Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #150801 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Han seksuelt trakasserte kvinner over internett, fordi de kontaktet han etter å ha sett videoene hans. En godt voksen mann i hans posisjon i tillegg er helt uakseptabelt. SVK skrev (8 minutter siden): Jeg tuller og tøyser om det som skjer i Lønneberget. Men det er jo bare ment som morro. Å skrive at en virkelig person har begått seksuell trakassering er ikke morro. Så det tuller jeg ikke om. Jeg stoler på deg. Nyt det så lenge det varer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #150802 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En godt voksen mann i hans posisjon i tillegg er helt uakseptabelt. Helt enig. Er også trist at han opprinnelig lagde fysikk-videoer mange mente var så gode at de frivillig ønsket å se dem for å lære om fysikk. Også misbruker han den statusen han fikk og seksuelt trakasserer kvinner som ønsket å snakke fysikk med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #150803 Del Skrevet 20 timer siden (endret) SVK skrev (2 minutter siden): Helt enig. Er også trist at han opprinnelig lagde fysikk-videoer mange mente var så gode at de frivillig ønsket å se dem for å lære om fysikk. Også misbruker han den statusen han fikk og seksuelt trakasserer kvinner som ønsket å snakke fysikk med han. Det å få folk til å frivillig ville lære om vitenskap er jo i utgangspunktet super-bra. Samfunnet trenger folk som er flinke til å formidle vitenskap. Endret 20 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #150804 Del Skrevet 20 timer siden Kunne SVK være en slik kunnskapsrik fyr? Jeg kjenner på meg at han kunne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #150805 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kunne SVK være en slik kunnskapsrik fyr? Jeg kjenner på meg at han kunne det. Jeg kan dessverre ikke nok om vitenskap til å være en slik fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #150806 Del Skrevet 20 timer siden Vi gjetter at Hoppe snart skal pusse tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #150807 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Jeg kan dessverre ikke nok om vitenskap til å være en slik fyr. Du kunne ha lurt meg...menneh...det gjør du jo rett som det er og er riktig god til det...sammen med lurekumpanene her inne. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal pusse tennene. Snart, men hun har ikke helt bestemt seg for om hun skal ha ei skive før hun skal i horisontalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #150808 Del Skrevet 20 timer siden Nå lærer Ordet Anton om dinosaurer. Man trenger ikke være voksen for å være ekspert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #150809 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Du kunne ha lurt meg...menneh...det gjør du jo rett som det er og er riktig god til det...sammen med lurekumpanene her inne. Snart, men hun har ikke helt bestemt seg for om hun skal ha ei skive før hun skal i horisontalen. Vi forstår, det er alltid godt med en siste skive før man legger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #150810 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Nå lærer Ordet Anton om dinosaurer. Man trenger ikke være voksen for å være ekspert! Helt sant. Fantes det små kjæledyrdinosaurer også som bare spiste grønt og var snille? Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi forstår, det er alltid godt med en siste skive før man legger seg. Ja, og det er vanskelig å vite før man har lagt seg...og selv ikke da er man helt fri for trang til nattmatskive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #150811 Del Skrevet 20 timer siden (endret) SVK skrev (7 minutter siden): Nå lærer Ordet Anton om dinosaurer. Man trenger ikke være voksen for å være ekspert! Dette var lørdagsgodtet til Ordet: Ordet vet selvsagt navnene på dinosaurene på pakken! Endret 20 timer siden av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #150812 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Helt sant. Fantes det små kjæledyrdinosaurer også som bare spiste grønt og var snille? Selvsagt! Ordet kan fortelle at Stegosaurus og Brachiosaurus og Brontosaurus var planteetere: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #150813 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Selvsagt! Ordet kan fortelle at Stegosaurus og Brachiosaurus og Brontosaurus var planteetere: Vi Digger Dinosaurer.🦖🦖🦕🦕🥰🥰 SVK skrev (15 minutter siden): Dette var lørdagsgodtet til Ordet: Ordet vet selvsagt navnene på dinosaurene på pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #150814 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Helt sant. Fantes det små kjæledyrdinosaurer også som bare spiste grønt og var snille? Ja, og det er vanskelig å vite før man har lagt seg...og selv ikke da er man helt fri for trang til nattmatskive. Den følelsen kjenner vi også godt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #150815 Del Skrevet 19 timer siden ...men de er jo litt for store til å ha som kjælesaurer på fanget da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #150816 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): ...men de er jo litt for store til å ha som kjælesaurer på fanget da. Som du sier til Anton: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #150817 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Som du sier til Anton: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #150818 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): ...men de er jo litt for store til å ha som kjælesaurer på fanget da. Ja det tror vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150819 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, jeg bare ser på, for de er modige og flinke! Anton var ikke der! Mye annet...men ikke akkurat det? Nå begynner han å innrømme saker og ting her ja... Mye å lese der og han har gjort mangt og mye, men når en mister gangsynet med sånne ting...da sier jeg neitakk asså. Er ikke Tony Hawk egentlig mannen din Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #150820 Del Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå