SVK Skrevet torsdag kl 14:14 #151921 Del Skrevet torsdag kl 14:14 Cid skrev (14 minutter siden): Han er utro. Aldri! Anton er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 14:14 #151922 Del Skrevet torsdag kl 14:14 Nå har Anton prompet Hoppe i kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 14:15 #151923 Del Skrevet torsdag kl 14:15 SVK skrev (Akkurat nå): Aldri! Anton er en hedersmann! Hvorfor hører jeg intens stønning fra soverommet hans da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 14:21 #151924 Del Skrevet torsdag kl 14:21 Cid skrev (2 minutter siden): Hvorfor hører jeg intens stønning fra soverommet hans da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 14:25 #151925 Del Skrevet torsdag kl 14:25 SVK skrev (3 minutter siden): Anton og Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:30 #151926 Del Skrevet torsdag kl 14:30 Cid skrev (4 timer siden): Ikke han som sang den sangen faktisk, det var Bobby McFerrin. Det vet vi, men han Bob var veldig ofte glad da...av veldig mye urter i tobakken og sånn. Cid skrev (4 timer siden): Er det han som måtte trekke seg der? Hvem? Cid skrev (4 timer siden): Hadde Anton og ordet grått om jeg forlot kg? Veldig. De ser på hverandre nå og begynner å henge med munnvikene bare ved tanken. SVK skrev (3 timer siden): Det hadde blitt erklært landesorg i 100 dager i Lønneberget og Anton og Ordet hadde gått i svart helt til du kom tilbake. Ja...100 dager som en start. Cid skrev (3 timer siden): Anton har begynt med tran og vil gjerne dele med sin venn Cid. ...som tar i mot med et stort smil! *glugg-glugg-glugg* Cid skrev (3 timer siden): Nå er hun på butikken Til lørdag skal hun. Har skrevet en liten liste nå. Melk og brød og druer i alle fall. SVK skrev (50 minutter siden): Hoppe kjøpte kamera til Switch 2: Ukjent for meg det. SVK skrev (34 minutter siden): Shigeru Miyamoto er en av Hoppes friere så Hoppe får kjøpe før alle andre. Ikke helt min type type det nei. SVK skrev (28 minutter siden): Jeg lurer på hva Anton sier når Hoppe har begynt å kalle seg Fru Nintendo. Hun har jo ikke det og han vet det. Cid skrev (24 minutter siden): Han er utro. Tenk å si sånn... SVK skrev (10 minutter siden): Aldri! Anton er en hedersmann! Alltid. SVK skrev (3 minutter siden): Tenkte nok at det måtte være noe tøys og jeg har aldri fått til det der asså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 14:33 #151927 Del Skrevet torsdag kl 14:33 Cid skrev (4 timer siden): Ikke han som sang den sangen faktisk, det var Bobby McFerrin. Takk, det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 14:35 #151928 Del Skrevet torsdag kl 14:35 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det vet vi, men han Bob var veldig ofte glad da...av veldig mye urter i tobakken og sånn. Hvem? Veldig. De ser på hverandre nå og begynner å henge med munnvikene bare ved tanken. Ja...100 dager som en start. ...som tar i mot med et stort smil! *glugg-glugg-glugg* Til lørdag skal hun. Har skrevet en liten liste nå. Melk og brød og druer i alle fall. Ukjent for meg det. Ikke helt min type type det nei. Hun har jo ikke det og han vet det. Tenk å si sånn... Alltid. Tenkte nok at det måtte være noe tøys og jeg har aldri fått til det der asså. Han LO fyren som rotet med en yngre ansatt, sparket henne og endte opp med å trekke seg selv. Anton gjorde noe lignende for noen år siden i penispumpe selskapet hans Pumpe AS. Hadde det ikke vært en lettelse for Anton å slippe rampestrekene mine? Ble Anton lei seg når han så hva jeg anklagde han for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:44 #151929 Del Skrevet torsdag kl 14:44 Anton vil gjerne at du skal oppføre deg som den voksne karen du er, i alle fall når du snakker i denne tråden. Han liker deg godt og Ordet mitt ser veldig opp til deg. Noen ganger må jeg holde for skjermen så det ikke ser hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 16:08 #151930 Del Skrevet torsdag kl 16:08 Dette er visst Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:24 #151931 Del Skrevet torsdag kl 16:24 Neida. Jeg er ikke en slik blond en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:35 #151932 Del Skrevet torsdag kl 16:35 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det vet vi, men han Bob var veldig ofte glad da...av veldig mye urter i tobakken og sånn. Hvem? Veldig. De ser på hverandre nå og begynner å henge med munnvikene bare ved tanken. Ja...100 dager som en start. ...som tar i mot med et stort smil! *glugg-glugg-glugg* Til lørdag skal hun. Har skrevet en liten liste nå. Melk og brød og druer i alle fall. Ukjent for meg det. Ikke helt min type type det nei. Hun har jo ikke det og han vet det. Tenk å si sånn... Alltid. Tenkte nok at det måtte være noe tøys og jeg har aldri fått til det der asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:36 #151933 Del Skrevet torsdag kl 16:36 SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 16:39 #151934 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg bruker parykk slik at Anton ikke skal gjenkjenne meg når jeg er med postmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:39 #151935 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Tror jeg skal spise litt mer is med stivnende sjokoladesaus over...det er godt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:41 #151936 Del Skrevet torsdag kl 16:41 Nå svinser jeg innom en sånn dateplass på nett, men hvorfor er der ingen plass for voksne folk som bare vil prate og ikke date og sende bilder av "ditten og datten"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 16:41 #151937 Del Skrevet torsdag kl 16:41 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tror jeg skal spise litt mer is med stivnende sjokoladesaus over...det er godt det. Selv liker jeg best varm sjokoladesaus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:41 #151938 Del Skrevet torsdag kl 16:41 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tror jeg skal spise litt mer is med stivnende sjokoladesaus over...det er godt det. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:41 #151939 Del Skrevet torsdag kl 16:41 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå svinser jeg innom en sånn dateplass på nett, men hvorfor er der ingen plass for voksne folk som bare vil prate og ikke date og sende bilder av "ditten og datten"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 16:42 #151940 Del Skrevet torsdag kl 16:42 SVK skrev (Akkurat nå): Selv liker jeg best varm sjokoladesaus. Tror jeg skal innom McDonald til helgen og kjøpe med softis med varm sjokoladesaus og varm karamellsaus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå