Cid Skrevet 21 timer siden #151681 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #151682 Del Skrevet 21 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #151683 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): God kveld til deg og Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #151684 Del Skrevet 20 timer siden Nå spør hun AI hvem hun skal date i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #151685 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tristeste filmen i verden helt sikkert og derfor vil jeg ikke se den... Det er absolutt en trist film, men de har sensurert bort det verste. Har sett intervju med Spielberg som sa noe sånt som at "Ingen ville klart å se filmen om jeg viste hvor ille det faktisk var og jeg hadde heller ikke klart å lage en film som viste hvor grusomt det faktisk var. Spielberg slet visst enormt med å lage denne filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #151686 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tristeste filmen i verden helt sikkert og derfor vil jeg ikke se den... Liam var god i den da, Voldemort med 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #151687 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Voldemort Hoppes store kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #151688 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppes store kjærlighet. Ralph Fiennes spilte i Schindlers Liste og spilte Voldemort i Harry Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #151689 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #151690 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Ralph Fiennes spilte i Schindlers Liste og spilte Voldemort i Harry Potter. Det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #151691 Del Skrevet 19 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #151692 Del Skrevet 19 timer siden Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hoppe er nok på Peppes og koser seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #151693 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Hoppe er nok på Peppes og koser seg. Anton klarer ikke finne kredittkortet sitt så Hoppe har nok tatt det med seg til Peppes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #151694 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe er nok på Peppes og koser seg. Ja det tenker vi også.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #151695 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (25 minutter siden): Anton klarer ikke finne kredittkortet sitt så Hoppe har nok tatt det med seg til Peppes Hoppe nekter for at hun lever på Antons kredittkort, men hvorfor får Anton alltid en stor regning fra Fjordland, når han aldri spiser Fjordland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #151696 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Hoppe nekter for at hun lever på Antons kredittkort, men hvorfor får Anton alltid en stor regning fra Fjordland, når han aldri spiser Fjordland? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #151697 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Og ser på tv.📺📺 Og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #151698 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (34 minutter siden): Det er absolutt en trist film, men de har sensurert bort det verste. Har sett intervju med Spielberg som sa noe sånt som at "Ingen ville klart å se filmen om jeg viste hvor ille det faktisk var og jeg hadde heller ikke klart å lage en film som viste hvor grusomt det faktisk var. Spielberg slet visst enormt med å lage denne filmen. Huff...veldig vondt å trenke meg inn i situasjonen, selv om det ikke holder i styrke. Cid skrev (27 minutter siden): Liam var god i den da, Voldemort med 😛 Gode skuespillere...men jeg ser ofte èn rolle som jeg likte ekstra godt. Alt annet blir forstyrrende. SVK skrev (25 minutter siden): Hoppes store kjærlighet på pinne. DEN har jeg aldri funnet igjen. Fant den som barn, men er borte for lengst. Cid skrev (23 minutter siden): Ralph Fiennes spilte i Schindlers Liste og spilte Voldemort i Harry Potter. Mhm. Jeg kunne aldri ha vært en skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #151699 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Huff...veldig vondt å trenke meg inn i situasjonen, selv om det ikke holder i styrke. Gode skuespillere...men jeg ser ofte èn rolle som jeg likte ekstra godt. Alt annet blir forstyrrende. DEN har jeg aldri funnet igjen. Fant den som barn, men er borte for lengst. Mhm. Jeg kunne aldri ha vært en skuespiller. Du og Anton var jo med i Home and Away fra 2004-2012 og nå snart igjen til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #151700 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Huff...veldig vondt å trenke meg inn i situasjonen, selv om det ikke holder i styrke. Gode skuespillere...men jeg ser ofte èn rolle som jeg likte ekstra godt. Alt annet blir forstyrrende. DEN har jeg aldri funnet igjen. Fant den som barn, men er borte for lengst. Mhm. Jeg kunne aldri ha vært en skuespiller. Glemmer aldri den scenen hvor soldaten slår ene gutten i hodet med geværet sitt slik at han dør og det spruter blod over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå