Cid Skrevet torsdag kl 08:30 #150941 Del Skrevet torsdag kl 08:30 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Nei! Jeg forstår visst ikke helt dette her. Hva skjer etter at noen har kledd av seg egentlig? Du får stå for det helt alene. Han kjenner jeg til fra før av og makan til spesiell kar. Ja, straks skal hun det. Har betalt litt regninger og andre nødvendigheter. God tur på ferden. ...jeg syns jo at det måtte være innlysende for alle og enhver! ...og jeg gir meg ikke! Du og meg står for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 10:07 #150942 Del Skrevet torsdag kl 10:07 Cid skrev (1 time siden): Kun og bare meg står for det. Jeg er den slemme 100% alene. Sannheten skal frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 10:35 #150943 Del Skrevet torsdag kl 10:35 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Sannheten skal frem! Anton støtter meg da 👨🏼🧔🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 10:36 #150944 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei! Jeg forstår visst ikke helt dette her. Hva skjer etter at noen har kledd av seg egentlig? Du får stå for det helt alene. Han kjenner jeg til fra før av og makan til spesiell kar. Ja, straks skal hun det. Har betalt litt regninger og andre nødvendigheter. God tur på ferden. ...jeg syns jo at det måtte være innlysende for alle og enhver! ...og jeg gir meg ikke! Noen deler/smaker på farsmelken 👱🏼♂️🥛👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 10:42 #150945 Del Skrevet torsdag kl 10:42 Cid skrev (6 minutter siden): Anton støtter meg IKKE da 👨🏼 DET stemmer. Cid skrev (5 minutter siden): Noen deler/smaker på farsmelken Det har jeg aldri hørt om noe sted...bortsett fra her hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 11:21 #150946 Del Skrevet torsdag kl 11:21 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): DET stemmer. Det har jeg aldri hørt om noe sted...bortsett fra her hos deg. Er kjeller naboene ekstra aggressive i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 11:41 #150947 Del Skrevet torsdag kl 11:41 Yezz! :slossmiliesomikkefinnes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 11:54 #150948 Del Skrevet torsdag kl 11:54 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Yezz! :slossmiliesomikkefinnes: Hva for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:08 #150949 Del Skrevet torsdag kl 12:08 Finner ikke en sloss-smil her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:16 #150950 Del Skrevet torsdag kl 12:16 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Finner ikke en sloss-smil her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:16 #150951 Del Skrevet torsdag kl 12:16 Takk. Snille Cid av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:20 #150952 Del Skrevet torsdag kl 12:20 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Snille Cid av og til. Jeg er snille uskyldige Cid 99% av tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:31 #150953 Del Skrevet torsdag kl 12:31 Cid skrev (11 minutter siden): Jeg er snille uskyldige Cid 999% av tiden ...ja det tenker jeg er rett prosent sett fra ditt uskyldige lille ståsted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 15:51 #150954 Del Skrevet torsdag kl 15:51 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...ja det tenker jeg er rett prosent sett fra ditt uskyldige lille ståsted! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:25 #150955 Del Skrevet torsdag kl 16:25 Nå må vi ha litt mat her, Ordet mitt og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:39 #150956 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei! Jeg forstår visst ikke helt dette her. Hva skjer etter at noen har kledd av seg egentlig? Du får stå for det helt alene. Han kjenner jeg til fra før av og makan til spesiell kar. Ja, straks skal hun det. Har betalt litt regninger og andre nødvendigheter. God tur på ferden. ...jeg syns jo at det måtte være innlysende for alle og enhver! ...og jeg gir meg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 19:02 #150957 Del Skrevet torsdag kl 19:02 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå må vi ha litt mat her, Ordet mitt og meg. Og engelen Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 19:26 #150958 Del Skrevet torsdag kl 19:26 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 20:27 #150959 Del Skrevet torsdag kl 20:27 Ny sesong av Hoppe starter i morgen, da dukker det også opp noen nye friere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 20:28 #150960 Del Skrevet torsdag kl 20:28 Anton og Hoppe er lykkeligere enn noensinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå