Cid Skrevet i går, 14:19 #152581 Del Skrevet i går, 14:19 SVK skrev (24 minutter siden): De hadde et forhold for mange år siden. https://www.dagbladet.no/kultur/tok-katastrofale-valg/76666751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 14:27 #152582 Del Skrevet i går, 14:27 (endret) Cid skrev (1 time siden): De hadde et forhold for mange år siden. https://www.dagbladet.no/kultur/tok-katastrofale-valg/76666751 Hoppe elsker dessverre badboys. Det er derfor hun går rundt og forteller at hun ikke er gift med Anton. Endret i går, 15:48 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 14:31 #152583 Del Skrevet i går, 14:31 Jeg håper Anton ikke finner ut av hva Hoppe holder på med. Det ville knust han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:33 #152584 Del Skrevet i går, 14:33 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg håper Anton ikke finner ut av hva Hoppe holder på med. Det ville knust han. Han finner ut av det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 14:34 #152585 Del Skrevet i går, 14:34 Cid skrev (Akkurat nå): Han finner ut av det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:38 #152586 Del Skrevet i går, 14:38 SVK skrev (3 minutter siden): Noe nytt hver dag, er som en såpeserie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 15:53 #152587 Del Skrevet i går, 15:53 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Fy flate så sjofle dere er! Jeg har resept fra legen som sier at selv om jeg er gift så må jeg flørte med badboys-friere. Når man har resept fra legen så betyr det at man ikke gjør noe galt. Men selv om jeg ikke gjør noe galt når jeg flørter med badboys-friere så trenger dere ikke fortelle om dette til Anton. Det kan være vår lille hemmelighet. Jeg synes dette virker veldig mistenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 15:56 #152588 Del Skrevet i går, 15:56 Jeg blir så sjokkert av alle slike løgner at jeg kjenner at jeg må besvime litt av oppgitthet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:02 #152589 Del Skrevet i går, 16:02 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg blir så sjokkert av alle slike løgner at jeg kjenner at jeg må besvime litt av oppgitthet. Du får komme deg til den samme legen som skriver badboys-friere på resept. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 16:04 #152590 Del Skrevet i går, 16:04 Jeg har ikke sånn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:20 #152591 Del Skrevet i går, 16:20 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke sånn... Jeg bare tuller og tøyser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 16:35 #152592 Del Skrevet i går, 16:35 SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 16:36 #152593 Del Skrevet i går, 16:36 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg blir så sjokkert av alle slike løgner at jeg kjenner at jeg må besvime litt av oppgitthet. Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #152594 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg blir så sjokkert av alle slike løgner at jeg kjenner at jeg må besvime litt av oppgitthet. Frierne er her for deg. 🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼👱🏻♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #152595 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sånn... Anton har romprose da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #152596 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe har spist en god kveldsmat nå i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #152597 Del Skrevet 22 timer siden Vi vet alle hvor Hoppe er i morgen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #152598 Del Skrevet 22 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #152599 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Dagens frier til Hoppe. Dette var sant, nå koser de sammen 🛌💕👱🏻♀️👳🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #152600 Del Skrevet 20 timer siden Anton har et gudekompleks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå