Cid Skrevet mandag kl 04:35 #151741 Del Skrevet mandag kl 04:35 Nå har hun mistet hørselen mens Anton har mistet synet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 04:52 #151742 Del Skrevet mandag kl 04:52 SVK skrev (10 timer siden): Peterskirken : Enormt høyt under taket! Enormt fint under taket og god plass til et skikkelig juletre! SVK skrev (10 timer siden): Jeg har faktisk skrevet alderen min tidligere i denne tråden. Jeg er på samme alder som Cid. Aha...da synes jeg det demrer litt... Cid skrev (10 timer siden): Du får kose deg i kveld da Takk, som alltid skal jeg det på en rolig måte. Cid skrev (10 timer siden): Hoppe og Anton er begge født i 69. Tyyypisk Cid. Cid skrev (10 timer siden): Dette er jo ikke fakta. Nei, det skal være Snickers og Twist! SVK skrev (9 timer siden): Enig! Har lyst til å se det i virkeligheten en gang. Jo, det hadde vært noe...men helt uten turister, takk. DET hadde vært noe det. SVK skrev (6 timer siden): Nå snorker Hoppe og drømmer... Begge deler forekom nok i natt ja. Innimellom tror jeg at jeg snorkebrøler såpass at jeg våkner av det og rykker til! SVK skrev (6 timer siden): Jeg er ikke kristen jeg heller, men som dere så liker jeg å se på flotte kirker. Akkurat som meg det. Jeg liker vakre bygg. Cid skrev (6 timer siden): Nå ved midnatt så gjør en ny frier seg klar til å sjekke inn i frierhuset! Det aner jeg ingenting om heldigvis. Cid skrev (6 timer siden): For å finne ut hvor Hoppe burde gifte seg? Nå tullprater du igjen, Cid! SVK skrev (6 timer siden): Hoppe giftet seg i Peterskirken med Paven som prest. Nei, fydda... SVK skrev (6 timer siden): Stemmer ikke! DET stemmer! Cid skrev (6 timer siden): Ser at der var en som bare var pave i 13 dager. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pope_Urban_VII Det er ikke lengden som er viktigst! Cid skrev (5 timer siden): Hoppe var med på innvielsen til Peter så hun kan bekrefte det. Da hadde jeg vært veldig gammel og kunne antageligvis ikke sitte oppreist og skrive... 😴 SVK skrev (5 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så smasket hun han. Nei...dere fremstiller meg som det reneste smaskevilldyret jo! Cid skrev (5 timer siden): Tenk om Durek ble den neste paven ÅFYTTIKATTA! PROTEST! Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja, det skal hun. Cid skrev (6 minutter siden): Nå har hun mistet hørselen mens Anton har mistet synet. En skal ønske andre godt, Cid. ...så det gjør jeg herved = En Nydelig Dag Ønskes Dere Alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 06:33 #151743 Del Skrevet mandag kl 06:33 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...så det gjør jeg herved = En Nydelig Dag Ønskes Dere Alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 07:25 #151744 Del Skrevet mandag kl 07:25 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nabokjerringer, lås inn mennene deres for her kommer smaskevilldyret. Jeg liker å gi naboene en advarsel for jakten er halve morroa! Endret mandag kl 08:22 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 08:16 #151745 Del Skrevet mandag kl 08:16 Nå tøyser du fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 08:20 #151746 Del Skrevet mandag kl 08:20 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå tøyser du fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 08:22 #151747 Del Skrevet mandag kl 08:22 *Hoppen sniker seg lydløst frem og pusser hans filmstjerneglis med masse tannkrem som skummer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 11:11 #151748 Del Skrevet mandag kl 11:11 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Enormt fint under taket og god plass til et skikkelig juletre! Aha...da synes jeg det demrer litt... Takk, som alltid skal jeg det på en rolig måte. Tyyypisk Cid. Nei, det skal være Snickers og Twist! Jo, det hadde vært noe...men helt uten turister, takk. DET hadde vært noe det. Begge deler forekom nok i natt ja. Innimellom tror jeg at jeg snorkebrøler såpass at jeg våkner av det og rykker til! Akkurat som meg det. Jeg liker vakre bygg. Det aner jeg ingenting om heldigvis. Nå tullprater du igjen, Cid! Nei, fydda... DET stemmer! Det er ikke lengden som er viktigst! Da hadde jeg vært veldig gammel og kunne antageligvis ikke sitte oppreist og skrive... 😴 Nei...dere fremstiller meg som det reneste smaskevilldyret jo! ÅFYTTIKATTA! PROTEST! Ja, det skal hun. En skal ønske andre godt, Cid. ...så det gjør jeg herved = En Nydelig Dag Ønskes Dere Alle! Er dyra i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:42 #151749 Del Skrevet mandag kl 11:42 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Enormt fint under taket og god plass til et skikkelig juletre! Aha...da synes jeg det demrer litt... Takk, som alltid skal jeg det på en rolig måte. Tyyypisk Cid. Nei, det skal være Snickers og Twist! Jo, det hadde vært noe...men helt uten turister, takk. DET hadde vært noe det. Begge deler forekom nok i natt ja. Innimellom tror jeg at jeg snorkebrøler såpass at jeg våkner av det og rykker til! Akkurat som meg det. Jeg liker vakre bygg. Det aner jeg ingenting om heldigvis. Nå tullprater du igjen, Cid! Nei, fydda... DET stemmer! Det er ikke lengden som er viktigst! Da hadde jeg vært veldig gammel og kunne antageligvis ikke sitte oppreist og skrive... 😴 Nei...dere fremstiller meg som det reneste smaskevilldyret jo! ÅFYTTIKATTA! PROTEST! Ja, det skal hun. En skal ønske andre godt, Cid. ...så det gjør jeg herved = En Nydelig Dag Ønskes Dere Alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:44 #151750 Del Skrevet mandag kl 11:44 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 12:11 #151751 Del Skrevet mandag kl 12:11 Cid skrev (58 minutter siden): Er dyra i nærheten? De omkranser deg og bærer med seg sin egne digre busk så du ikke skal se dem. Upps...det skulle jeg jo ikke si. Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ok. På gjensyn. Jeg skal straks ha baguette, potetsalat og kald kylling! Happy me!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 12:20 #151752 Del Skrevet mandag kl 12:20 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): De omkranser deg og bærer med seg sin egne digre busk så du ikke skal se dem. Upps...det skulle jeg jo ikke si. Ok. På gjensyn. Jeg skal straks ha baguette, potetsalat og kald kylling! Happy me!!! 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 16:38 #151753 Del Skrevet mandag kl 16:38 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): De omkranser deg og bærer med seg sin egne digre busk så du ikke skal se dem. Upps...det skulle jeg jo ikke si. Ok. På gjensyn. Jeg skal straks ha baguette, potetsalat og kald kylling! Happy me!!! Vi sier nam nam, Og vi ønsker deg en fin og god kveld videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Random Nick Skrevet mandag kl 18:02 #151754 Del Skrevet mandag kl 18:02 SVK skrev (På 26.4.2025 den 22.17): Velkommen til tråden! Takk. :) Har vært her mye før, men det er noen år siden. Samme kallenavn for øvrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 18:07 #151755 Del Skrevet mandag kl 18:07 Mrs. Random Nick skrev (4 minutter siden): Takk. :) Har vært her mye før, men det er noen år siden. Samme kallenavn for øvrig. Husker du hadde en ugle på profilbildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:24 #151756 Del Skrevet mandag kl 18:24 Vi gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 18:45 #151757 Del Skrevet mandag kl 18:45 Ordet sammen med mamma Hoppe og pappa Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 18:47 #151758 Del Skrevet mandag kl 18:47 Dette er Anton Sr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:57 #151759 Del Skrevet mandag kl 18:57 Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #151760 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Hemmeligheten bak hvordan jeg ble så rik er repetisjon. Jeg gifter meg, jeg skiller meg og tar jeg halvparten av formuen til mannen i skilsmissen. Jeg gifter meg, jeg skiller meg og tar jeg halvparten av formuen til mannen i skilsmissen. Jeg gifter meg, jeg skiller meg og tar jeg halvparten av formuen til mannen i skilsmissen. Jeg gifter meg, jeg skiller meg og tar jeg halvparten av formuen til mannen i skilsmissen. Nå skjønner jeg hvorfor du har et frierhus. Endret 17 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå