Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:52 #151081 Del Skrevet søndag kl 19:52 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 19:53 #151082 Del Skrevet søndag kl 19:53 Anton elsker å ta bilder av Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:56 #151083 Del Skrevet søndag kl 19:56 Vi ser at det tulles og tøyses fælt her inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:09 #151084 Del Skrevet i går, 01:09 Nå har Johnny Bravo dukket opp for å sjekke opp Hoppe. Whoa mama! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:36 #151085 Del Skrevet i går, 01:36 Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 01:53 #151086 Del Skrevet i går, 01:53 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Da er du mye flinkere enn oss. For vi klarer ikke å ta godispauser. Jeg er litt flink av og til og neida, jeg sover ikke. Han er mulig å kjenne igjen selv om han har blitt gammel..."Mækk Gyver". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:10 #151087 Del Skrevet i går, 02:10 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jeg er litt flink av og til og neida, jeg sover ikke. Han er mulig å kjenne igjen selv om han har blitt gammel..."Mækk Gyver". Var den ment til meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:10 #151088 Del Skrevet i går, 02:10 Cid skrev (1 time siden): Nå har Johnny Bravo dukket opp for å sjekke opp Hoppe. Whoa mama! Det klarte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:14 #151089 Del Skrevet i går, 02:14 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg er litt flink av og til og neida, jeg sover ikke. Han er mulig å kjenne igjen selv om han har blitt gammel..."Mækk Gyver". Han MacGyver har ikke vi sett på siden vi var barn.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:20 #151090 Del Skrevet i går, 02:20 Nå er hun klar for Anton 👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 02:31 #151091 Del Skrevet i går, 02:31 Cid skrev (19 minutter siden): Var den ment til meg? Yepp. Cid skrev (19 minutter siden): Det klarte han ikke. Det stemmer. Cid skrev (9 minutter siden): Nå er hun klar for senga si Mhm...sove skal hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:32 #151092 Del Skrevet i går, 02:32 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Yepp. Det stemmer. Mhm...sove skal hun. Vi ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:33 #151093 Del Skrevet i går, 02:33 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Yepp. Det stemmer. Mhm...sove skal hun. Er dyra klar for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:05 #151094 Del Skrevet i går, 03:05 Vi gjetter at Hoppe skal kose seg med en godfrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:16 #151095 Del Skrevet i går, 05:16 Nå har Hoppe funnet ut at vi ikke eksisterer, Lønneberget og befolkningen er alle en del av et dataspill og vi er spillkarakterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:28 #151096 Del Skrevet i går, 05:28 Anton avslører hvor mye jeg og Ordet vil arve når han dør. https://www.tv2.no/underholdning/avslorer-sa-mye-arver-barna/17646496/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:04 #151097 Del Skrevet i går, 06:04 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. Sov en times tid. 💤 Cid skrev (3 timer siden): Er dyra klar for meg? NammeNam! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal kose seg med en godfrokost. Ja. Cid skrev (46 minutter siden): Nå har Hoppe funnet ut at vi ikke eksisterer, Lønneberget og befolkningen er alle en del av et dataspill og vi er spillkarakterer. Det er sant. Cid skrev (33 minutter siden): Anton avslører hvor mye jeg og Ordet vil arve når han dør. https://www.tv2.no/underholdning/avslorer-sa-mye-arver-barna/17646496/ Nei, dere er begge rødlistet og kan iokke ta vare på så mye penger, kjøpeglade som dere er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 08:06 #151098 Del Skrevet i går, 08:06 Cid skrev (6 timer siden): Nå har Johnny Bravo dukket opp for å sjekke opp Hoppe. Whoa mama! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Du liker han ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:07 #151099 Del Skrevet i går, 10:07 Nei. ...for å snakke om noe annet; hvis en legger en hel løk i fryseboksen ti minutter før en skal bruke den, så slipper en visst problemet med tårer og elendighet når den skal kuttes opp. Det sier i alle fall tips funnet på nett akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #151100 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sov en times tid. 💤 NammeNam! Ja. Det er sant. Nei, dere er begge rødlistet og kan iokke ta vare på så mye penger, kjøpeglade som dere er. Rødlistet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå