Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun kjøpt seg vegghengt dass. Et røverkjøp, bare 50.000 kr!

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

De funker like bra som gulvsatte :nikke:

Det er mulig, men jeg liker "de gamle best"...det vet du jo at jeg gjør med mange ting. ;) 

Hoppe gruer seg til å måtte dele tittel. 

:(  Gruer seg ikke sånn direkte, men det var ikke slik det skulle bli. Vet ikke hvor lenge det blir til,
men kanskje jeg skal tenke på å gi meg her inne når den dagen eller natten kommer. :sukk: Takk for påminnelsen, Cid. 

I kveld så har hun tenkt å gi Anton en ny fiskestang👍

Snillhet er en god ting. :) 

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Nå har hun kjøpt seg vegghengt dass. Et røverkjøp, bare 50.000 kr!

Dette er onde rykter satt i gang av de underjordiske. :fy: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Det er mulig, men jeg liker "de gamle best"...det vet du jo at jeg gjør med mange ting. ;) 

:(  Gruer seg ikke sånn direkte, men det var ikke slik det skulle bli. Vet ikke hvor lenge det blir til,
men kanskje jeg skal tenke på å gi meg her inne når den dagen eller natten kommer. :sukk: Takk for påminnelsen, Cid. 

Snillhet er en god ting. :) 

Dette er onde rykter satt i gang av de underjordiske. :fy: 

Om 2-3 tusen innlegg så vil @Ciaran og Ciara ha Guru tittelen, jeg synes at man fortjener ny tittel når man har postet så mye, synes ikke du?

Blir dumt å forlate kg fordi du må dele tittel 😝 (om ikke du tøyser 😜)

• Nyttig 1
Skrevet

En kan jo aldri vite om jeg tøyser. :lur:  Guru er greit. Leviterende guru er noe annet. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

En kan jo aldri vite om jeg tøyser. :lur:  Guru er greit. Leviterende guru er noe annet. 

En eller annen tittel må man jo få når man når 150.000 ellers så hadde det bare blitt urettferdig, alle som når så langt på kg fortjener en tittel.

Forsvinner du så forsvinner jeg også forresten.  

• Hjerte 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Skrevet

Nå er dyrene sultne på menneskekjøtt igjen men de velger å spare Anton denne gangen og istedenfor så går de etter Hoppe, en etter en så hopper alle dyrene på Hoppe.

🦄🦋🐍🐊🦏👱🏻‍♀️🦌🐛🐺🐲🦔

Skrevet

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Hun kjøpte first price loff og surstrømming i går.  

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Hun kommer nok til å å gi det til oss, for vi liker det.:spise::spise:

Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Nå er dyrene sultne på menneskekjøtt igjen men de velger å spare Anton denne gangen og istedenfor så går de etter Hoppe, en etter en så hopper alle dyrene på Hoppe.

🦄🦋🐍🐊🦏👱🏻‍♀️🦌🐛🐺🐲🦔

Jeg er sjokkert! :dåne: Alle dyrene er det også, for de ville aldri ha gjort det Cid forsøke å få dem til å gjøre.
De snille dyrene blir klødd bak ører og på rygg og mage og så får de snill mat av meg. 

Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden):

Det er gjort og i dag blir det bare et hei på morgenen her, for jeg blir opptatt noen timer fremover i dag...men vi snakkes. 
Ha en bra dag alle sammen. :gruppeklem:

Cid skrev (8 timer siden):

Cid la det opp i kurven min. :fy: 

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Hun kommer nok til å å gi det til oss, for vi liker det.:spise::spise:

Værsågod. Ta det og kos dere. :) 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg er sjokkert! :dåne: Alle dyrene er det også, for de ville aldri ha gjort det Cid forsøke å få dem til å gjøre.
De snille dyrene blir klødd bak ører og på rygg og mage og så får de snill mat av meg. 

Det er gjort og i dag blir det bare et hei på morgenen her, for jeg blir opptatt noen timer fremover i dag...men vi snakkes. 

Det var en annen som het Hoppe som de angrep.

Så du det andre jeg skrev?

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Så du det jeg skrev før det?

😉😉

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Hoppe skal på konsert med Espen Lind

Espen Lind

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

Så du det andre jeg skrev?

Hmm...hva var det du skrev da?  :klo:  Noen ganger hopper jeg over om du skriver noe stygt vet du...

Phoenix Heart skrev (2 timer siden):

Hoppe skal på konsert med Espen Lind

Espen Lind

Det er ok. Skal sitte på bakerste benk og ha en stor paraply å gjemme meg bak. :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Hmm...hva var det du skrev da?  :klo:  Noen ganger hopper jeg over om du skriver noe stygt vet du...

Det er ok. Skal sitte på bakerste benk og ha en stor paraply å gjemme meg bak. :) 

Det med at alle som når et så høyt innlegg antall fortjener en ny tittel og at jeg også hadde forlatt kg om du gjorde det. 

Skrevet

Denne katamaranen har jeg leid frem til oktober og skal bo der og legge inn gåturer og bad.
Det blir bra og stille. Fem måltider pr. dag, etter ønsket meny. :spise: 

283.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Det med at alle som når et så høyt innlegg antall fortjener en ny tittel og at jeg også hadde forlatt kg om du gjorde det. 

Det er rørende å lese, det siste der...men du trives jo godt på forumet skulle jeg tro? Blir ikke det ensomt i lengden da? :klo: 

Jeg syns at det er forskjell på tall. Er det en nummer èn, så burde det få en ekstra utnevnelse. Det er tross alt mange timer og innlegg for å få et såpass høyt tall som nummer en har og om jeg får nevne det, så er jeg bare èn person. De er to. ;) Jo, det er de og jeg vedder på at begge skriver masse... :nikke: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...