Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152081 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Forumgodteriet var digg...som vanlig. At Trump i det hele tatt kan oppføre seg slik som han gjør er skammelig. Han eier ikke respekt for noe som helst. Han er ingen "president". Jeg tåler ikke fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152082 Del Skrevet 5. mai Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #152083 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Det ble furore og nei de likte ham ikke de heller. Derfor denne her. Er Anton i dårlig humør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. mai #152084 Del Skrevet 5. mai Cid skrev (1 time siden): Er Anton i dårlig humør nå? Hoppe har invitert Anton på date så han er alt for glad til å å bli sint pga dine rampestreker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #152085 Del Skrevet 5. mai Cid skrev (1 time siden): Er Anton i dårlig humør nå? Nei? Akkurat nå er han opptatt av å¨... SVK skrev (31 minutter siden): Hoppe har invitert Anton på date så han er alt for glad til å å bli sint pga dine rampestreker. ...grille pølser på bål i hagen sin og det er jeg også = vi griller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. mai #152086 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...grille pølser på bål i hagen sin og det er jeg også = vi griller Veien til mannens hjerte går gjennom magen. Kos dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #152087 Del Skrevet 5. mai Ja, det skal vi og hvis ikke du vet det så går den velsmakende veien også gjennom min mage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #152088 Del Skrevet 5. mai SVK skrev (1 time siden): Kos dere! Og gjennom rumpa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #152089 Del Skrevet 5. mai Nei, det nok kun hos deg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152090 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei? Akkurat nå er han opptatt av å¨... ...grille pølser på bål i hagen sin og det er jeg også = vi griller Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Nei, det nok kun hos deg det. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, det skal vi og hvis ikke du vet det så går den velsmakende veien også gjennom min mage. SVK skrev (3 timer siden): Hoppe har invitert Anton på date så han er alt for glad til å å bli sint pga dine rampestreker. Cid skrev (1 time siden): Og gjennom rumpa 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #152091 Del Skrevet 5. mai (endret) En ukontrollert satelitt fra sovjettida kan treffe jorda allerede neste uke. Endret 5. mai av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152092 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): En ukontrollert satelitt fra sovjettida kan treffe jorda allerede neste uke. Vi synes at det høres litt skummelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai #152093 Del Skrevet 5. mai Ja...og den kommer visst til å lande et sted...d.v.s. at den bommer ikke og drar forbi. En får håpe at det blir i en ørken, eller sibir hvor det ikke bor noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152094 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja...og den kommer visst til å lande et sted...d.v.s. at den bommer ikke og drar forbi. En får håpe at det blir i en ørken, eller sibir hvor det ikke bor noen. Det håper vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #152095 Del Skrevet 5. mai Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): En ukontrollert satelitt fra sovjettida kan treffe jorda allerede neste uke. Den kommer nok til å lande på Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #152096 Del Skrevet 5. mai Og så skjer dette med Lønneberg huset etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152097 Del Skrevet 5. mai Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. mai #152098 Del Skrevet 5. mai Nå har Hoppe begynt hos psykolog for å lære å slutte å stjele. Jeg, Anton og Ordet er stolte over at Hoppe har turt å innrømme at hun har et problem og at hun jobber med å bli en lovlydig borger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #152099 Del Skrevet 5. mai SVK skrev (6 minutter siden): Nå har Hoppe begynt hos psykolog for å lære å slutte å stjele. Jeg, Anton og Ordet er stolte over at Hoppe har turt å innrømme at hun har et problem og at hun jobber med å bli en lovlydig borger. Hun stjeler fra de fattige og gir til de rike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mai #152100 Del Skrevet 5. mai Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå