Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Den er grei og jeg avkjøler meg med en sitronfis. :fise:

Lol.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bor ordet hos meg mens det har søkt om besøksforbud mot Anton, når ordet kommer hjem igjen fra jobb så venter Anton og de ender opp i en slåsskamp. Anton prøver å drukne ordet under vann, når jeg kommer hjem igjen så finner jeg Anton død i bassenget mens ordet er i sjokk. Nå blir ordet tiltalt for drap på faren sin, jeg og Hoppe ordner med advokat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Nå bor ordet hos meg mens det har søkt om besøksforbud mot Anton, når ordet kommer hjem igjen fra jobb så venter Anton og de ender opp i en slåsskamp. Anton prøver å drukne ordet under vann, når jeg kommer hjem igjen så finner jeg Anton død i bassenget mens ordet er i sjokk. Nå blir ordet tiltalt for drap på faren sin, jeg og Hoppe ordner med advokat.

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 timer siden):

Her er han med sønnen deres ordet.

1-header_extra_warholm.jpg?auto=compress

Nei! :fy: 

Cid skrev (11 timer siden):

De koser seg ekstra, hun kledde nettopp av seg foran han :wow: :sexy: 

Jeg forstår visst ikke helt dette her. Hva skjer etter at noen har kledd av seg egentlig? :klo: 

Cid skrev (11 timer siden):

Nå bor ordet hos meg mens det har søkt om besøksforbud mot Anton, når ordet kommer hjem igjen fra jobb så venter Anton og de ender opp i en slåsskamp. Anton prøver å drukne ordet under vann, når jeg kommer hjem igjen så finner jeg Anton død i bassenget mens ordet er i sjokk. Nå blir ordet tiltalt for drap på faren sin, jeg ordner med advokat.

Du får stå for det helt alene. :fy: 

Cid skrev (5 timer siden):

I morgen så skal hun møte ismannen Wim Hof, blir det kanskje et isbad på hoppetussa vår med? :)

Han kjenner jeg til fra før av og makan til spesiell kar. :fryse: 

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.

Ja, straks skal hun det. Har betalt litt regninger og andre nødvendigheter. :nikke: 

Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden):

Vi skal en del ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

God tur på ferden. :farvel: 

SVK skrev (2 timer siden):

Nå er Hoppe rasende på Skatteetaten som ikke godtok hennes påstand om at dronningen av Lønneberget ikke skal betale skatt. 

...jeg syns jo at det måtte være innlysende for alle og enhver! :jolie: ...og jeg gir meg ikke!

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...