Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #151501 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Det var ikke plass til Anton da men han virket til å ta det fint. Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Glemt det, men NÅ husket jeg, takket være dere. Spise nå hun skal. Vi ønsker deg et godt måltid Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #151502 Del Skrevet 3 timer siden Nå ligger hun i sofaen og tungekysser med Anton 🛋️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #151503 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #151504 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Nå har hoppe drukket 1 liter med kaffe. Endret 2 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #151505 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #151506 Del Skrevet 2 timer siden Jeg lurer på hvorfor Hoppe drikker så mye kaffe rett før leggetid. Har hun noen planer for natten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #151507 Del Skrevet 1 time siden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #151508 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor Hoppe drikker så mye kaffe rett før leggetid. Har hun noen planer for natten? SVK skrev (3 minutter siden): Vi Digger den sangen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 36 minutter siden #151509 Del Skrevet 36 minutter siden SVK skrev (1 time siden): Verdens fineste stemning. Jeg har lagt meg og stått opp igjen, for jeg (trommevirvel) fikk ikke sove. Uten kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 minutter siden #151510 Del Skrevet 22 minutter siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Verdens fineste stemning. Jeg har lagt meg og stått opp igjen, for jeg (trommevirvel) fikk ikke sove. Uten kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 minutter siden #151511 Del Skrevet 21 minutter siden Takk, får håpe at en magisk stereoklem gjør meg søvning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 minutter siden #151512 Del Skrevet 15 minutter siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takk, får håpe at en magisk stereoklem gjør meg søvning. Vi ønsker deg en godnatt videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 minutter siden #151513 Del Skrevet 6 minutter siden Takk. God natt til dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå