Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #150861 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #150862 Del Skrevet 15 timer siden Anton og Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #150863 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Anton og Hoppe: Hoppladdin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #150864 Del Skrevet 15 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #150865 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): SVK skrev (12 minutter siden): Anton og Hoppe: Vi Digget den Disneytegnefilmen om Aladdin da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #150866 Del Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden): Vi Digget den Disneytegnefilmen om Aladdin da vi var barn. Samme her! Jeg hadde også Aladdin som videospill: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #150867 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (10 minutter siden): Samme her! Jeg hadde også Aladdin som videospill: Wow så kult, vi tenker at du likte godt det videospillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #150868 Del Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Wow så kult, vi tenker at du likte godt det videospillet. Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #150869 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Absolutt! Vi synes også at det høres ut som et skikkelig kult spill.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #150870 Del Skrevet 11 timer siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #150871 Del Skrevet 9 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #150872 Del Skrevet 4 timer siden Hun fikk en raptus fordi søvnen var rar, så hun har gått en liten tur på morgenkvisten. Det går nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #150873 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Hun fikk en raptus fordi søvnen var rar, så hun har gått en liten tur på morgenkvisten. Det går nok over. God bedring! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #150874 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Hun fikk en raptus fordi søvnen var rar, så hun har gått en liten tur på morgenkvisten. Det går nok over. Sett videoene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #150875 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Hun fikk en raptus fordi søvnen var rar, så hun har gått en liten tur på morgenkvisten. Det går nok over. Raptus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #150876 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (7 timer siden): SVK skrev (12 minutter siden): God bedring! ❤️ Tænks. Cid skrev (3 minutter siden): Sett videoene? Jupp og den fantastiske blåsoppmannen vil jeg gjerne ha. Jeg er veldig glad i sånne rariteter! Cid skrev (3 minutter siden): Raptus? Mhm...noe rart som bare skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #150877 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tænks. Jupp og den fantastiske blåsoppmannen vil jeg gjerne ha. Jeg er veldig glad i sånne rariteter! Mhm...noe rart som bare skjer. Var det kjekt i ringenes herre leiligheten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #150878 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (14 timer siden): Nå klatrer hun og typen sin Anton opp en dam. De er rågode alle sammen, men jeg får vondt i magen ved tanken på å henge slik. Cid skrev (13 timer siden): Her skal Anton og Hoppe overnatte i natt. Jatakk. Beliggende utenfor alfarvei og den er bare min. Hadde likt å bo der...og sette tretak og vegger over om vinteren. Helårs. Cid skrev (12 timer siden): Isbilen er innom en tur på Lønneberget. Jeg, Hoppe, Anton og Ordet løper etter bilen. 🚐🏃♂️🏃♀️🏃🏻🏃🏼♂️ Haha...meget mulig og endelig har du litt rett her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #150879 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): De er rågode alle sammen, men jeg får vondt i magen ved tanken på å henge slik. Jatakk. Beliggende utenfor alfarvei og den er bare min. Hadde likt å bo der...og sette tretak og vegger over om vinteren. Helårs. Haha...meget mulig og endelig har du litt rett her. Blir dyrene rolige i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #150880 Del Skrevet 1 time siden Ja, de har vært slik i hele dag allerede. Sulten river og sliter i tarmene deres og de knurrer. LØP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå