Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #152761 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #152762 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 time siden): Spurte om noe. Jeg aner ikke hva det var. Spør gjerne om igjen. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 So long. Treff med arbeidsfolk i lønneberget i dag og det ble litt diskusjoner må en si... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #152763 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg aner ikke hva det var. Spør gjerne om igjen. So long. Treff med arbeidsfolk i lønneberget i dag og det ble litt diskusjoner må en si... Om Lønneberget så det med prekestolen? Er det morberg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #152764 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skulle ønske at Hoppe og nabodamene klarte å være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #152765 Del Skrevet 5 timer siden Dette er Anton Sr. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #152766 Del Skrevet 5 timer siden Her er han sammen med moren til Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #152767 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Om Lønneberget så det med prekestolen? Er det morberg? Ja...og Ja. SVK skrev (1 time siden): Jeg skulle ønske at Hoppe og nabodamene klarte å være venner. Hvorfor er du så opptatt av alle de damene, SVK? Er det du som forfølger dem og kommer med "tilbud"? Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton Sr. Nei, men det var et fint bilde hvor han sikkert øver seg til midtsommernattspynting. Cid skrev (1 time siden): Her er han sammen med moren til Anton. Haha, nei de er et svensk ektepar som er veldig gode til å lage mat, så de kan godt få det beste gjesterommet og få bo der så lenge de vil...lage mat til Ordet mitt og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #152768 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg ønsker å bli venn med nabokjerringene, men de er alt for misunnelig på meg til å klare å behandle meg pent. I tillegg så klarer de ikke å slutte å mase om å få tilbake pengene de lånte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #152769 Del Skrevet 2 timer siden Har du fått i deg forbudt medisin i dag, SVK? Dette virker meget mystisk og JEG har aldri sagt det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #152770 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har du fått i deg forbudt medisin i dag, SVK? Dette virker meget mystisk og JEG har aldri sagt det der. Jeg som skulle gå bort til nabodamene og prøve å skvære opp forholdet mellom dere. Så kommer du å beskylder meg for å fått i meg forbudt medisin. Endret 1 time siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #152771 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Ja...og Ja. Hvorfor er du så opptatt av alle de damene, SVK? Er det du som forfølger dem og kommer med "tilbud"? Nei, men det var et fint bilde hvor han sikkert øver seg til midtsommernattspynting. Haha, nei de er et svensk ektepar som er veldig gode til å lage mat, så de kan godt få det beste gjesterommet og få bo der så lenge de vil...lage mat til Ordet mitt og meg. Ble det for tragisk å skrive sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #152772 Del Skrevet 2 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #152773 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg aner ikke hva det var. Spør gjerne om igjen. So long. Treff med arbeidsfolk i lønneberget i dag og det ble litt diskusjoner må en si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå