Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:21 #150981 Del Skrevet fredag kl 17:21 Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 17:53 #150982 Del Skrevet fredag kl 17:53 SVK skrev (39 minutter siden): Jeg husker da Anton sa han ønsket å slanke seg og Hoppe sa at det fikk han ikke lov til for hun var redd for at Anton skulle få redusert rumpe. Nå har Hoppe også begynt å prøve å fete opp postmannen slik at postmannen skal få større rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:57 #150983 Del Skrevet fredag kl 17:57 SVK skrev (3 minutter siden): Nå har Hoppe også begynt å prøve å fete opp postmannen slik at postmannen skal få større rumpe. Vi gjetter at du får besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 18:19 #150984 Del Skrevet fredag kl 18:19 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Vi gjetter at du får besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:21 #150985 Del Skrevet fredag kl 18:21 SVK skrev (1 minutt siden): 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 18:22 #150986 Del Skrevet fredag kl 18:22 Don Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:26 #150987 Del Skrevet fredag kl 18:26 SVK skrev (3 minutter siden): Don Anton: Vi så alle de 3 Gudfaren (The Godfather filmene) da vi var 13 år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 18:31 #150988 Del Skrevet fredag kl 18:31 SVK skrev (8 minutter siden): Don Anton: Hoppe våkner opp til et avkuttet hestehode i senga 👱🏻♀️🛏️🐴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:58 #150989 Del Skrevet fredag kl 18:58 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 19:25 #150990 Del Skrevet fredag kl 19:25 Anton bodde på en flyplass i 18 år, det var det han møtte, ble forelsket, giftet seg og fikk barn med Hoppe 👨🏼👱🏻♀️💒👶🏼🛃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 19:32 #150991 Del Skrevet fredag kl 19:32 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 20:08 #150992 Del Skrevet fredag kl 20:08 Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:24 #150993 Del Skrevet fredag kl 20:24 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 02:03 #150994 Del Skrevet lørdag kl 02:03 SVK skrev (8 timer siden): Jeg husker da Anton sa han ønsket å slanke seg og Hoppe sa at det fikk han ikke lov til for hun var redd for at Anton skulle få redusert rumpe. Skal mye til så stor den er nå da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 02:35 #150995 Del Skrevet lørdag kl 02:35 Cid skrev (7 timer siden): Anton bodde på en flyplass i 18 år, det var det han møtte, ble forelsket, giftet seg og fikk barn med Hoppe 👨🏼👱🏻♀️💒👶🏼🛃 For et mareritt i levende live. Bortsett fra at jeg er våken og skal ha en ok frokost om en stund ...så er det lite som er sant i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:10 #150996 Del Skrevet lørdag kl 03:10 Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): For et mareritt i levende live. Bortsett fra at jeg er våken og skal ha en ok frokost om en stund ...så er det lite som er sant i denne tråden. Vi ønsker deg en fin og god lørdagsmorgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 03:18 #150997 Del Skrevet lørdag kl 03:18 Takk. Jeg skal også handle lørdagsgodt og en is i dag om noen timer...på formiddagen er det i hus og jeg og meg kan ikke helt bestemme oss for hva det kommer til å bli, men godt blir det. En is. En sjokolade. (+++ ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:32 #150998 Del Skrevet lørdag kl 03:32 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Takk. Jeg skal også handle lørdagsgodt og en is i dag om noen timer...på formiddagen er det i hus og jeg og meg kan ikke helt bestemme oss for hva det kommer til å bli, men godt blir det. En is. En sjokolade. (+++ ) Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 03:36 #150999 Del Skrevet lørdag kl 03:36 Jeg sier nam nam nam nam nam!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:44 #151000 Del Skrevet lørdag kl 03:44 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg sier nam nam nam nam nam!!!!! Vi sier oss helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå