SVK Skrevet onsdag kl 17:10 #151861 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Cid skrev (6 minutter siden): Det hadde jeg, tv har vel fantes siden 50 tallet? Jeg hadde en liten svart tv på soverommet mitt som jeg så på vhs og spilte super Nintendo på. Jeg hadde aldri TV på rommet mitt. Men jeg mimrer ofte tilbake til da jeg var barn og spilte Super Nintendo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 17:10 #151862 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi tenker at det kan være lurt å ta tempen. Mhm. Må kanskje kjøpe meg et termometer, for det gamle funker ikke lengre. Godt at jeg husket det. Cid skrev (5 minutter siden): Det hadde jeg, tv har vel fantes siden 50 tallet? Jeg hadde en liten svart tv på soverommet mitt som jeg så på vhs og spilte super Nintendo på. Det tenker jeg nok at du hadde ja. Lille-Cid koste seg med tv og spill allerede fra starten av. Cid skrev (3 minutter siden): Nå har Anton funnet ut at jeg vurderte å slette meg nylig. Han blir veldig stille og lei seg og lurer på hvorfor det. Liker du ham ikke lenger? Liker du oss ikke? SVK skrev (Akkurat nå): God bedring. ♥️ Kanskje du kan bestille en legetime? Det er ofte lang ventetid for å få time hos fastlegen. Så kan være lurt å bestille allerede nå og så kan du heller avbestille timen om du blir frisk før du får legetimen. Takk. Skal skrive det på vurderingslista mi. En liten sjekk kan være greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 17:11 #151863 Del Skrevet onsdag kl 17:11 Cid skrev (6 minutter siden): Nå har Anton funnet ut at jeg vurderte å slette meg nylig. 🤥 Heldigvis så så Anton at nesen din vokste da du sa du vurderte å slette deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:14 #151864 Del Skrevet onsdag kl 17:14 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm. Må kanskje kjøpe meg et termometer, for det gamle funker ikke lengre. Godt at jeg husket det. Det tenker jeg nok at du hadde ja. Lille-Cid koste seg med tv og spill allerede fra starten av. Han blir veldig stille og lei seg og lurer på hvorfor det. Liker du ham ikke lenger? Liker du oss ikke? Takk. Skal skrive det på vurderingslista mi. En liten sjekk kan være greit. Jeg har et bilde fra når jeg var 3-4 år og satt i en stol ved siden av lille TV-en og spiller Donkey Kong Country 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:15 #151865 Del Skrevet onsdag kl 17:15 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mhm. Må kanskje kjøpe meg et termometer, for det gamle funker ikke lengre. Godt at jeg husket det. Det tenker jeg nok at du hadde ja. Lille-Cid koste seg med tv og spill allerede fra starten av. Han blir veldig stille og lei seg og lurer på hvorfor det. Liker du ham ikke lenger? Liker du oss ikke? Takk. Skal skrive det på vurderingslista mi. En liten sjekk kan være greit. Jeg begynte å få en dårlig følelse over at jeg har delt for mye privat om meg selv, og at det ville hjelpe å slette meg og kanskje starte en ny bruker istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:16 #151866 Del Skrevet onsdag kl 17:16 God bedring Hoppe Hilsene vennene dine meg og ordet og mannen din Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 17:20 #151867 Del Skrevet onsdag kl 17:20 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har et bilde fra når jeg var 3-4 år og satt i en stol ved siden av lille TV-en og spiller Donkey Kong Country 😄 Lydene og apen har jeg noen enkle minner om. Du var sikkert veldig søt da du var barn også. Du er søt NÅ! Cid skrev (2 minutter siden): Jeg begynte å få en dårlig følelse over at jeg har delt for mye privat om meg selv, og at det ville hjelpe å slette meg og kanskje starte en ny bruker istedenfor. Nei, du har ikke delt for mye. Alt er helt som vanlig. Behold din bruker og fortsett som du gjør det i mange år fremover. Cid skrev (1 minutt siden): God bedring Hoppe Hilsene vennene dine meg og ordet og kameraten din Anton Takk. Koselig å ha dere her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:22 #151868 Del Skrevet onsdag kl 17:22 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg har et bilde fra når jeg var 3-4 år og satt i en stol ved siden av lille TV-en og spiller Donkey Kong Country 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:23 #151869 Del Skrevet onsdag kl 17:23 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Lydene og apen har jeg noen enkle minner om. Du var sikkert veldig søt da du var barn også. Du er søt NÅ! Nei, du har ikke delt for mye. Alt er helt som vanlig. Behold din bruker og fortsett som du gjør det i mange år fremover. Takk. Koselig å ha dere her. Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Mhm. Må kanskje kjøpe meg et termometer, for det gamle funker ikke lengre. Godt at jeg husket det. Det tenker jeg nok at du hadde ja. Lille-Cid koste seg med tv og spill allerede fra starten av. Han blir veldig stille og lei seg og lurer på hvorfor det. Liker du ham ikke lenger? Liker du oss ikke? Takk. Skal skrive det på vurderingslista mi. En liten sjekk kan være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:42 #151870 Del Skrevet onsdag kl 17:42 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Lydene og apen har jeg noen enkle minner om. Du var sikkert veldig søt da du var barn også. Du er søt NÅ! Nei, du har ikke delt for mye. Alt er helt som vanlig. Behold din bruker og fortsett som du gjør det i mange år fremover. Takk. Koselig å ha dere her. Nå ser apen slik ut, nytt design 😛 Ja var det jeg kom fram til, trives godt her sammen med dere hyggelige og morsomme folk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 17:51 #151871 Del Skrevet onsdag kl 17:51 Cid skrev (7 minutter siden): Ja var det jeg kom fram til, trives godt her sammen med dere hyggelige og morsomme folk Bra! Cid skrev (8 minutter siden): Nå ser apen slik ut, nytt design 😛 Spilte du Donkey Kong 64? Jeg har aldri spilt 3D Donkey Kong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 17:53 #151872 Del Skrevet onsdag kl 17:53 Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:59 #151873 Del Skrevet onsdag kl 17:59 SVK skrev (7 minutter siden): Bra! Spilte du Donkey Kong 64? Jeg har aldri spilt 3D Donkey Kong. Spilt det flere ganger, elsker der spillet! Skal spille det nye som kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 17:59 #151874 Del Skrevet onsdag kl 17:59 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Lydene og apen har jeg noen enkle minner om. Du var sikkert veldig søt da du var barn også. Du er søt NÅ! Nei, du har ikke delt for mye. Alt er helt som vanlig. Behold din bruker og fortsett som du gjør det i mange år fremover. Takk. Koselig å ha dere her. Haha ser at du endret på Anton fra mannen til kameraten, og jeg la ikke merke til det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 18:00 #151875 Del Skrevet onsdag kl 18:00 Hoppe lager kake: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 18:04 #151876 Del Skrevet onsdag kl 18:04 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe lager kake: Vi sier nam nam til kake.🍰🍰🎂🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 18:10 #151877 Del Skrevet onsdag kl 18:10 Cid skrev (9 minutter siden): Haha ser at du endret på Anton fra mannen til kameraten, og jeg la ikke merke til det 😅 Kredittkort-kameraten som Hoppe kaller Anton. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi sier nam nam til kake.🍰🍰🎂🎂 Forsyn dere. Hoppe elsker å lage bryllupskaker: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 18:13 #151878 Del Skrevet onsdag kl 18:13 SVK skrev (2 minutter siden): Kredittkort-kameraten som Hoppe kaller Anton. Forsyn dere. Hoppe elsker å lage bryllupskaker: Vi synes at dette er en flott kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet onsdag kl 18:49 #151879 Del Skrevet onsdag kl 18:49 (endret) Hoppe sover Hoppe og snorker mens hun inni seg synger:: Anton er Anton na na na na, na, Anton er Anton na na na na na. Endret onsdag kl 23:38 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 18:54 #151880 Del Skrevet onsdag kl 18:54 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå