Cid Skrevet 31. mai #153061 Skrevet 31. mai En stor slange har dukket opp på Lønneberget, den ender opp med å sluke Hoppe hel. 👱🏻♀️🐍 1
Cid Skrevet 31. mai #153062 Skrevet 31. mai 2 nye menn ankommer Lønneberget i kveld, er noen av de Hoppe sin neste kjærlighet? 💕 1
SVK Skrevet 31. mai #153065 Skrevet 31. mai SVK skrev (7 timer siden): Dette er Anton: For andre så er han kanskje mest kjent for dokumentaren han lagde om Hoppes frierhus.
Cid Skrevet 31. mai #153066 Skrevet 31. mai SVK skrev (Akkurat nå): For andre så er han kanskje mest kjent for dokumentaren han lagde om Hoppes frierhus. Og hans smakstest av Antons farsmelk på direkten 👨🏼🥛🧔🏻♂️
SVK Skrevet 31. mai #153067 Skrevet 31. mai (endret) Cid skrev (4 timer siden): En stor slange har dukket opp på Lønneberget, den ender opp med å sluke Hoppe hel. 👱🏻♀️🐍 Nå snakker Hoppe ormtunge så hun blir neppe spist av en slange. Men godt mulig hun ber slangen om å spise deg. Jeg snakker ikke ormtunge så jeg vet ikke hva Hoppe forteller slangen. Alt jeg hører og ser er at Hoppe lager mange hisse-lyder og peker på deg. Endret 31. mai av SVK 1
Cid Skrevet 31. mai #153068 Skrevet 31. mai (endret) SVK skrev (16 minutter siden): Nå snakker Hoppe ormtunge så hun blir neppe spist av en slange. Men godt mulig hun ber slangen om å spise deg. Jeg snakker ikke ormtunge så jeg vet ikke hva Hoppe forteller slangen. Alt jeg ser og hører er at Hoppe lager mange hisse-lyder og peker på deg. Det bryter ut i full panikk på Lønneberget. Endret 31. mai av Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mai #153069 Skrevet 31. mai Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mai #153071 Skrevet 31. mai SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe har fått et brev: Vi gjetter at det er et brev om alle rampestrekene til Cid.😉😉 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni #153072 Skrevet 1. juni For en forferdelig film! Liker det ikke! Slangene var merkelige. Hvordan kan de åle seg på et gulv fullt av glassbiter, uten å bli oppkuttet selv? Hvordan kan de være programmert til å bite der de biter og til sist sluke mannen hel. Denne søndagen starter ikke bra og gjett hvem det er sin skyld? 2
Cid Skrevet 1. juni #153073 Skrevet 1. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): For en forferdelig film! Liker det ikke! Slangene var merkelige. Hvordan kan de åle seg på et gulv fullt av glassbiter, uten å bli oppkuttet selv? Hvordan kan de være programmert til å bite der de biter og til sist sluke mannen hel. Denne søndagen starter ikke bra og gjett hvem det er sin skyld? Ble Lønneberget urolige nå?
Cid Skrevet 1. juni #153074 Skrevet 1. juni Det var Anton som ble slukt hel av en slange etter at han matet slangen med Woffe.
Cid Skrevet 1. juni #153075 Skrevet 1. juni Cid skrev (18 timer siden): Han her dukker opp med. Og til slutt han her. Liker du ikke disse Hoppe?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni #153076 Skrevet 1. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): For en forferdelig film! Liker det ikke! Slangene var merkelige. Hvordan kan de åle seg på et gulv fullt av glassbiter, uten å bli oppkuttet selv? Hvordan kan de være programmert til å bite der de biter og til sist sluke mannen hel. Denne søndagen starter ikke bra og gjett hvem det er sin skyld? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juni #153077 Skrevet 1. juni Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni #153080 Skrevet 1. juni Dette var så fryktelig å se på over her at jeg har ansatt en privat vakt for meg og han mener alvor! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå