Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (13 minutter siden):

Jeg liker den. Farris Frus finnes i ulike smaker. De er en en slags Farris Bris bare med mer bærsmak.  Jeg holder på å teste ut de ulike smakene nå. Kjøpte inn flasker med ulike smaker. 

Vi håper at det kommer en Farris Bris Skogsbær med blanding av Bringebær, Bjørnebær og Blåbær. For vi liker godt den komboen.🔴🔴🔵🔵😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Vi håper at det kommer en Farris Bris Skogsbær med blanding av Bringebær, Bjørnebær og Blåbær. For vi liker godt den komboen.🔴🔴🔵🔵😋😋

Har aldri smakt den komboen, men høres absolutt godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Har aldri smakt den komboen, men høres absolutt godt ut!

Vi er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 minutter siden):

Da Anton kom hjem fra jobb i dag fant han Hoppe sniffe Hockeypulver. :dåne:

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

😉😉

Hoppe startet med krokodiller med Hockeypulver før hun tydde til hardere saker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Hoppe startet med krokodiller med Hockeypulver før hun tydde til hardere saker. 

Vi gjetter at du snart får besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Dette er Hoppe.

images?q=tbn:ANd9GcS3dT8QU-Mql8QSaPfJipA

Dette er en skuespiller som jeg liker. Med på mange ting jeg har sett til nå. Er vi alle egentlig skuespillere
her vi sitter? Faste replikker og reaksjoner. Tull og tøys. :klo: Hoppe er tankefull i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Dette er en skuespiller som jeg liker. Med på mange ting jeg har sett til nå. Er vi alle egentlig skuespillere
her vi sitter? Faste replikker og reaksjoner. Tull og tøys. :klo: Hoppe er tankefull i dag. 

Du er nok i en romantisk komedie med Anton, postmannen og frierne dine. :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lages det også et TV program om da du dro til en øy med frierne dine som vakter?

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slikt driver ikke jeg på med. All form for foto og film er strengt forbudt og straffes med å få hele kroppen dyppet i vann, bli rullet i mye salt og bli godis for sugne slikkegeiter i all evighet, så det er det ingen som lar seg friste til. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå prøver hun å finne ut hvor hun og mannen hennes Anton skal reise til sommeren 👱🏻‍♀️👨🏼🛩️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner henne fra James Bond (hun heter faktisk Samantha Bond lol)

7b1a56d0-513e-11ee-b9fb-185916555340

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 timer siden):

Nå har leien på Lønneberget blitt satt kraftig opp, Anton og Hoppe ser ikke noen annen vei videre enn å ty til prostitusjon slik som når de var unge
:sexy: 🕺🏼

Hoppe tjente opp mot 100.000kr i natt mens Anton knapt tjente en hundrings, Hoppe er visst mer populær enn Anton :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (36 minutter siden):

Nå prøver hun å finne ut hvor hun og mannen hennes Anton skal reise til sommeren 👱🏻‍♀️👨🏼🛩️

Jeg ville faktisk heller ha sett bilder og film av stedene, enn å være der. Er ikke et reisemenneske. :) 

Cid skrev (34 minutter siden):

Jeg kjenner henne fra James Bond (hun heter faktisk Samantha Bond lol)

Hun spilte i Downton Abbey. :) 

Cid skrev (10 minutter siden):

Nå ser hun på hvordan tyggegummi lages.

Vakkert er det, men jeg har sluttet med tyggis. :sukk: Ikke bra for mine tenner. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg ville faktisk heller ha sett bilder og film av stedene, enn å være der. Er ikke et reisemenneske. :) 

Hun spilte i Downton Abbey. :) 

Vakkert er det, men jeg har sluttet med tyggis. :sukk: Ikke bra for mine tenner. 

Aldri sett på.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Hoppe tjente opp mot 100.000kr i natt mens Anton knapt tjente en hundrings, Hoppe er visst mer populær enn Anton :fnise: 

Dette er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...