Cid Skrevet lørdag kl 03:53 #151001 Del Skrevet lørdag kl 03:53 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): For et mareritt i levende live. Bortsett fra at jeg er våken og skal ha en ok frokost om en stund ...så er det lite som er sant i denne tråden. Hva med det andre spørsmålet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 03:54 #151002 Del Skrevet lørdag kl 03:54 Anbefaler filmen The Terminal med Tom Hanks, den er inspirert av den flyplass historien og er veldig bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 03:55 #151003 Del Skrevet lørdag kl 03:55 Cid skrev (1 minutt siden): Hva med det andre spørsmålet mitt? Kan hende jeg ikke fikk det med meg. Er det er ordentlig spørsmål? Cid skrev (Akkurat nå): Anbefaler filmen The Terminal med Tom Hanks, den er inspirert av den flyplass historien og er veldig bra Jeg har sett reklame for den for lenge siden, men situasjonen virker veldig negativt på meg. Innestengt på en flyplass. Et mareritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:56 #151004 Del Skrevet lørdag kl 03:56 Vi håper at alle sammen her får en fin og god lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:57 #151005 Del Skrevet lørdag kl 03:57 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kan hende jeg ikke fikk det med meg. Er det er ordentlig spørsmål? Jeg har sett reklame for den for lenge siden, men situasjonen virker veldig negativt på meg. Innestengt på en flyplass. Et mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 03:58 #151006 Del Skrevet lørdag kl 03:58 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kan hende jeg ikke fikk det med meg. Er det er ordentlig spørsmål? Jeg har sett reklame for den for lenge siden, men situasjonen virker veldig negativt på meg. Innestengt på en flyplass. Et mareritt. Det er en veldig fin film trass i omstendighetene, og flyplassen i filmen er ganske stor, en av mine favoritt filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 03:59 #151007 Del Skrevet lørdag kl 03:59 Ok. Skal forsøke å se den etter hver, bare fordi du anbefaler den. Liker ikke sånne triste hjemløsfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:02 #151008 Del Skrevet lørdag kl 04:02 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok. Skal forsøke å se den etter hver, bare fordi du anbefaler den. Liker ikke sånne triste hjemløsfilmer. Han klarer å gjøre noe positivt ut av det, Tom Hanks er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:07 #151009 Del Skrevet lørdag kl 04:07 Ja, jeg liker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:35 #151010 Del Skrevet lørdag kl 05:35 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, jeg liker han. Liker du Gjert da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 06:52 #151011 Del Skrevet lørdag kl 06:52 Anton er den store stygge ulven. 👨🏼🐺👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 06:53 #151012 Del Skrevet lørdag kl 06:53 Cid skrev (10 timer siden): Anton og Hoppe. Dette er fortsatt Anton og Hoppe, for et søtt par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 07:49 #151013 Del Skrevet lørdag kl 07:49 Nå er hun i antikkens Athen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 08:17 #151014 Del Skrevet lørdag kl 08:17 Cid skrev (6 timer siden): Skal mye til så stor den er nå da. Hva har Hoppe gjort for å få rumpa hans så stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 10:11 #151015 Del Skrevet lørdag kl 10:11 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har noe jeg må fortelle dere. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 10:15 #151016 Del Skrevet lørdag kl 10:15 Cid skrev (4 timer siden): Liker du Gjert da? Ikke sjanse. Ikke før trøbbelet heller. Han er for hard og uhøflig i stilen. Høy på seg selv. Cid skrev (3 timer siden): Jeg Cid er den store stygge ulven...pluss de andre også. 👨🏼🐺👿 Nettopp. Cid skrev (3 timer siden): Dette er fortsatt IKKE Anton og Hoppe. Det stemmer. SVK skrev (2 timer siden): Nå er hun i antikkens Athen: Jeg snuser meg rundt for å se på de flotte vannveiene de hadde. . .lenge før vi hadde tenkt på noe slikt. SVK skrev (1 time siden): Hva har SVK gjort for å få rumpa hans så stor? Aner ikke. Har du noe å tilstå, kanskje? SVK skrev (1 minutt siden): Gratulerer! Fordi det er lørdag? Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 10:58 #151017 Del Skrevet lørdag kl 10:58 SVK skrev (2 timer siden): Hva har Hoppe gjort for å få rumpa hans så stor? Steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 11:41 #151018 Del Skrevet lørdag kl 11:41 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ikke sjanse. Ikke før trøbbelet heller. Han er for hard og uhøflig i stilen. Høy på seg selv. Nettopp. Det stemmer. Jeg snuser meg rundt for å se på de flotte vannveiene de hadde. . .lenge før vi hadde tenkt på noe slikt. Aner ikke. Har du noe å tilstå, kanskje? Fordi det er lørdag? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 11:42 #151019 Del Skrevet lørdag kl 11:42 SVK skrev (3 timer siden): Nå er hun i antikkens Athen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 11:43 #151020 Del Skrevet lørdag kl 11:43 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå