Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:49 #152701 Del Skrevet i går, 11:49 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:52 #152702 Del Skrevet i går, 12:52 Det er ikke sant. Det siste der. Cid skrev (27 minutter siden): Bedre å bli gammel enn å dø ung. Joo, det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #152703 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er ikke sant. Det siste der. Joo, det er klart. Hva er ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #152704 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er gøy når man er barn. Jeg er tje og et haltt! Du har frierne dine i hvert fall 🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼👱🏻♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #152705 Del Skrevet 22 timer siden Nå har Anton flørtet med @Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #152706 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #152707 Del Skrevet 20 timer siden Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #152708 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. Vi sier nam nam til pølse og potetmos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #152709 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Hva er ikke sant? Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #152710 Del Skrevet 20 timer siden Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #152711 Del Skrevet 18 timer siden Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #152712 Del Skrevet 18 timer siden (endret) SVK skrev (17 minutter siden): Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er ikke første gangen jeg har brukt det trikset. Endret 18 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #152713 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #152714 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har jeg fortalt om da jeg satt på Stortinget samtidig som jeg fikk betalt millioner av store bedrifter for å stemme på det de ønsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #152715 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #152716 Del Skrevet 17 timer siden Dette er Ordet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #152717 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (17 minutter siden): Dette er Ordet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #152718 Del Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #152719 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (20 minutter siden): Vi har sett den der på YouTube den er skikkelig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #152720 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (12 timer siden): ? Lurer du på Lommedalen? Märtha Louises hus skal selges. Det lå for seg selv i skog. Likte det. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=406311812 Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Litt ja. I seng tidlig i går. Varmen krever sitt, dessverre. SVK skrev (10 timer siden): Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. ...men det kan de jo tror jeg...uansett, Hoppen ville aldri ha inngått en slik avtale med noen. SVK skrev (9 timer siden): Ikke hør på sladder. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Mhm. SVK skrev (9 timer siden): Du har grunner til å se sånn ut ja. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Stemte det. SVK skrev (9 timer siden): Dette er Ordet: Uskyldsren og søt i utgangspunktet. Så kom onkel Cid og skulle lære det noen triks. SVK skrev (9 timer siden): For en fryktelig lite fengende jingel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå