Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #152541 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (26 minutter siden): Du kan alltid stole på det du leser i Lønnebladet. Litt bibbidi babbidi boo vil hjelpe deg å vinne i Lotto. ÅÅåååå...nå ble jeg sjarmert og fikk godfølelsen i magen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #152542 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (15 minutter siden): Klart Hoppe har en god fe som passer på henne! Ja det vet vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #152543 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ÅÅåååå...nå ble jeg sjarmert og fikk godfølelsen i magen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #152544 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hmpfff.....så mange rare stemmer som utgir seg for å være lille Ordet, så kan en ikke stole på noe som helst. DET hadde mange satt pris på. Ja, det har jeg og det ble litt baguette med to skivede eggser og grønnsaker. Godt! Jeg ser på en familie i franskriket, de er eiendomsmeglere og har kun gørrike folk som vil ha det aller beste i luxusklassen. Jeg er litt lei av å se de bortskjemte få akkurat det de vil ha hele livet. Må huske å få inn en lottokupong NUH! Er dere skuffa over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #152545 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #152546 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Er dere skuffa over meg? Vi er ikke skuffet over deg, vi synes at du alltid lager fin og god stemning her i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #152547 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Cid skrev (24 minutter siden): Er dere skuffa over meg? Aldri i verden. Jeg liker deg veldig godt jeg! Det er det flere som gjør også! Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Nei, jeg hører på gammel pink floyd og synger og spiller luftinstrumenter. Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Vi er ikke skuffet over deg, vi synes at du alltid lager fin og god stemning her i tråden. Helt enig og nå skal jeg ha is og se litt teve. Endret 14 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #152548 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Aldri i verden. Jeg liker deg veldig godt jeg! Det er det flere som gjør også! Nei, jeg hører på gammel pink floyd og synger og spiller luftinstrumenter. Vi Digger Pink Floyd, vi liker godt Pink Floyd sangen: See Emily Play fra 1967. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #152549 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Aldri i verden. Jeg liker deg veldig godt jeg! Det er det flere som gjør også! Nei, jeg hører på gammel pink floyd og synger og spiller luftinstrumenter. Helt enig og nå skal jeg ha is og se litt teve. Bra, du og mannen din Anton har alltid vært snille med snille uskyldige Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #152550 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (34 minutter siden): Er dere skuffa over meg? Ordet: Du er en tøffing akkurat som meg! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #152551 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Ordet: Du er en tøffing akkurat som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #152552 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Bra, du og mannen din Anton har alltid vært snille med snille uskyldige Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #152553 Del Skrevet 14 timer siden Lille Ordet ser opp til Cid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #152554 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Lille Ordet ser opp til Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #152555 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Ordet: Du er en tøffing akkurat som meg! Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #152556 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Lille Ordet ser opp til Cid. Og inni brunøyet til Anton 👦🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #152557 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Nå melker hun Anton. Dette skjedde, Anton brølte av glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #152558 Del Skrevet 9 timer siden Nå har hun og Anton tilfredsstilt hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #152559 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 time siden): Hva er det? Det er bilde fra tegnefilmen Robin Hood. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #152560 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Det er bilde fra tegnefilmen Robin Hood. Vi Digget den tegnefilmen da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå