SVK Skrevet lørdag kl 12:56 #151021 Del Skrevet lørdag kl 12:56 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg snuser meg rundt for å se på de flotte vannveiene de hadde. . .lenge før vi hadde tenkt på noe slikt. Enig i at det er imponerende. Vanntoalett, badebassenger, vannkjølte hus, mulighet til å lagre isblokkker om sommeren, osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 12:56 #151022 Del Skrevet lørdag kl 12:56 Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 13:54 #151023 Del Skrevet lørdag kl 13:54 SVK skrev (49 minutter siden): Enig i at det er imponerende. Vanntoalett, badebassenger, vannkjølte hus, mulighet til å lagre isblokkker om sommeren, osv. De tok mer og lengre vare på kroppshygienen før...levde livet mens de var opptatt av å skikkelig rense kropp og sinn. SVK skrev (49 minutter siden): Dette er Anton: Ehh...nei...det er det væffall ikke. Selv Anton humrer av ville påstander nå. Jeg tilbringer helgen på en hemmelig strandperle hvor jeg har satt ut usynlige vakter over alt; jeg vil bade og meditere i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 14:14 #151024 Del Skrevet lørdag kl 14:14 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg tilbringer helgen på en hemmelig strandperle hvor jeg har satt ut usynlige vakter over alt; jeg vil bade og meditere i fred. For en fantastisk øy! Kos deg på øya med de usynlige vaktene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 14:20 #151025 Del Skrevet lørdag kl 14:20 Disse vaktene har Hoppe personlig plukket ut fra frierhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 14:33 #151026 Del Skrevet lørdag kl 14:33 SVK skrev (12 minutter siden): Disse vaktene har Hoppe personlig plukket ut fra frierhuset. HYSCH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:55 #151027 Del Skrevet lørdag kl 16:55 SVK skrev (3 timer siden): Dette er Anton: Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): De tok mer og lengre vare på kroppshygienen før...levde livet mens de var opptatt av å skikkelig rense kropp og sinn. Ehh...nei...det er det væffall ikke. Selv Anton humrer av ville påstander nå. Jeg tilbringer helgen på en hemmelig strandperle hvor jeg har satt ut usynlige vakter over alt; jeg vil bade og meditere i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 17:03 #151028 Del Skrevet lørdag kl 17:03 SVK skrev (2 timer siden): Disse vaktene har Hoppe personlig plukket ut fra frierhuset. Hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 17:13 #151029 Del Skrevet lørdag kl 17:13 Cid skrev (6 minutter siden): Hvilke? Hoppe har i hvert fall valgt Fridtjof: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 17:13 #151030 Del Skrevet lørdag kl 17:13 Nå har leien på Lønneberget blitt satt kraftig opp, Anton og Hoppe ser ikke noen annen vei videre enn å ty til prostitusjon slik som når de var unge 🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 17:14 #151031 Del Skrevet lørdag kl 17:14 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har i hvert fall valgt Fridtjof: Og så krasjer de i møte med en lastebil 👱🏻♀️👨🏻🏍️🚚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:16 #151032 Del Skrevet lørdag kl 17:16 SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe har i hvert fall valgt Fridtjof: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 17:40 #151033 Del Skrevet lørdag kl 17:40 Hoppe klipper Anton slik han kan spare penger og få betalt for Fjordland til Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 17:43 #151034 Del Skrevet lørdag kl 17:43 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe klipper Anton slik han kan spare penger og få betalt for Fjordland til Hoppe: Til gjengjeld så slikker hun han i rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:51 #151035 Del Skrevet lørdag kl 17:51 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 18:10 #151036 Del Skrevet lørdag kl 18:10 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det er lørdag så Hoppe tester ut denne til kveldsmaten: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:13 #151037 Del Skrevet lørdag kl 18:13 SVK skrev (2 minutter siden): Det er lørdag så Hoppe tester ut denne til kveldsmaten: Den fikk vi også lyst til å prøve, for vi synes at den ser god ut.😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 18:29 #151038 Del Skrevet lørdag kl 18:29 Dette er Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:31 #151039 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 19:07 #151040 Del Skrevet lørdag kl 19:07 (endret) Ciaran og Ciara skrev (59 minutter siden): Den fikk vi også lyst til å prøve, for vi synes at den ser god ut.😋😋 Jeg liker den. Farris Frus finnes i ulike smaker. De er en en slags Farris Bris bare med mer bærsmak. Jeg holder på å teste ut de ulike smakene nå. Kjøpte inn flasker med ulike smaker. Endret lørdag kl 19:13 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå