Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 19:31 #152481 Del Skrevet onsdag kl 19:31 SVK skrev (1 minutt siden): Flettene til Anton hadde nok ikke føket i været om han så på deg som kun venn: Vi Digget tegnefilmene om Asterix & Obelix da vi var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 19:40 #152482 Del Skrevet onsdag kl 19:40 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det triste du skrev, selv om det var det som handte. Veldig trist at det endte sånn. Du ville jo vite hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 19:51 #152483 Del Skrevet onsdag kl 19:51 Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 20:03 #152484 Del Skrevet onsdag kl 20:03 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Vi Digget tegnefilmene om Asterix & Obelix da vi var barn. Samme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:11 #152485 Del Skrevet onsdag kl 20:11 SVK skrev (7 minutter siden): Samme her! Vi likte også tegneseriene om Asterix & Obelix da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 20:15 #152486 Del Skrevet onsdag kl 20:15 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi likte også tegneseriene om Asterix & Obelix da vi var barn. Jeg også. Jeg kjøpte også et Asterix & Obelix blad for to år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:22 #152487 Del Skrevet onsdag kl 20:22 SVK skrev (6 minutter siden): Jeg også. Jeg kjøpte også et Asterix & Obelix blad for to år siden. Vi har sett at de Asterix & Obelix tegneseriene har blitt samleobjekter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 20:28 #152488 Del Skrevet onsdag kl 20:28 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi har sett at de Asterix & Obelix tegneseriene har blitt samleobjekter nå. Don Rosa som tegner Onkel Skrue-historier kommer til Norge i mai og juni. Jeg skal kanskje prøve å få signert noen tegneserier. Han kommer også til Bergen: https://www.outland.no/arrangement/signering-don-rosa-i-bergen-og-oslo?fbclid=IwY2xjawJ_YZBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFROVV0OGdCSHRmWldnY0FqAR7wa4RBuFAAc7psSAtPgG10qN7RQBFTYy7z2PX1s6IzzZW8SaR6ECEWLwe-zw_aem_bziSyiU87v25ZPF1jxKb6A 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:33 #152489 Del Skrevet onsdag kl 20:33 SVK skrev (3 minutter siden): Don Rosa som tegner Onkel Skrue-historier kommer til Norge i mai og juni. Jeg skal kanskje prøve å få signert noen tegneserier. Han kommer også til Bergen: https://www.outland.no/arrangement/signering-don-rosa-i-bergen-og-oslo?fbclid=IwY2xjawJ_YZBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFROVV0OGdCSHRmWldnY0FqAR7wa4RBuFAAc7psSAtPgG10qN7RQBFTYy7z2PX1s6IzzZW8SaR6ECEWLwe-zw_aem_bziSyiU87v25ZPF1jxKb6A Tusen Takk, for infoen. Vi må prøve å få til å være der når han kommer til Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 20:37 #152490 Del Skrevet onsdag kl 20:37 SVK skrev (8 minutter siden): Don Rosa som tegner Onkel Skrue-historier kommer til Norge i mai og juni. Jeg skal kanskje prøve å få signert noen tegneserier. Han kommer også til Bergen: https://www.outland.no/arrangement/signering-don-rosa-i-bergen-og-oslo?fbclid=IwY2xjawJ_YZBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFROVV0OGdCSHRmWldnY0FqAR7wa4RBuFAAc7psSAtPgG10qN7RQBFTYy7z2PX1s6IzzZW8SaR6ECEWLwe-zw_aem_bziSyiU87v25ZPF1jxKb6A Hoppe var gift med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 22:54 #152491 Del Skrevet onsdag kl 22:54 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 00:18 #152492 Del Skrevet torsdag kl 00:18 Hoppe og Anton har lagt inn bud på Martha Louise sin bolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 02:17 #152493 Del Skrevet torsdag kl 02:17 Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger straks av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 04:41 #152494 Del Skrevet torsdag kl 04:41 (endret) Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Nå skrev jeg til kona til moderator at om hun vil at jeg skal la mannen hennes får være i fred så må hun kjøpe meg en Gucci-veske. Rett etterpå så fikk jeg den dyreste Gucci-veska! Jeg tror jeg må skrive tilsvarende brev til alle nabokjerringene. Endret torsdag kl 04:46 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:45 #152495 Del Skrevet torsdag kl 04:45 SVK skrev (9 timer siden): Flettene til Anton hadde nok ikke føket i været om han så på deg som kun venn: Det der er ikke oss! Cid skrev (9 timer siden): Du ville jo vite hva som skjedde. Ja. Takk. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Gjorde det ja. SVK skrev (8 timer siden): Don Rosa som tegner Onkel Skrue-historier kommer til Norge i mai og juni. Jeg skal kanskje prøve å få signert noen tegneserier. Han kommer også til Bergen: https://www.outland.no/arrangement/signering-don-rosa-i-bergen-og-oslo?fbclid=IwY2xjawJ_YZBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFROVV0OGdCSHRmWldnY0FqAR7wa4RBuFAAc7psSAtPgG10qN7RQBFTYy7z2PX1s6IzzZW8SaR6ECEWLwe-zw_aem_bziSyiU87v25ZPF1jxKb6A Det syns jeg at du skal. Plutselig er ting for sent og da kan man angre. Cid skrev (8 timer siden): Hoppe var gift med han. Nei, det var hun ikke. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Neida. Våken jeg! Cid skrev (4 timer siden): Hoppe og Anton har lagt inn bud på Martha Louise sin bolig. Aldri. Hun fortjener ikke våre penger. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger straks av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebra! SVK skrev (Akkurat nå): Tenk å starte allerede så tidlig med usannheter! FY! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 04:49 #152496 Del Skrevet torsdag kl 04:49 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det syns jeg at du skal. Plutselig er ting for sent og da kan man angre. Det er sant. Don Rosa blir 74 år neste måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 04:56 #152497 Del Skrevet torsdag kl 04:56 (endret) Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg ser at samvittigheten min har stått opp. Heldigvis stod du opp for sent til å stoppe meg fra å få denne Gucci-veska. Endret torsdag kl 04:57 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 05:06 #152498 Del Skrevet torsdag kl 05:06 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Hva synes dere om leserinnleggene jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 07:56 #152499 Del Skrevet torsdag kl 07:56 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det der er ikke oss! Ja. Takk. Gjorde det ja. Det syns jeg at du skal. Plutselig er ting for sent og da kan man angre. Nei, det var hun ikke. Neida. Våken jeg! Aldri. Hun fortjener ikke våre penger. Hadebra! Tenk å starte allerede så tidlig med usannheter! FY! Hvorfor sier du at jeg ikke må si sånt da når du ville jeg skulle si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 07:56 #152500 Del Skrevet torsdag kl 07:56 SVK skrev (2 timer siden): Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå