Cid Skrevet 16. april #151181 Del Skrevet 16. april Nå har Anton fått en pil i hodet 👨🏼🩸🎯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151182 Del Skrevet 16. april Cid skrev (18 minutter siden): Ligner litt på Arne Scheie. Buffet virker som en god mann. Han har allerede gitt over 60 milliarder dollar til veldedighet og han har sagt at alt han eier skal gå til veldedighet når han dør. Han er verdt 165 milliarder dollar i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151183 Del Skrevet 16. april SVK skrev (7 minutter siden): Buffet virker som en god mann. Han har allerede gitt over 60 milliarder dollar til veldedighet og han har sagt at alt han eier skal gå til veldedighet når han dør. Han er verdt 165 milliarder dollar i dag. Når man har så mye penger som Buffet så tar det langt tid å gi bort pengene når man skal passe på at pengene faktisk går til et godt formål og man ikke blir lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151184 Del Skrevet 16. april SVK skrev (17 minutter siden): Buffet virker som en god mann. Han har allerede gitt over 60 milliarder dollar til veldedighet og han har sagt at alt han eier skal gå til veldedighet når han dør. Han er verdt 165 milliarder dollar i dag. Ser du likheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151185 Del Skrevet 16. april SVK skrev (8 minutter siden): Når man har så mye penger som Buffet så tar det langt tid å gi bort pengene når man skal passe på at pengene faktisk går til et godt formål og man ikke blir lurt. Han kunne nedbetalt fjordlands gjelden til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151186 Del Skrevet 16. april Cid skrev (1 minutt siden): Ser du likheten? Ja, de var litt like. Cid skrev (Akkurat nå): Han kunne nedbetalt fjordlands gjelden til Hoppe. Den gjelden øker så raskt at den aldri vil bli nedbetalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151187 Del Skrevet 16. april SVK skrev (1 minutt siden): Ja, de var litt like. Den gjelden øker så raskt at den aldri vil bli nedbetalt. Må Anton jobbe mer i gruven da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151188 Del Skrevet 16. april Cid skrev (Akkurat nå): Må Anton jobbe mer i gruven da? Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151189 Del Skrevet 16. april Nå spiser hun melkeballer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #151190 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Håper det. Legger inn et ønske om det, så får vi se hva som skjer. Ehh...det går litt rundt for meg her, så nei...hva svarte du? Å nei, ikke anton, men jeg liker han også. Flink treskjærer/snekker på fil i alle fall. Nei. Ser helt vidunderlig ut! Forkortet den litt jeg. Jeg drar da vel ikke på fjellet for å spise sjokolade. Veldig søt og i aktiv speidetjeneste. Nei, ikke Anton, men jeg liker han. Gjorde det. Hihi...den var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #151191 Del Skrevet 16. april Cid skrev (50 minutter siden): Nå spiser hun melkeballer. SVK skrev (52 minutter siden): Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #151192 Del Skrevet 16. april Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #151193 Del Skrevet 16. april Hadebra da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151194 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Hadebra da. Til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151195 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hadebra da. Likte ikke du noe av det vi skrev?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151196 Del Skrevet 16. april SVK skrev (5 timer siden): Nå arrangerer Hoppe skjønnhetskonkurransen Mr. Lønneberget. Hoppe skal visst sjekke hvem av dem som er den beste smaskeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #151197 Del Skrevet 16. april Cid skrev (2 timer siden): Til hva? Sa hade til C&C. Cid skrev (1 time siden): Likte ikke du noe av det vi skrev?:p I dag liker jeg kun matbilder, for jeg er sulten. SVK skrev (55 minutter siden): Hoppe skal visst sjekke hvem av oss som er den beste smaskeren. Hæ? Av dere? Mine venner på KG? Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på...i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #151198 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sa hade til C&C. I dag liker jeg kun matbilder, for jeg er sulten. Hæ? Av dere? Mine venner på KG? Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på...i det hele tatt. Cid skrev (4 timer siden): Nå spiser hun melkeballer. Dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. april #151199 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg tror jeg må smaske postmannen en gang til for å være sikker på at jeg gir han riktig poengsum. Klassisk Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #151200 Del Skrevet 16. april Cid skrev (4 minutter siden): Dette da? Så litt smakløst og merkelig ut? ...og det var noe oppi der som du ikke svarte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå