SVK Skrevet i går, 18:45 #152001 Del Skrevet i går, 18:45 SVK skrev (Akkurat nå): Softis med pistasj-karamell og pistasjnøtter: https://www.instagram.com/p/DJG2TFbsnBH/?hl=en Så i kommentarfeltet at en skrev at i virkeligheten så får man ikke så mye fyll som på bildet. Er dessverre slik at mange butikker er svært gjerrige med godsakene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:48 #152002 Del Skrevet i går, 18:48 Pølseboden kommer også til Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:48 #152003 Del Skrevet i går, 18:48 SVK skrev (3 minutter siden): Så i kommentarfeltet at en skrev at i virkeligheten så får man ikke så mye fyll som på bildet. Er dessverre slik at mange butikker er svært gjerrige med godsakene. Samme som med Anton og skinkene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #152004 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Softis med pistasj-karamell og pistasjnøtter: https://www.instagram.com/p/DJG2TFbsnBH/?hl=en SVK skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri spist hos dem, men jeg har aldri kjøpt en softis jeg har angret på så jeg regner med den er dødsgod. Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Haha..."førstesmakerne mine" har allerede testet at det er greit for meg å kose meg masse med godsakene! Takk! Vi er veldig glade i iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #152005 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Pølseboden kommer også til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #152006 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Softis med pistasj-karamell og pistasjnøtter: https://www.instagram.com/p/DJG2TFbsnBH/?hl=en Cid skrev (8 minutter siden): Pølseboden kommer også til Hoppe. Jatakk...og det smaker merkelig nok enda bedre om det er litt sent på kvelden og kjølig ute. Cid skrev (7 minutter siden): Samme som med Anton og skinkene sine. Jeg ikke forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #152007 Del Skrevet 23 timer siden (endret) SVK skrev (34 minutter siden): Så i kommentarfeltet at en skrev at i virkeligheten så får man ikke så mye fyll som på bildet. Er dessverre slik at mange butikker er svært gjerrige med godsakene. Det er også hvorfor jeg enkelte ganger har kjøpt en pose med pistasjnøtter og strødd over min egen iskrem. Fordi iskremprodusentene er gjerrige med pistasj-nøtter. Endret 23 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #152008 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jatakk...og det smaker merkelig nok enda bedre om det er litt sent på kvelden og kjølig ute. Når du trenger nattmat etter å ha festet på Stureplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #152009 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg danset rumpa av meg på Stureplan! Såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #152010 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #152011 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (35 minutter siden): Pølseboden kommer også til Hoppe. Anton tar rikelig med sprøstekt løk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #152012 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Anton tar rikelig med sprøstekt løk! Honning-sennep vil han også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #152013 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #152014 Del Skrevet 22 timer siden Nå planlegger Hoppe russe-streker mot retoren i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #152015 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene og sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #152016 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Nå planlegger Hoppe russe-streker mot retoren i Lønneberget. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #152017 Del Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden): 😉😉 Vi kommer nok til å høre rektoren brøle: Hoppe! Og høre Hoppe le så hun griner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #152018 Del Skrevet 21 timer siden Hoppe er en brusmisbruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #152019 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe er en brusmisbruker. Ja det tror vi også. SVK skrev (5 minutter siden): Vi kommer nok til å høre rektoren brøle: Hoppe! Og høre Hoppe le så hun griner. Ja vi tror nok du har rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #152020 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Anton tar rikelig med sprøstekt løk! Og masse jalapeños. SVK skrev (3 timer siden): Nå planlegger Hoppe russe-streker mot retoren i Lønneberget. Hoppe har vært russ siden 1993. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå