Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #152381 Del Skrevet 12. mai Cid skrev (17 minutter siden): Kos deg du Takk skal DU ha. Cid skrev (2 minutter siden): Dette skal hun ha i morgen. Det skal hun ikke, så da får du det. ALT SAMMEN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152382 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Takk skal DU ha. Det skal hun ikke, så da får du det. ALT SAMMEN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #152383 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Takk skal DU ha. Det skal hun ikke, så da får du det. ALT SAMMEN! Ble Lønneberget urolige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #152384 Del Skrevet 12. mai Cid skrev (37 minutter siden): Bon appetitt Hoppe Liker du haggis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152385 Del Skrevet 12. mai Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. mai #152386 Del Skrevet 12. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hvordan skal jeg klare meg når @Cid ikke har fortalt meg hvilke av frierne mine jeg har besøk av? Godt spørsmål! Endret 12. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152387 Del Skrevet 12. mai Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. mai #152388 Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Det stemmer! Hoppe har pusset tennene med tannkrem med lakrissmak: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152389 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (3 minutter siden): Det stemmer! Hoppe har pusset tennene med tannkrem med lakrissmak: Den smaken har vi lyst å prøve, for den høres spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. mai #152390 Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Den smaken har vi lyst å prøve, for den høres spennende ut. Jeg bruker denne: Kjøpte den i nettbutikk. Smaker veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152391 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (14 minutter siden): Jeg bruker denne: Kjøpte den i nettbutikk. Smaker veldig godt. Vi synes at den ser veldig god ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. mai #152392 Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at den ser veldig god ut. Synes det er lettere å passe på å pusse tennene når tannkremen smaker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152393 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (3 minutter siden): Synes det er lettere å passe på å pusse tennene når tannkremen smaker godt. Det er vi helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #152394 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (1 time siden): Godt spørsmål! Det er Borat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai #152395 Del Skrevet 12. mai Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai #152396 Del Skrevet 13. mai Cid skrev (12 timer siden): Ble Lønneberget urolige? Ja, de blir det vettu. Cid skrev (12 timer siden): Liker du haggis? Det er mulig, hvis det ligner litt på lungemos. SVK skrev (10 timer siden): Godt spørsmål! Nei. SVK skrev (9 timer siden): Det stemmer! Hoppe har pusset tennene med tannkrem med lakrissmak: De har ikke det på mine handlebutikker... SVK skrev (9 timer siden): Jeg bruker denne: Kjøpte den i nettbutikk. Smaker veldig godt. Wow... SVK skrev (9 timer siden): Synes det er lettere å passe på å pusse tennene når tannkremen smaker godt. ...men får en ikke lyst på godterier da? Cid skrev (8 timer siden): Det er IKKE Borat. Det er ALDRI han. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Straks frokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. mai #152397 Del Skrevet 13. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): <----- Borat. Endret 13. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai #152398 Del Skrevet 13. mai Dette blir råere og råere! LØGN!!! Jeg skal anmelde dette her!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13. mai #152399 Del Skrevet 13. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Dette blir råere og råere! LØGN!!! Jeg skal anmelde dette her!!!!!!!!! Lønneberget har bestemt seg for å spare penger ved å kombinere jobben som stjernereporter i Lønnebladet med jobben som politimester. Så om du ønsker å anmelde så må du sende anmeldelsen til meg som politimester og så må jeg vurdere om jeg som stjernereporer ha brutt loven. Jeg burde blitt hattemaker med tanke på alle hattene jeg går med. Endret 13. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai #152400 Del Skrevet 13. mai SVK skrev (6 minutter siden): Lønneberget har bestemt seg for å spare penger ved å kombinere jobben som stjernereporter i Lønnebladet med jobben som politimester. Så om du ønsker å anmelde så må du sende anmeldelsen til meg som politimester og så må jeg vurdere om jeg som stjernereporer ha brutt loven. Jeg burde blitt hattemaker med tanke på alle hattene jeg går med. Det er Antons mangeårige fiskevenn som tar avgjørelser om anmeldelser fra meg og HAN kan du ikke bli noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå