange. Men godt mulig hun ber slangen om å spise deg. Jeg snakker ikke ormtunge så jeg vet ikke hva Hoppe forteller slangen. Alt jeg ser og hører er at Hoppe lager mange hisse-lyder og peker på deg. 

Det bryter ut i full panikk på Lønneberget.

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (4 minutter siden):

Hoppe har fått et brev:

illustration-of-owl-free-vector.jpg

Vi gjetter at det er et brev om alle rampestrekene til Cid.😉😉

• Liker 1
Skrevet

For en forferdelig film! :opplyser:  Liker det ikke! Slangene var merkelige. Hvordan kan de åle seg på et gulv fullt av glassbiter, uten å bli oppkuttet selv? :klo:  Hvordan kan de være programmert til å bite der de biter og til sist sluke mannen hel. Denne søndagen starter ikke bra og gjett hvem det er sin skyld? :grine:

• Nyttig 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

For en forferdelig film! :opplyser:  Liker det ikke! Slangene var merkelige. Hvordan kan de åle seg på et gulv fullt av glassbiter, uten å bli oppkuttet selv? :klo:  Hvordan kan de være programmert til å bite der de biter og til sist sluke mannen hel. Denne søndagen starter ikke bra og gjett hvem det er sin skyld? :grine:

Ble Lønneberget urolige nå?

Skrevet

Det var Anton som ble slukt hel av en slange etter at han matet slangen med Woffe.

Skrevet
Cid skrev (18 timer siden):

Han her dukker opp med.

ray-romano-somewhere-in-queens.jpg

Og til slutt han her.

Kevin-James-SiriusXM-Studio-Visit-GettyI

Liker du ikke disse Hoppe?

Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Nå får hun en spirituell rensing.

• Nyttig 1
Skrevet

Hoppe sin nye flamme.

images?q=tbn:ANd9GcSIg9YARZIg9s4IZXIV0A6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette var så fryktelig å se på over her at jeg har ansatt en privat vakt for meg og han mener alvor! :kjefte: 
richard-branson-with-fish-crop.jpg?resiz

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...