Cid Skrevet søndag kl 15:54 #151061 Del Skrevet søndag kl 15:54 Dette har Anton med seg på jobben hver dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:55 #151062 Del Skrevet søndag kl 15:55 Dette har ordet. Og dette har Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:19 #151063 Del Skrevet søndag kl 16:19 Nå slapper Hoppe av med en lakrispipe etter middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:37 #151064 Del Skrevet søndag kl 16:37 Cid skrev (43 minutter siden): Dette har Anton med seg på jobben hver dag. Cid skrev (42 minutter siden): Dette har ordet. Og dette har Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:38 #151065 Del Skrevet søndag kl 16:38 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg ville faktisk heller ha sett bilder og film av stedene, enn å være der. Er ikke et reisemenneske. Hun spilte i Downton Abbey. Vakkert er det, men jeg har sluttet med tyggis. Ikke bra for mine tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:38 #151066 Del Skrevet søndag kl 16:38 Cid skrev (4 timer siden): Nå prøver hun å finne ut hvor hun og mannen hennes Anton skal reise til sommeren 👱🏻♀️👨🏼🛩️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 16:38 #151067 Del Skrevet søndag kl 16:38 Cid skrev (3 timer siden): Dette er IKKE fakta. Som vanlig. Cid skrev (42 minutter siden): Dette har Anton og Ordet med seg hver dag. De er tøffe. SVK skrev (17 minutter siden): Nå slapper Hoppe av med en lakrispipe etter middagen. Nei, jeg har spist opp resten av en halvliters boks med sviske-is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:39 #151068 Del Skrevet søndag kl 16:39 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Som vanlig. De er tøffe. Nei, jeg har spist opp resten av en halvliters boks med sviske-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:41 #151069 Del Skrevet søndag kl 16:41 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har spist opp resten av en halvliters boks med sviske-is. Jeg trodde du spøkte, meg googlet og det finnes visst. Var det denne med portvinsmarinerte svisker du spiste? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:42 #151070 Del Skrevet søndag kl 16:42 Anton må jobbe som dinosaur-tannpusser for å betale for Hoppes luksus-iskrem: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:44 #151071 Del Skrevet søndag kl 16:44 (endret) Var dette tvillingene som småbarn? Endret søndag kl 16:50 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:58 #151072 Del Skrevet søndag kl 16:58 SVK skrev (14 minutter siden): Var dette tvillingene som småbarn? SVK skrev (15 minutter siden): Anton må jobbe som dinosaur-tannpusser for å betale for Hoppes luksus-iskrem: SVK skrev (16 minutter siden): Jeg trodde du spøkte, meg googlet og det finnes visst. Var det denne med portvinsmarinerte svisker du spiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:14 #151073 Del Skrevet søndag kl 17:14 SVK skrev (30 minutter siden): Jeg trodde du spøkte, meg googlet og det finnes visst. Var det denne med portvinsmarinerte svisker du spiste? Jupp... Jeg liker å smake nytt....og det var ikke den eneste jeg smattet på. Denne under var veldig mektig. Klarte bare noen spiseskjeer av gangen og det var en ny hopplevelse for meg. SVK skrev (29 minutter siden): Anton må jobbe som dinosaur-tannpusser for å betale for Hoppes luksus-iskrem: Han er glad i dyr, så det er en grei jobb. SVK skrev (27 minutter siden): Var dette tvillingene som småbarn? Søtere finnes ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:21 #151074 Del Skrevet søndag kl 17:21 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jupp... Jeg liker å smake nytt....og det var ikke den eneste jeg smattet på. Denne under var veldig mektig. Klarte bare noen spiseskjeer av gangen og det var en ny hopplevelse for meg. Han er glad i dyr, så det er en grei jobb. Søtere finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:39 #151075 Del Skrevet søndag kl 17:39 Må ha en liten godispause nå kjenner jeg. Venter til st.hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:52 #151076 Del Skrevet søndag kl 17:52 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Må ha en liten godispause nå kjenner jeg. Venter til st.hans. Da er du mye flinkere enn oss. For vi klarer ikke å ta godispauser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:21 #151077 Del Skrevet søndag kl 19:21 Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:24 #151078 Del Skrevet søndag kl 19:24 Dette er faren til Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:26 #151079 Del Skrevet søndag kl 19:26 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 19:41 #151080 Del Skrevet søndag kl 19:41 Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå