SVK Skrevet 9 timer siden #152741 Del Skrevet 9 timer siden Balkongen til Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #152742 Del Skrevet 8 timer siden En annen av Hoppes boliger: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #152743 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Nå spurte Hoppe meg om hva jeg synes om Charlie Chaplin-barten hennes. Jeg prøvde å forklare henne at det er en annen kjent man som også brukte den barten, men Hoppe ville ikke høre. Hun nektet å fjerne barten sin. Hoppe er en kvinne for sin bart og fjerner den aldri! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Gjorde det, men... Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hun har forsøkt, men sto opp og spiste nattskiver og melk og nå skal hun forsøke igjen. 💤 SVK skrev (2 timer siden): Balkongen til Hoppe: Høyt over befolkningen liker jeg meg godt. SVK skrev (2 timer siden): En annen av Hoppes boliger: De er bare til å beskues. Ikke noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #152744 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Hoppe er en kvinne for sin bart og fjerner den aldri! Gjorde det, men... Hun har forsøkt, men sto opp og spiste nattskiver og melk og nå skal hun forsøke igjen. 💤 Høyt over befolkningen liker jeg meg godt. De er bare til å beskues. Ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #152745 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Balkongen til Hoppe: SVK skrev (2 timer siden): En annen av Hoppes boliger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #152746 Del Skrevet 6 timer siden Natta begge to. *poff og bortevekk er Hoppeloppen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #152747 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Hoppe er en kvinne for sin bart og fjerner den aldri! Gjorde det, men... Hun har forsøkt, men sto opp og spiste nattskiver og melk og nå skal hun forsøke igjen. 💤 Høyt over befolkningen liker jeg meg godt. De er bare til å beskues. Ikke noe annet. Fikk Lønneberget med seg det jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #152748 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Natta begge to. *poff og bortevekk er Hoppeloppen* Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 49 minutter siden #152749 Del Skrevet 49 minutter siden Lite søvn og trøtt som bare det. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 45 minutter siden #152750 Del Skrevet 45 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Lite søvn og trøtt som bare det. 😫 ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28 minutter siden #152751 Del Skrevet 28 minutter siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nabokjerringene sa at jeg ikke er kul. Du er kul! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28 minutter siden #152752 Del Skrevet 28 minutter siden Thanks a lot mate. Good morning to you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 minutter siden #152753 Del Skrevet 21 minutter siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Thanks a lot mate. Good morning to you. God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 minutter siden #152754 Del Skrevet 6 minutter siden Howdy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå