SVK Skrevet 9 timer siden #151801 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (18 minutter siden): I følge Hoppe er det flere telefonnumre i Hoppes frier-dagbok enn det er telefonnumre i telefonkatalogen. Hoppes frier-dagbok ble ikke skrevet på én dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #151802 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Antallet friere jeg har er vel det eneste tallet som er høyere enn Lønnebladets lesertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #151803 Del Skrevet 9 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #151804 Del Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hoppe drømmer nok om denne grisen: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #151805 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (21 minutter siden): Hoppe drømmer nok om denne grisen: Ja det tror vi også, vi synes at det er en søt liten grisunge.🐷🐷🐖🐖🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #151806 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det stemmer. Natta fra meg og det er fakta. Åjadda. Stinker litt, men er dekorativt. Iskrem passer for alle aldre! Banner Anton i søvne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #151807 Del Skrevet 5 timer siden Nå sover hun og Anton sammen 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #151808 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #151809 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (6 timer siden): Hoppes frier-dagbok ble ikke skrevet på én dag! Den blir ikke skrevet i det hele tatt, for Hoppen er ugiftelig. Det er noe alle vet. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde nok det ja. SVK skrev (5 timer siden): Hoppe drømmer nok om denne grisen: For en nydelig gissebasse. Jeg faller og vil "Bade med griser" som blir tittelen på en søt film vi skal lage. Cid skrev (4 timer siden): Banner Anton i søvne nå? Det vet jeg ikke, for jeg er jo ikke der...men merkelig at DU kan høre det? Er du i samme seng kanskje? Cid skrev (2 timer siden): Nå sover hun Neida, jeg er her jeg. Pik-A-Boooooo! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja, hun har tatt opp brødskiver fra fryseboksen nå. De tiner vel om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 minutter siden #151810 Del Skrevet 3 minutter siden SVK skrev (8 timer siden): Hoppe drømmer nok om denne grisen: AI bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 minutter siden #151811 Del Skrevet 2 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den blir ikke skrevet i det hele tatt, for Hoppen er ugiftelig. Det er noe alle vet. Gjorde nok det ja. For en nydelig gissebasse. Jeg faller og vil "Bade med griser" som blir tittelen på en søt film vi skal lage. Det vet jeg ikke, for jeg er jo ikke der...men merkelig at DU kan høre det? Er du i samme seng kanskje? Neida, jeg er her jeg. Pikk-A-Boooooo! Ja, hun har tatt opp brødskiver fra fryseboksen nå. De tiner vel om en stund. O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 minutt siden #151812 Del Skrevet 1 minutt siden Hoppe er en tur innom frierhuset nå. 🙋🏼♀️🏠🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå